piątek, 3 maja 2013

Kwiatowe serca

W moim hafciarskim "warsztaciku" wiosna rozgościła się na dobre. Wbrew chłodom i deszczom rozkwitły u mnie barwne krzyżykowe kwiaty. Marzyłam sobie, że pokażę je Wam w takiej scenerii:



Niestety, jest szaro, buro i właśnie rozpadało się na dobre... Zdążyłam zrobić zdjęcia w ostatniej chwili.



Powstały dwa kwiatowe serduszka, w których haft gra główne skrzypce:) Nie chciałam, aby coś odciągało uwagę od krzyżyków, dlatego tym razem postawiłam na ascetyczną wręcz prostotę. Duży, kolorowy haft i delikatna szydełkowa koronka, podkreślająca kształt serca.

Na pierwszym pyszni się gałązka kwitnącego bzu:






Na drugim rozkwitają intensywną czerwienią maki:







Zostałam ostatnio obsypana wyróżnieniami, za co gorąco dziękuję! To szalenie miłe, że chce Wam się do mnie zaglądać i jeszcze sparawia Wam to przyjemność:) A propos zaglądania - dołączyła do mnie Sabina z bloga Takie Tam Czarowanie - cieszę się bardzo i zapraszam częściej!

Wracam do wyróżnień - pierwsze otrzymałam od Ani z Chatki w różanym ogrodzie



Zasady wyróżnienia są następujące:
„Nominacja do Liebster Blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" . Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

Pytania Ani:

Mój dom to? Mój azyl.

Truskawki z bita śmietaną czy rozgniecione z cukrem? Z bitą śmietaną.

Ryba pieczona w folii czy ryba smażona na patelni? Smażona.

Hotel czy pensjonat? Pensjonat - najlepiej z duszą:)

Książka czy film? Częściej książka.

Ulubione miejsce na ziemi? Takie tam, nie zdradzę;)

Moje wspomnienie z dzieciństwa to? Beztroski czas.

Haft krzyżykowy czy haft płaski ? Oczywiście krzyżyki

Rano kawa czy herbata? Herbata, kawa później:)

Nie mogę żyć bez? Bliskich mi osób.

Marzę o? Nie powiem, bo się nie spełni:)

Prawdziwym deszczem wyróżnień sypnęła Monika





Oto pytania Moniki:


1. Kawa czarna czy biała? Zależy od nastroju:)
2. Batman czy Superman? Superman.
3. Wolisz prezenty dawac czy dostawać? Dostawanie jest przyjemne, ale dawanie to dopiero frajda.
4. Spodnie czy spódnica? Zależy jak zawieje wiatr:)
5. Czy uprawiasz sport? Jakoś nie...
6. Wolisz zakupy tradycyjne czy przez internet? Przez internet.
7. Ile masz par butów? Duuużo...
8. Lenistwo aktywne czy leżące :) ? Leżenie plackiem nie dla mnie.
9. Jesteś umysł ścisły czy humanistyczny? Do bólu humanistyczny.
10. Jedna rzecz jaką zabrałabyś na bezludną wyspę? Tylko jedną?;)
11. Seriale polskie czy zagraniczne? Przy jednych i przy drugich dobrze się wyszywa:)

Powinnam teraz postąpić zgodnie z zasadami, ale wybaczcie mi, że trochę je nagnę... Wiele z Was otrzymała już ogrom wyróżnień albo nie chce ich otrzymywać. pozwólcie, że wyróżnię nagrodą Liebster Blog dziewczyny, które ostatnio zasiliły szeregi moich obserwatorów. Są to:

Szpuleczka
Weronka
Czarodzielnica
Takie Tam Czarowanie

I do nich skieruję moje pytania:

1. W spodniach czy w sukience?
2. Szklanka do połowy pusta czy do połowy pełna?
3. Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną czy może panują tam inne barwy?:)
4. Twój niezawodny przepis na pluchę.
5. Pączki z różą czy ciasteczka owsiane?
6. Srebrny wisiorek czy diamentowa kolia?
7. Pierogi z serem czy z kapustą?
8. Powieść czy poezja?
9. Kwiaty na parapecie czy w wazonie?
10. Szminka czy błyszczyk?
11. Domek za miastem czy apartament w wieżowcu?

Natomiast drugie wyróżnienie kieruję do wszystkich osóbek, które często mnie odwiedzają - czujcie się wyróżnione!

Kończę, bo przydługawo się zrobiło:) Pozdrawiam i słońca Wam życzę!

41 komentarzy:

  1. Śliczne serca! Fajny pomysł z tą szydełkową koronką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szydełkowa jest delikatna, a o to mi chodziło:)

      Usuń
  2. Maki , cudne maki , wiem komu by się spodobały,, cudne oba ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki:)))bardzo fajnie wyglądają w wiosennym anturażu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że mokrym i zachmurzonym;(
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Fantastyczne serca, przepiękne, kwiatowe hafty! Czy sama robiłaś koronkę szydełkiem, bo pasuje tu idealnie, prosta, delikatna i wspaniale wieńczy dzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Tak, koronka jest własnoręcznie zrobiona szydełkiem:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Rewelacyjne! Bardzo podobają mi się te Twoje serca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszki skradły moje serce :) Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie. Widzę,że trafiłam do prawdziwej artystki:)
    Przepiękne hafty. Serduszko z bzem jest niesamowite. Zostaje na dłużej, by nie stracić Cię z oczu:)))
    Pozdrawiam z Domu Rozalii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i witam w moich skromnych progach! Niezmiernie mi miło:) Zapraszam częściej:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Przepiękne serduszka!:)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję deszczu wyróżnień - w pełni zasłużone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję za miłe słowa!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Serducha są przesliczne, ale maki skradły moje s.... coś niesamowitego pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafciki. Dziękuję za wyróżnienie Sabina:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia! Serduszka są piękne, a to koronkowe wykończenie, nie mogę się napatrzeć, tak mi się podoba. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Serduszka oba są urocze, ale maki absolutnie zachwycające!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te serca! I ta szydełkowa koronka wokół! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podobają:) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Gratuluję wyróżnień! Serduszka przepiękne! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te koroneczki ślicznie współgrają z serduszkami, a kwiatowe hafciki bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało mi, by tworzyły spójną całość:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Piękne serca!!1 A jak u Ciebie już drzewa pięknie kwitną. U mnie dopiero zaczynają się powolutku zielenić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kwitną, kwitną - pięknie jest!:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Gratuluję wyróżnień. A co do serduszek oba fantastyczne, aczkolwiek :))minimalnie z większym zachwytem nad makami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie jesteś odosobniona - widzę, że maki mają sporo fanek;)))
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  18. Madzia, jakie te hafty są śliczne! Dobrze, że dałaś tę biel, uwydatnia je cudownie.:) A co do odpowiedzi na pytania, dużo z nich jest mi prawdziwie bliskich.;)Gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję za Twój szczery zachwyt!:)
      Dziękuję za gratulacje! Poważnie? Bliskich? Dobrze wiedzieć:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  19. Widzę, że nie tylko ja wpadłam na pomysł z kwiatowymi sercami :)))) A Twoje są przepiękne, pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno oprzeć się kwiatowym motywom, gdy wszystko wokół kwitnie i pachnie:)
      Dziękuję Ci ogromnie i pozdrawiam!

      Usuń
  20. Serdecznie gratuluję wyróżnień, bo w pełni są zasłużone :)
    Serduszka cudne obydwa choć maki bliższe mojemu sercu ze względu na kolor :) i piękna delikatna koronka wokół.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za gratulacje:)
    Cieszę się, że podobają Ci się moje serduszka.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...