czwartek, 24 stycznia 2013

Wszyscy mówią: kocham Cię!

Święto zakochanych zbliża się wielkimi krokami, więc "karteczkowo" trzeba być na nie przygotowanym.
Małe wzorki wyszyłam już dawno temu, teraz zaaranżowałam je odpowiednio i w ten sposób powstała garstka karteczek.
Pierwsze dwie wpisują się idealnie w walentynkowy klimat - są całuśne, serduszkowe, dominuje w nich czerwień.




Hafty dosyć skromne - czarne koty i para w mojej ulubionej czerwieni.Tradycyjnie tasiemki i perełki, ale też wyjątkowe naklejane ornamenty, które odkryłam niedawno i chyba się w nich zakochałam:) Wykorzystałam też fantastyczne napisy od Joli - dziękuję za możliwość z ich skorzystania!

Druga para karteczek to esencja energii i optymizmu. Zresztą zobaczcie same:


Powiało wiosną?:) Kwitnące hafty umieściłam na zielonym tle. Żeby nie było wątpliwości o czułym przesłaniu kartki, dodałam parę stemplowanych serduszek. Jeszcze tasiemka, przeurocza różowiutka koronka (na zdjęciu jej kolor jest zdecydowanie bledszy - musicie mi uwierzyć), wiosenne guziki i gotowe!

I jeszcze jedna kartka - tym razem urodzinowa. Zrobiłam ją dla mojej koleżanki z licealnej ławy.


Wyhaftowana lilia wydała mi się tak dostojna i elegancka, że nie chciałam jej przytłumić żadnym bogatym tłem. Żeby haft pozostał elementem dominującym dodałam jedynie złote narożniki i stemplowane motylki. Zobaczymy czy całość spodoba się Jubilatce.

Teraz najwyższa pora zabierać się za kurczaki i zające, bo Wielkanoc przecież tuż tuż!:) Zmykam zatem do kanwy i igły, pozdrawiając Was serdecznie i dziękując pięknie za wszystkie ciepłe słowa w komentarzach!

Lothluin - dziękuję, że do mnie dołączyłaś!

32 komentarze:

  1. Piękne karteczki!! Każda dopracowana i starannie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty! Cudne, przecudne! Gdzie można na nie schemat znaleźć? Podpowiesz? ;)) Bo ze zdjęcia nie dam rady wyszyć... ;p

    Kartki fajne, baaardzo fajne ;) Jak ich nie lubię, tak te mi się niezmiernie podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię takie kartki :)
    I wyszywać, i wręczać :)
    Twoje są wykonane po mistrzowsku :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty! Takie miłośne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki!
    dopracowane w najmniejszym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutkie kartki. Zgadnij, która to mój faworyt?;) Ja zaczęłam robić kartkę - bo ja tylko jedną. Idzie mi wolno, bo nie mam gdzie się ukryć przed moim Walentym.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi:) Gdy ją kleiłam, to się uśmiechałam pod nosem, bo wiedziałam, że nie przejdziesz obok niej obojętnie:)

      Usuń
  7. Całe mnóstwo pięknych karteczek! Ja też powiem "kocham", a chodzi o takie śliczne hafty jak u Ciebie i w takiej oprawie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, rozczuliłaś mnie zupełnie - ogromnie dziękuję Aniu!:)

      Usuń
  8. powiało, powiało:)))) śliczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki! Nie potrafię poweidzieć, która bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, dziękuję:) Mogą Ci się podobać wszystkie jednakowo - nie obrażę się;))))

      Usuń
  10. Piękne karteczki, najbardziej urzekły mnie te zielone, więc się uśmiecham o schematy
    kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, jak tylko je odkopię w komputerze, to Ci wyślę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Twoje karteczki są piękne, eleganckie i świetnie skomponowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne drobiazgi...na pewno ucieszą niejedno serduszko :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Karteczki cudne, ale ja też będę wierna czerwieni, kitki i zakochana para THE BEST

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie mi sie podobaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziaszne :)
    I tak starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Romantycznie!!! :) kotki są po prostu urocze! Pozdrowienia cieplutkie od Srebrnej Agrafki! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...