poniedziałek, 14 stycznia 2013

Hafciarka przy pracy i wygrane candy

Pamiętacie sporą ilość czerwonych nitek w moim TUSAL-owym słoiku? Oto ich przyczyna:


Jest to następny wzór z serii serduszek "na bogato" :) Tym razem rzecz dotyczy profesji dobrze nam znanej, czyli haftowania właśnie:) Serduszko tworzą rozsypane kwiaty, ale też akcesoria krawieckie. Bardziej wnikliwe spojrzenia dostrzegą ukryte wśród roślin nożyczki, igły, szpulki z nićmi. A wewnątrz ona - dziewczyna skupiona na pracy (i sama wymagająca wiele pracy...), zajęta haftem.



Całość oczywiście w ognistej czerwieni, choć pojawiają się maleńkie wtrącenia czerni.



Tydzień temu wygrałam swoje pierwsze candy, zorganizowane przez Izę z bloga Bela Stiches i szczerze powiedziawszy nie mogłam się już doczekać listonosza. Dziś przybył i od jego wizyty nieustannie oglądam i przeglądam wygrane gazetki i nacieszyć się nie mogę:)



Iza - ogromnie dziękuję!!!

Miło mi, że dołączyły do mnie - agawu, justar55 i Edyta - rozgośćcie się:)

Pozdrawiam serdecznie i idę dalej wertować wzorki! :)

33 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten rodzaj haftu:))Wcale się nie dziwię ,że siedzisz i oglądasz:))Ja dostałam pod choinkę włoskie gazety z haftami i nie mogłam się doczekać kiedy siądę i będę mogła wybrać jakiś wzór:))Najchętniej zrobiła bym wszystkie:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest przepiękna...Ile masz jeszcze takich wzorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję? A przynudzam już nimi trochę, nie? Jeszcze co najmniej dwa...

      Usuń
    2. Ale w życiu! Ja się nimi delektuję i też bym chciała takie wyszyć...:))

      Usuń
    3. Jeśli to jest nieśmiała prośba o wzory, to nie ma problemu:)

      Usuń
    4. To była tak bardzo nieśmiała prośba, że nie mogę wyjść ze zdziwienia, że została spełniona. Buźka!:)

      Usuń
  3. Śliczny hafcik:) Wspaniałe nagrody wygrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ;) też mam zamiar zabrać się za haft

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja wygraną to dla hafciarki strzał w "10", niejedna z nas chciałaby być taką szczęściarą, gratuluję :)) Serduszko jest piękne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, każdy następny jeszcze piękniejszy !
    Gratuluję wygranej, wspaniałe wzorki muszą kryć się w tych gazetkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć (widzieć:)), że Ci się podoba. A wzorki - eh!...

      Usuń
  7. Piękny haft, przepiękna czerwień, czarna Niteczka Ariadny :) Tak sobie, Ciebie wyobrażam :). A nagrody serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:) Ciekawe, ciekawe Twoje wyobrażenia;)

      Usuń
  8. Bardzo przyjemna dla oka hafciarka, jestem ciekawa jak wykorzystasz ten obrazek :) Ostatnio za mną też chodzą wzory, na których widać by było tę hafciarską pasję, będę musiała czegoś poszukać i dla siebie.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej a serducho cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny haft od razu w oczy wpadły mi nożyczki:) Ślicznie! A wygranej gratuluję i zazdroszczę;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serducho! Ognista czerwień świetnie do niego pasuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te serduszka:) Bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że te dwa co zostały to również ukażą się naszym oczom:)

    P.s. gratuluję wygranego candy:) oj co ja bym dała za takie gazetki... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny hafcik! Gratuluję wygranej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że wzory Ci się podobają i któreś z nich w swoim czasie wyhaftujesz. Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam, Iza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się nimi zachwycam:) Już mam swoje typy i ustawiam je w kolejce:) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Zachwycam się haftami, trafiłam do Ciebie prześliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twoich odwiedzin i zapraszam częściej:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...