wtorek, 22 września 2015

Świętujecie ze mną?

No  i stało się - nie wiedzieć kiedy Nitkom Ariadny stuknie niebawem trójeczka:) Ech, jak ten czas leci... Ale, ale na sentymenty przyjdzie jeszcze czas, a teraz jest najlepsza pora na świętowanie. Co Wy na to? Macie ochotę na słodkie urodzinowe candy? W takim razie zapraszam wszystkich odważnych do zapisywania się:) Ale żeby nie było bardzo słodko, to do urodzinowego tortu dokładam nutkę gorzkiego kakao...Okrutna jestem i postanowiłam Wam nieco utrudnić życie... Wybaczycie?... Już spieszę z wyjaśnieniami. Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie:

1. wyraźcie swoją chęć w komentarzu pod tym postem;
2. umieśćcie na pasku bocznym swojego bloga poniższy banerek;


3. śledźcie uważnie wszystkie moje wpisy, które opublikuję do końca czasu trwania zabawy, czyli do 21 października, ponieważ w każdym z nich pojawią się wyróżnione słowa - notujcie je skrzętnie, bo zapisane w kolejności ukazywania się  utworzą hasło, które należy przysłać na adres dobrezyczenia@gmail.com do północy dnia 21 października;

4. 22 października, w rocznicę założenia bloga, podam prawidłowe hasło i wskażę zwycięzcę, a może więcej niż jedną osobę... kto wie;)

To jak, przystajecie na tak mgliste warunki zabawy?:) Wszak nie różnią się zbytnio od jesiennej aury, więc wpisują się w klimat październikowych urodzin;) 
Co by tu jeszcze?... A! Nagroda! Pewnie jesteście ciekawi, co przygotowałam?:) Hmmm.... A możecie mi zaufać? Niech zatem nagroda będzie słodką niespodzianką. Ktoś chętny?:)

130 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na zabawę, zaintrygowałaś mnie i z ogromna przyjemnością wezmę udział w Candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny banerek <3 Uwielbiam takie jesienne obrazki :)
    Staję w kolejce i zdaję się na Ciebie :D
    Z zadaniem nie będzie problemu, bo zaglądam do Ciebie regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Aniu i bardzo mnie cieszą Twoje regularne odwiedziny! Dziękuję!
      Dziękuję za zaufanie:) Cieszę się bardzo, że banerek przypadł Ci do gustu, ale znając Twą miłość do jesieni nie ma się co dziwić:)

      Usuń
  3. Uwielbiam słodkie i kakao też więc idę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalala, zasadniczo rzadko kiedy zapisuję się na cokolwiek - ale tutaj jest tak inaczej, niż normalnie, że się odważę :) Idę wklejać banerek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to poczułam się wyróżniona:))) Bardzo dziękuję!
      Tak inaczej, czyli jak? Bo mnie zaintrygowałaś...:)

      Usuń
  5. Banerek zamieszczę wieczorkiem, ale z największą przyjemnością już się zapisuję. A banerek cudny aż by się chciało tam być w tym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie jestem tu częstym gościem, więc to kakao wcale mnie nie zniechęciło ;) Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie kakao nie jest takie złe;)
      Dziękuję za twoje częste odwiedziny i cieszę się, że dołączyłaś do zabawy:)

      Usuń
    2. Nie musisz mi za nic dziękować, lubię Twój blog więc z przyjemnością wpadam spojrzeć co nowego :)

      Usuń
  7. gratuluję 3 urodzinek i życzę kolejnych, pełnych weny i inspiracji :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O, trzeci punkt nie stanowi dla mnie żadnej trudności.;) Gratuluję nadchodzącej trzeciej rocznicy - trudno uwierzyć, że to już tyle.:) Zapisuję się, oczywiście. Jak pisałam na F. - świętowanie z tobą - zawsze.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Promyczku, wiem:)))
      Też się zastanawiam, kiedy to minęło...
      Dziękuję, dziękuję, dla takich słów warto tu być przez trzy lata!

      Usuń
  9. Madziu serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wielu owocnych lat blogowania.
    Uwielbiam słodkie i niespodzianki oraz bardzo lubię Cię czytać więc grzecznie ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Eluniu!
      twoja słowa brzmią jak balsam:)))
      Dziękuję i cieszę się, że dołączyłaś do zabawy!

      Usuń
  10. O rety jak ten czas leci....Oczywiście ustawiam się w ogonku...Z przyjemnością oglądam i podziwiam Twoje posty. A do tego 21 października to miła dla mnie data.....Bądź z nami jak najdłużej...Pozdrawiam ciepło pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mi miło!:) Dziękuję za przemiłe słowa i sympatyczne odwiedziny! Życzę powodzenia w zabawie!

      Usuń
  11. Cieszę się z twojej blogo-rocznicy. Lubię niespodzianki więc chętnie się zgłaszam :) http://bubiejko.blogspot.com.by

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam twoj blog w ulubionych i często zaglądam więc staję w kolejce po tę niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło:) Uroczo jest być dla kogoś "ulubionym"';))))

      Usuń
  13. Bardzo mi się ta zabawa podoba:-) jest taka edukacyjna więc wezmę w niej udział, mimo, że już zostałam wiele razy hojnie przez Ciebie obdarowana. Ale czytać Twojego bloga to ogromna przyjemność. Cieszę się, że zapalisz trzy świeczki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle się cieszę!
      Bardzo mi miło, Basiu! To są fantastyczne słowa!
      Pomożecie mi dmuchać, prawda?:)

      Usuń
  14. gratuluje 3 -czki..fajnie jak czas upływa na tym co kochamy ,ja dopiero stawiam pierwsze kroki nie śmiem brać udziału jeszcze w zawodach..trzymam kciuki i czekam na dalsze wpisy:)zaglądam regularnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cóż to za skrupuły, zapraszam każdego, kto tylko ma ochotę:) Nie chować mi się tutaj, tylko stawać do kolejki;)))
      Dziękuję serdecznie za miłe słowa!

      Usuń
    2. a... od czegoś trzeba zacząć..zapisuję się :)pozdrawiam

      Usuń
    3. No i to mi się podoba:) Dziękuję!

      Usuń
  15. Gratuluję trech lat blogowania. Jeśli mogę to i ja chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż to za pytanie?:) Zapraszam! Życzę powodzenia w zabawie!

      Usuń
  16. Sto lat i następnych 30stu blogowania. Ogonek już długi ale i dla mnie chyba znajdzie się miejsce, co? Bo z chęcią w nim stanę. W ciemno:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się znajdzie:) Bardzo dziękuję za zaufanie i miłe słowa!

      Usuń
  17. Sto lat!!! A w zabawie chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się taki pomysł! Chętnie pobawię się z innymi :)
    Życzę także jak najdłuższej blogowej kariery - szczególnie dlatego, że Twój blog jest skarbnicą inspiracji, a tworzone hafty wzorem do naśladowania w technice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, za tak wielkie słowa kłaniam Ci się w pas. Co do techniki, to mam tu spore "ale"...
      Dziękuję i cieszę się, że będziesz się z nami bawić:)

      Usuń
  19. Chyba i ja ustawię się w kolejce... Wielu kolejnych lat w blogosferze, no i ciekawych, inspirujących pomysłów:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, jest tu sporo miejsca!:)
      Dziękuję gorąco!

      Usuń
  20. Lubię niespodzianki i jestem ciekawa, czy mi się uda "zebrać" wszystkie słowa, więc ustawiam się grzecznie ww kolejeczce :)
    A przy okazji gratulacje z okazji urodzin blogowych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dasz sobie radę, Aniu:)))
      Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  21. Gratuluję tylu lat blogowania. Jeżeli mogę to chętnie wezmę udział w tak intrygującej zabawie. Serdecznie zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz, zapraszam:)
      Bardzo dziękuję za zaproszenie!

      Usuń
  22. Mając nadzieję na wytrzymanie w blogowaniu do takiej rocznicy, jak Twoja zapisuję się i ja, bo uwielbiam niespodzianki. Twój blog jest jednym z moich ulubionych, podziwiam Twoje wszystkie prace.
    Kolejnych udanych lat blogowania Ci życzę i w długi ogonek zapisanych się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, wytrwasz na pewno:) Bardzo mi miło, że lubisz do mnie zaglądać!
      Dziękuję za życzenia i cieszę się, że dołączyłaś do ogonka;)

      Usuń
  23. Gratuluję tych lat i oby jak najdłużej razem ;)
    Zabawa przednia i chętnie wezmę udział i może
    uda mi się zgadnąć hihihi - pozDrawiaM ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę kolejnych twórczych lat w blogowaniu:) ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I tak czytam wszystkie posty ,więc nie będzie problemu z śledzeniem wpisów. Oczywiście staję do kolejki i wstawiam śliczny banerek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Słowo się rzekło:)))będę świętować razem z Tobą:))))biegnę wykonać zadanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję trzeciej rocznicy, ja właśnie świętuję czwartą :)
    Banerek na miejscu, więc zgłaszam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję pięknej czwóreczki!!!
      Bardzo się cieszę i witam w ogonku;)

      Usuń
  28. Oj to trzeba tylko gratulować takiej rocznicy!!! życzę kolejnych latek w blogowym świecie i by wena twórcza i zapał do pracy nie opuszczały :):)

    OdpowiedzUsuń
  29. już się loguje by banerek dodać. gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się i Ja :)
    Banerek już zamieściłam na blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i staję w kolejce bo niespodzianki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Wierzę, że kolejne lata będą równie bogate, jak te trzy co już mijają. Wymyśliłaś intrygującą zabawę, oczywiście przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu! Oby się spełniło:)
      Cieszę się bardzo!

      Usuń
  33. Gratuluje i zycze kojenych owocnych i tworczych lat jak do tej pory :) Intrygujaco brzmi, wiec sie przylaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuje się z przyjemnoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się do zabawy :) Sto lat w robótkowym świecie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Witam na moim Nitkowym pokładzie;)))) Cieszę się, że zostaniesz u mnie dłużej!

      Usuń
  36. Bardzo chętnie się zapisuję i jednocześnie gratuluję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie przyłączę się do zabawy,tylko nie mam gdzie przyczepić banera bo nie prowadzę bloga za Twój odwiedzam regularnie. Twoje hafty są tak piękne i realistyczne (pomidory). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie! Nie ma problemu, zbieraj zatem części hasła;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  38. Kolejna próba wpisu... ;) Gratuluję kolejnej rocznicy w blogowaniu.Zaintrygowałaś mnie pomysłem zabawy,więc w ciemno i z przyjemnością się dołączam.Będę się bawić, jak dawniej... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia skąd te trudności, najważniejsze, że się udało:)
      Pięknie Ci dziękuję za chęć zabawy w ciemno:)
      Dziękuję !!!

      Usuń
  39. Wszystkiego najlepszego! Oczywiście, że świętuję z Tobą. Świetny pomysł z "wyłapywaniem" słów. To będzie bardzo miła zabawa :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!
      Cieszę się, że zabawa przypadła Ci do gustu!:)

      Usuń
  40. Madziu na początek gratuluję trójeczki aj lecą latka lecą :). Zabawa przednia z miłą chęcią się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Twój blog należy do grona moich ulubionych miejsc w sieci, dlatego z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Życzę Ci kolejnych takich twórczych lat i wielu nowych inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jaką radość sprawiły mi Twoje słowa - dziękuję!

      Usuń
  42. No to dopisuję się do tego Zacnego Grona:) A zabawa zapowiada się przednia:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje 3 latek :)
    Świetny pomysł na zabawę ,zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Cieszę się i życzę powodzenia!

      Usuń
  44. Bywam u Ciebie cichaczem.
    Zabawa intrygująca. Też chcę. Już widziałam dwa słowa :P.
    A słówka będą pojawiać się do końca?
    A to jest motywacyjnie zarówno dla nas jak i dla ciebie.
    Wszystkiego dobrego z okazji jubileuszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się z Twoich odwiedzin, nawet tych "cichych";)
      Miło mi, że moja zabawa Cię skusiła:)
      Taki mam plan, by słowa pojawiały się do terminu zakończenia zabawy, ale wiadomo, jak jest z planami... Dam Wam znać, gdyby coś się zmieniło:)
      Masz rację - motywacja obustronna:)
      Dziękuję za życzenia!

      Usuń
  45. Gratuluję serdecznie z okazji 3 urodzin Twojego wspaniałego bloga i życzę wielu kolejnych lat, wspaniałych inspiracji, pomysłów i czasu na ich wykonanie. Z wielką przyjemnością czytam Twoje tematy i podziwiam zdjęcia. Z zadaniem nie mam problemu, zaglądam na bieżąco :)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję, Tereniu, za cudowne życzenia i przemiłe słowa!
      Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy, wiem, że nie będziesz miała żadnego problemu ze zgromadzeniem słów:)

      Usuń
  46. Madziu, jeśli nie jest za późno, to chętnie przyłączę się do zabawy, zwłaszcza że bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Życzę Ci Kochana jeszcze wielu lat blogowania, wielu pomysłów i abyś dzieliła się z nami swymi radościami i smutkami też.
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jest za późno! Macie czas do 21. października, a wpisy z hasłem zawsze można przeczytać hurtem;)))
      Gorąco Ci dziękuję za przemiłe słowa, cudnie się je czyta!:)
      Ślicznie dziękuję za życzenia!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  47. Gratuluję tak pięknej rocznicy blogowania. Będzie ich jeszcze wiele z pewnością, bo masz ogromny talent tworzenia i masę pomysłów na dłuuuugo. Uwielbiam Twoje "haftowane cudeńka" więc się zapisuję, banerek już wisi, a w następnym, poście zamieszczę informację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś miała rację z tymi pomysłami:) I jak tu nie dziękować za tak serdeczne słowa?:))) Cieszę się niezwykle i trzymam za Ciebie kciuki!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  48. Witaj jak tu się nie zapisać na tak oryginalne i tajemnicze candy w dodatku jeszcze z nagrodą niespodzianką, więc zapisuję się jedyne co mi teraz trzeba to więcej czasu na śledzenie postów i podziwianie Twoich prac, a zawsze jest co podziwiać. Pozdrawiam ciepło i wstawiam banerek u siebie http://www.blogchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Z czasem chyba u wszystkich kiepsko;) Dziękuję Ci serdecznie za miłe słowa! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę wytrwałości w blogowaniu i przyłączam się do zabawy jednocześnie zapraszając na moją rozdawajkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Moc serdecznych życzeń z okazji 3 latek w BlogoSferze!
    Kolejnych owocnych w posty i dzieła lat!

    Z radością dołączam do zabawy!
    Piękny banerek już zawieszam na blogu.

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję!!! Cieszę się i trzymam kciuki:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  52. Super pomysł z tymi wyrazami :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję 3 latek bloga:)
    Fantastyczny pomysł z tym ganianiem słówek, trochę jak zabawa w berka :)
    Już lecę spisywać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Cieszę się niezwykle, że spodobała Ci się zabawa:)

      Usuń
  54. Ja również chciałabym dołączyć do zabawy :-) A z okazji "urodzin" życzę Tobie Ariadno jak najwięcej czasu na hafty i pisanie postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję i z przyjemnością zapraszam do kolejki:)

      Usuń
  55. Jeszcze troszkę a przegapiłabym zabawę u Ciebie. Zaintrygowały mnie wyróżnione słowa w ostatnim Twoim wpisie i znalazłam powód!
    Oczywiście pozbieram słowa i wyślę pełne zdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest troszkę czasu;) Cieszę się, że Cię zaintrygowałam:) Bardzo mi miło:)

      Usuń
    2. :( Przykro mi... Może następnym razem?

      Usuń
  56. lubię kakao ;)
    i oby więcej takich latek w blogosferze :)
    banerek już poleciał na bloga kanwuje

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajna zabawa, przyłączam się, a że blog pełen pasji zostaję na dłużej:)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawe i słodko kuszące. Przyłączam się. Bloga nie prowadzę ale podpinam się na Facebooku a banerek umieszczam na stronie. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę:))) Dziękuję za zainteresowanie:)

      Usuń
  59. Madzia przegapiłabym - już nadrabiam :) pozdrawiam

    i ciesze się, że jesteś z nami :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę Beatko!
      Dobrze, że zdążyłaś;)
      Buziaki!

      Usuń
  60. Przekonalas mnie, wiec i ja sie zapisuje! I gratuluje kolejnych urodzin bloga!

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie było mnie chwile, a tu taka zabawa! Zapisuje się i nadrabiam! 3 lata tak szybko lecą, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko lecą... Cieszę się, że dołączyłaś!

      Usuń
  62. Rzutem na taśmę pod sam koniec ale też się zapisuję :) Gratuluję 3 lat w blogowym świecie i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  63. no rewelacyjna zabawa!!!! I nowe wyzwanie. Zaraz przejrzę i zobaczę cóż się chowa za hasłem :) Więc zapisuje się z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  64. Spóźnione ale szczere uściski z okazji rocznicy!! Życzę dalszych twórczych latek w blogosferze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...