czwartek, 10 stycznia 2013

Mój TUSAL-owy słoik

Wydawało mi się, że to prosta sprawa - ozdobić słoik. Uhm... Ile czasu zabrało mi to szklane naczynie wiem tylko ja i moi najbliżsi, którzy niejednokrotnie przyglądali mi się i ciężko zastanawiali, co wyczyniam z biednym słoikiem (zwłaszcza męska część rodziny nie mogla tego pojąć...). Ale pomimo licznych poprawek, wielu prób, rozpoczynania od nowa - jest! Oto i on:


Żeby mi się nie znudził w ciągu całego roku, wymyśliłam sobie, że musi być utrzymany w błękitach i musi kipieć;) romantycznością, czyli tym, co Nitki Ariadny lubią najbardziej;). Dodatkowo miał łączyć te techniki, które są mi najbliższe - zatem haft i szydełko, przy czym niechcący szydełko przeważyło... Otóż szydełkowa jest serwetka i kwiatki, i listki, a hafcikowy jedynie napis. Dodatkowo tasiemki, perełki i już. Zresztą zobaczcie same:








Teraz spokojnie mogę zająć się zapełnianiem słoika:)
Kończąc chciałabym przywitać osoby, które zawitały ostatnio na moim blogu:
Efa, Jane Sorgetz, Anna Maćkowiak, Dorka, Emka - cieszę się, że jesteście!

Pozdrawiam ciepło!

23 komentarze:

  1. Jaki cudny! Wspaniałe połączenie kolorów.
    Ja tam nie mam się czym chwalić, bo mój słoik nadal jest golusieńki... Za to w środku ma już pełno nitek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Oj, masz jeszcze miesiąc na ubranko dla niego:) Kawał czasu:)

      Usuń
  2. Bogato przystrojony.:) Piękne kolory. Ja już też mam częściowo przystrojony słoik, może już jutro pokażę.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow -po prostu cudo!!!
    ja nie mam co startować z taką konkurencją ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam - jak to nie masz:) Nawet tak nie mów! Pozdrawiam!:)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda Twój słoiczek... na bogato:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie że jesteśmy i ja bynajmnie na pewno, twój słoiczek jest miluśiński i na prawdę fajny. Kolorystyka romantyka. Niedawno sama nauczyłam robić się tych różyczek na szydełku.... jutro pierwszy nów i pierwsze oficjalne zdjęcia Tusalowe.... miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pięknie ozdobiony, nie może świecić pustkami :)) znając Twoją pracowitość szybko będzie się zapełniał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoik Niesamowity i bez wątpienia Romantyczny, nawet nitki będą w nim wyglądać jak dzieło sztuki. BARDZO BARDZO MI SIĘ PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dziękuję że zgodziłaś się wziąć udział w zabawie Siedmiu Wspaniałych :),Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Gosiu, BARDZO się cieszę, że Ci się podoba:) A co do zabawy - no jak mogłabym Ci odmówić?;)

      Usuń
  8. Prześlicznnie przystrojony słoiczek! i wcale nie za bogato:)
    bardzo podobają mi się te szydełkowe różyczki - cudne są!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się szczerze, że mnie też się podobają i dlatego tyle ich naciapałam;)

      Usuń
  9. Śliczny, romantyczny! Bardzo mi się podoba tak wystrojony słoiczek :))) Teraz pozostaje Ci tylko dobrze go dokarmiać niteczkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Myślę, że pokarmu mu nie zabraknie;)

      Usuń
  10. Cudowne kolory i styl, musiałaś naprawdę bardzo się napracować. Ja też mam słoiczek na "resztki" ale nie ozdobiony. Pozazdroszczę Ci i chyba też coś wymodze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...