środa, 24 września 2014

TUSAL 2014 - odsłona 10.

Nadszedł czas na prawdziwie jesienną odsłonę słoiczka:





Słoik nieco roziskrzony za sprawą nitek z SAL-u zimowego, ale nie tylko, wszak produkcja świątecznych  hafcików na kartki ruszyła pełną parą;)

Dziękuję Wam za zaufanie i liczny odzew na moje candy urodzinowe! Cieszę się, że mimo tajności nagrody, jesteście gotowe ją przygarnąć:) Za wszystkie ciepłe słowa, serdeczne życzenia, które zostawiacie pod "candowym" wpisem gorąco Wam dziękuję, ale uczynię to jeszcze raz - "oficjalnie" przy losowaniu nagrody;)

Zaroiło się od nowych osób w gronie obserwatorów, które serdecznie witam i mam cichą nadzieję, że zostaną ze mną na dłużej niż tylko miesiąc... Są to: Katrin Nievergelt, Cherry Crafts, Judyta Z. i Beata Balcerek - rozsiądźcie się wygodnie, zapraszam!:)

Pozdrawiam wszystkich kasztanowo!


31 komentarzy:

  1. Aniołek świetnie wygląda na tle kasztanów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój słoiczek rzeczywiście ma zimową zawartość. Ty na pewno zdążysz zrobić kartki w terminie.
    W ciągu miesiąca zabawy na pewno liczba komentarzy się co najmniej potroi.
    Ja też kiedyś stanę w kolejce :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się wyrobię;)
      Czekam zatem i zapraszam:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Ślicznie! My też ostatnio zbieramy kasztany, a każdy taki ładny, że nie można go zostawić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, też tak miałam - żal było zostawić;)

      Usuń
  4. Widać, że koniec roku coraz bliżej, bo słoiczki coraz pełniejsze.
    Aniołkowi do twarzy z kasztanami.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On się wyjątkowo dobrze dostosowuje do każdej odsłony;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Prześliczny słoiczek i super fotki:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o twój taki estetyczny a w moim sam bałagan od tych wstązeczek i niteczek - buziaki ślę marii a kasztany też zbieram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam estetyczny, jeden wielki niciowy kołtun;)))

      Usuń
  7. a ja sobie zapomniałam o słoiczku,więc będzie jutro bo dziś go nie obfocę:)))jesienne słoiczki dziś w kasztanach :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowicie u Ciebie, to i słoiczek pełen i zakrętka pięknie tematyczna.Ja nie miałabym się czym pochwalić, jakoś pusto zrobiło się w moim kąciku robótek, trzeba wziąć się w garść.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pełna paleta barw...a Anioł cudny:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja!:) Coś na mnie czeka na poczcie i już dziękuję, a podziękuję jeszcze wylewniej, jak już to odbiorę.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro już wystartowałaś z hafcikami na kartki, to słoiczek w mig się zapełni;) Śliczna prezentacja słoiczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie nawet "nitki" muszą pięknie wyglądać...
    A kasztany wprowadziły cudny nastrój- jesień przecież, kosze kasztanów niesie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwie jesienny słoiczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna oprawa dla słoiczka! ja również zbieram kasztany...na wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O! A to mnie zaintrygowałaś:) Pewnie będzie cudny!
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie , tak słonecznie jesiennie u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...