sobota, 21 września 2013

Dzisiaj setka, wkrótce roczek - czas na candy!!!

Stuknęła mi dziś setka:) Właśnie czytacie mojego setnego posta - a podobno jestem małomówna, hmmm;)Zatem jest okazja do świętowania:)
Tym bardziej, że 22 października minie roczek, odkąd odważyłam się i napisałam tu pierwsze słowa. Dlatego zapraszam Was do udziału w moim urodzinowym candy! W podzięce za Wasze ciepłe słowa, liczne odwiedziny i motywację do pracy chcę Wam podarować mały prezent.

Ale zanim przejdziemy do prezentów, trochę formalności:

proszę o umieszczenie poniższego banerka na Waszych blogach, a w komentarzu wyrażenie chęci udziału w zabawie.
Jeśli chcecie poszerzyć grono moich obserwatorów, będzie mi bardzo miło, ale nie jest to koniecznością.


Zapisy trwają do 21 października, dzień później, w rocznicę założenia bloga, ogłoszę wyniki.

A teraz najważniejsze - prezenty:) Przygotowałam dla Was dwie poduszki. Na przekór jesieni, trochę dlatego, że ostatnio pobrzmiewają mi w duszy wiosenne akordy, a po trosze dlatego, że w rzeczywistości jestem dziewczyną urodzoną na przedwiośniu - poduszki są kwitnące i bardzo wiosenne. Gałązki kwitnących jabłoni, motyle, trochę koronki i beżowe tło - ktoś chętny?:)





Jeśli odpowiadają Wam romantyczno-wiosenne klimaty, zapraszam do zabawy:)

Pozdrawiam Was serdecznie!

182 komentarze:

  1. Jestem zachwycona poduchami więc się szybko wpisuję, pragnę jednak napisać, że cieszę się, iż zdecydowałaś się wkroczyć do tego wirtualnego artystycznego świata!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że jesteś matką chrzestną tej decyzji;)))))
      Jeszcze raz Ci dziękuję! Cieszę się, że poduchy Ci się podobają i życzę powodzenia:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. I ja z przyjemnością zapiszę się po te podusie.
    Gratuluję roczku. Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. alez mila niespodzianka-odswiezam strone a tu candy - takim cukieraskom przepieknym nigdy nie odmawiam - cuda jak zawsze spod Twoich raczek wiec z checia sie ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za przemiłe słowa!:)
      Życzę powodzenia!

      Usuń
  4. Oczywiście, że odpowiadają mi romantyczno-wiosenne klimaty!!! Poduchy są prześliczne i baaaaardzo mi się podobają więc z przyjemnością zapisuję się na to cudne candy:-)
    Gratuluję oczywiście roczku w blogowaniu i życzę kolejnych miłych lat blogowania!!!:) fajnie, że jesteś i bądź jak najdłużej:)))
    Pozdrawiam ciepluteńko:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że dołączyłaś do ogonka:)
      Dziękuję Ci gorąco! Dobrze mi tu z Wami, nigdzie się nie wybieram i postaram się być jak najdłużej;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. I ja, i ja :) Poduchy są piękne :)
    Obserwuję i podziwiam już od jakiegoś czasu :)
    Banerek wisi na http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Miło mi bardzo:) Życzę powodzenia!
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Gratuluję setnego posta i pierwszej rocznicy blogowania!
    Do takich poduszek to ja się chętnie poprzytulam :)) Liczę na łut szczęścia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję!
      W takim razie trzymam kciuki, żeby się udało:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Poduszki są cudne :-)Jak szybko ten czas leci :-) Ja oczywiście również ustawiam się w sznureczku :-)Gratuluje roczku spędzonego z nami i proszę o kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Oj, leci, leci;) To był bardzo miły roczek, chętnie go zwielokrotnię:) W takim towarzystwie to czysta przyjemność:)

      Usuń
  8. Szaleństwo! :) Takie piękne poduchy... zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, raz się żyje;) Cieszę się i życzę powodzenia!

      Usuń
  9. Ale będzie tu szał, bo każdy chce takie poduchy. Ja też. Pozdrawiam i z nadzieją ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki i szalenie się cieszę, że stworzyłam słodki przedmiot pożądania;)

      Usuń
  10. gratuluję serdecznie i życzę wiele radości z blogowania:)!!
    wspaniałości, wspaniałości - i jak tu nie ustawić się w kolejce?! ;-)))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję gorąco!
      Powodzenia w losowaniu!
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Serdecznie gratuluję setnego posta i roczku w blogosferze :))
    Cieszę się, że jesteś, bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać więc życzę wielokrotności tego jubileuszu.
    Poduchy przecudne więc z przyjemnością i nadzieją w sercu ustawiam się w kolejce...
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie piękne słowa natychmiast budzą uśmiech na twarzy! Gorąco dziękuję i zapraszam jak najczęściej!
      Życzę powodzenia w losowaniu i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Gratuluję roczku i 100 posta:) Prezenty wspaniałe - staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No przecież mnie tu nie może zabraknąć!:) Gratuluję 100 posta i pierwszej rocznicy wkrótce. W całej rozciągłości popieram Elunię!:))Poduszki są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie może;) No kogo, jak kogo, ale Ciebie nie może;)))
      Bardzo gorąco Ci dziękuję!

      Usuń
  14. Gratuluję i Setki i Roczku:)
    Poduchy prześliczne, przepięknie wykonane i bardzo mi się podobają! W kolejce po nie jednak nie ustawię się, bo sama potrafię haftować i dam szansę dziewczynom nie haftującym.
    Banerek na swoim blogu umieszczam, bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać i podziwiać Twoje dzieła:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ!!! Bardzo!
      Za piękne słowa, za częste odwiedziny i za banerek:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Piekne poduchy! Ja mam szczescie tylko do pracy, ale zaryzykuje...pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez ryzyka się nie da;) Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. No to wszystko dopełnione - banerek na blogu, wpis w komentarzach i teraz tylko liczyć na odrobinę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje roku i setnego posta!
    Trudno byłoby się oprzeć takim wiosennym pięknościom więc grzecznie ustawiam się po nie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biegnę, zanim mnie ubiegną i nawet w ogonek się nie wcisnę.
    100 i roczku GRATULUJĘ! Życzę też z tej okazji, samych radości płynących z blogowania. Uśmiechów tysiące :*:)

    Kochana cudowne candy przygotowałaś!
    Co tu myśleć, gdy TY sama wymyślasz najlepiej ;).

    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, wszyscy się zmieszczą;)))
      Dziękuję ogromnie!
      Cieszę się, że poduchy się podobają:) To najważniejsze:)
      Skoro tak mówisz, coś w takim razie wymyślę;)))

      Buziaki!

      Usuń
  19. Takie klimaty bardzo mi odpowiadają więc chętnie przyłącze się do zabawy. Rocznicy i setki gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)
      Serdecznie dziękuję i życzę powodzenia!

      Usuń
  20. nie wiem czy mogę, w zasadzie sama haftuję, ale nie mogę przejść obojętnie obok tak wspaniałego rękodzieła!
    gratuluję roczku i życzę kolejnych lat obfitych w cudowne posty!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cóż to za skrupuły?;) Nie ma ograniczeń:)
      Gorąco dziękuję za przemiłe słowa!

      Usuń
  21. Wiesz że dużo potrafię ale poduszeczek nie odpuszczę dla mojej Małej Zo jedna a druga dla mnie dla babci staję w ogonie bo już długi się zrobił buziaki ale ty jesteś szalony Jo takie poduchy rozdawac - jeszcze tak co miesiąc taki setek ci życzę to może o kołderce byś pomyślałą -hihihi buziaki banerek zaraz wklejam Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Kołderka powiadasz?:)))) Hmmm, pomyślę;)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. jejuś ale śliczne podusie - bardzo chętnie stanę w kolejce do zabawy! osoba która wygra dostanie naprawdę piękną perełkę:)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/

    pozdrowienia
    W.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy i 100 - go posta! Po takie cuda zgłaszam się do zabawy i z przyjemnością staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!!!Oczywiście się zapisuję,bo haftować nie potrafię,a Twoimi jestem nieustannie oczarowana:)Może los się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło:)
      Życzę przychylności losu:)

      Usuń
  25. Nigdy nic nie wygrałam w takich losowaniach ale skusiłaś pieknymi poduszeczkami więc z nadzieją w sercu się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musi być ten pierwszy raz:) Kto wie, może teraz?:)
      Trzymam kciuki!

      Usuń
  26. Ale NITECZKI mają powodzenie! Skromniutko staję, choć statystycznie nie mam szans, ale po co są zabawy!
    Gratuluję Ci wszelkich sukcesów i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, tam statystyka;) Szczęście się liczy, którego Ci życzę, dziękując za miłe słowa:)

      Usuń
  27. Wow, obok takich cukierasow nie mozna przejsc obojetnie :)
    Pisze sie obiema rekoma :)
    Jak ten czas szybko leci, juz roczek minal.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szybko, szybko:)
      Trzymam kciuki i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  28. Gratuluje rocznicy i setnego posta,bardzo chętnie do Ciebie zaglądam i z miłą chęcią czytam i podziwiam Twoje wpisy;)
    Oczywiście ustawiam się grzecznie w kolejeczce po takie cudowności.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Twoje odwiedziny to czysta przyjemność:)
      Życzę powodzenia i pozdrawiam!

      Usuń
  29. Gratulacje. Uwielbiam poduchy, więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia w losowaniu!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  30. Podusiom już teraz znajdę miejsce :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak to ja mocno trzymam kciuki, żeby się udało;)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Cudowne poduszki zapisuję się więc szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Poduchy tak śliczne, że nie mogłam się oprzeć i się zapisuję.
    Gratuluję rocznicy i 100 posta :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. takie cudne rzeczy z miłą chęcią się zapisuje ! banerek na blogu, obserwuje od dawna :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie tu u Ciebie, zapisałam już blog do obserwowanych, aby częściej
    zaglądać. Poduszki prześliczne, więc się zapisuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! Miło mi bardzo, że zostajesz na dłużej:)
      Życzę powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  35. Przecudne! Po świątecznych kartkach, które od Ciebie dostawaliśmy wiedziałam, że coś jest na rzeczy :). Po prostu cudo! i aż żałuję,że tak późno się dowiaduję o tych pięknościach. Przyłączam się do urodzinowej zabawy! A co! E. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale lepiej późno niż wcale i nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło;)
      Bardzo Ci dziękuję i trzymam kciuki za szczęście w losowaniu:)

      Usuń
  36. Wiesz, że uwielbiam Twoje hafty.....nie odpuszczę taki pięknych poduszeczek :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to cudnie przeczytać;))))! Dziękuję, Martuś!
      Trzymam kciuki, może tym razem się uda?:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  37. Jak dla mnie klimaty super zapisuję się do zabawy, baner już mam na blogu.
    Podusie przeurocze, a czy wzorki takich motylki można by tak na e maila dostać? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie!
      Pewnie, że można, tylko podaj mi adres, na który mam wysłąć wzorek:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Z przyjemnością będę obserwować bloga :) wiadomość wysłałam na pocztę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  38. Gratuluję Roczku, kolorowe hafty nie są raczej w moim stylu, więc będę kibicować innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      W takim razie będziemy razem trzymać kciuki za pozostałych;)

      Usuń
  39. Witaj,Cudowne poduszki,piękne,pozdrawiam Ciebie bardzo cieplutko mimo chłodu za moim oknem.Jola

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne! Ja oczywiście z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy. Banerek już zdobi Hafciarnię, choć do końca nie wiem, czy dobrze go wstawiłam ;)
    Gratuluję stu postów i pierwszego udanego roku hafciarskiego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dobrze, dobrze, sprawdziłam;)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  41. Poduchy bomba. Sto postów to jest coś. Może kiedyś cię dogonię. Ty zwolnisz ja przyspieszę i będzie OK. Pozdrawiam. Banerek umieszczony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dogonisz, na pewno:) Jak będę zmuszona zwolnić, dam Ci znać;)
      Życzę powodzenia i pozdrawiam!

      Usuń
  42. No jak na rok, to świetne statystyki :D. Poduchy piękne czyli też się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mnie naszła głupia myśl, że jak candy czyli cukierki będą w nitkach nawet Ariadny, to trochę babarania będzie z ich odklejaniem ;D

      Usuń
    2. Cieszę się, bo jak je zrobiłam, to pomyślałam: "Hmm, Jaglana pewnie stwierdzi, że znowu babcine klimaty i się nie zapisze";)))))
      A co do cukierków - starannie zapakuję, bez obaw;))))
      Życzę powodzenia i pozdrawiam!

      Usuń
    3. a babciowe klimaty to źle? jeśli np. interesuję się dwudziestoleciem międzywojennym to to są babciowe klimaty... ;p, poza tym na skutek jakiegoś błędu blogera reklama Twojego candy na moim blogu jest tak wielka, że powinnam dostać te poduszki :D

      Usuń
    4. Absolutnie nie!:) Ja uwielbiam takie klimaty:)
      Spróbowałaś zmniejszyć zdjęcie, wstawiając je na pasku? Może to jest właśnie znak;) Zobaczymy wkrótce:)

      Usuń
  43. Czy ktoś chętny? Pytanie retoryczne :) Oczywiście, że tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję "stówy" i roczku...zapisuję się po cudeńka i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Miło mi, że "zasilasz" kolejkę:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  45. gratuluję roczku :) z przyjemnością ustawię się do kolejki po Twoje cudne podusie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się bardzo i życzę powodzenia!

      Usuń
  46. Życzę wspaniałego kolejnego roczku blogowania :)))
    Przepiękne podusie - oj i mi się zamarzyły ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Trzymam kciuki, by marzenie się ziściło:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  47. Gratuluję setnego postu i ROCZKU oczywiście życzę pięknych planów na kolejny rok blogowania!Poduchy urodziwe, staję w kolejce!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco dziękuję!:) Bardzo mi miło:) życzę powodzenia w losowaniu:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  48. Gratuluje i zapraszam po wyróżnienie :)
    http://szydelkokiry.blogspot.com/2013/09/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  49. One są piękne, a jako że szewc bez butów chodzi chętnie się po nie ustawię w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło przeczytać takie słowa:) Trzymam kciuki i pozdrawiam!

      Usuń
  50. Ojejku, jakie piękne! Właśnie zmieniam wystrój pokoju, a te cuda idealnie pasowałyby do mojej wizji! Spróbuję szczęścia i ja :)
    Pozdrawiam, misiunia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też,ja też, są zbyt piękne,żeby nie sprobować, zaraz wkleję banerek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. przy takiej ilości chętnych to już mi smutno:) Ale oczywiście spróbować zawsze warto, zwłaszcza, że nagrody są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle:) Głowa do góry:) Może akurat się uda:)
      Bardzo dziękuję!

      Usuń
  53. gratulacje roczku i setki wpisów...radości z dalszego blogowania! :)
    trafiłam tu z bloga Basi S. :) i chętnie przyłączę się do rozdania...też dziewczyna z przedwiośnia jestem ale jesień kocham też!! kwiaty jabłoni uwielbiam, a Twoje poszewki są świetne!
    pozdrawiam ciepło...a przy dłuższej chwili na spokojnie pooglądam co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco dziękuję!
      Bardzo się cieszę z Twoich odwiedzin i chęci pozostania na dłużej:) Rozgość się, proszę:)
      Życzę powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  54. Gratuluje setki ;) i zbliżajacej się rocznicy zycząc nastepnych owocnych postów i lat w blogowym swiecie :)
    wiosenne podusie cudne ja tez wiosenna jestem ;) wiec ustawiam się w ogonku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Cieszę się zatem i zapraszam do ogonka;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  55. Cudne podusie - bardzo chętnie się zapisuję :) Pozdrawiam i gratuluję rocznicy i setnego wpisu!

    OdpowiedzUsuń
  56. Z chęcią się zapisuję :)

    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/ gdzie zapraszam serdecznie

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, z chęcią skorzystam:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  57. No uwielbiam poduszki, te są tak piękne, że nie mogę przejść obok nich obojętnie! Zapisuję się, banerek na na-nua.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się dowiedzieć:) Życzę powodzenia i pozdrawiam!

      Usuń
  58. Łał!
    Jak Tu WSPANIALE!
    Już jestem fanką!
    Z radością biorę udział w Candy!
    Ach!
    Przecudne dzieła tworzysz!!!!
    Ile cierpliwości, kreatywności, talentu !

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie przeczytać tak miłe słowa! DZIĘKUJĘ!
      Zapraszam częściej:)

      Usuń
  59. A ! Banerek u mnie!
    Mój Magiczny Decoupage

    OdpowiedzUsuń
  60. Po pierwsze gratuluję setnego posta! Przywędrowałam do Ciebie i ja by stanąć w tym długim ogonku by spróbować swojego szczęścia.Cudne,CUDNE..podusie !!!! więc zabraknąć i mnie w tym gronie nie może:) (Może,może.....)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło:) Dziękuję za odwiedziny i za chęć wzięcia udziału w zabawie:)
      Dziękuję i trzymam kciuki!

      Usuń
  61. Skusiły mnie te śliczne hafty! Życzę dalszego, pełnego pasji i satysfakcji blogowania, kolejnych setek postów i wielu aktywnych obserwatorów.
    Dołączę do kolejki i zapraszam na moje candy: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia! Z zaproszenia z przyjemnością skorzystałam:)
      Życzę powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  62. Poduchy są przepiękne - przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie ja mam zaległości na Twoim blogu,aż mi wstyd:)))pewnie ,że się zapisuję:))poduszki uwielbiam,a jeszcze takie pogodne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, przez grzeczność nie zaprzeczę;)))))
      Cieszę się bardzo, że dołączyłaś do kolejki:)

      Usuń
  64. Tylko się przytulić:) Zgłaszam chęć! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się :)
    banerek jest na: www.izusiaizusija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Poduchy przecudowne, aż ma się nieodpartą ochotę by się przytulić. Twoją witrynę obserwuję od dawna, nie wiem więc jak to się stało, że przegapiłam ten o candy?... Teraz więc nadrabiam i zapisuję się po te piękności... Banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też nie wiem, jak to się mogło stać;) Najważniejsze, że zdążyłaś:) Trzymam kciuki!
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  67. Nie śmiałabym przejść obojętnie obok takich cudów! oczywiście, że się zapisuję! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. piękne poduszki! chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  69. Dopisuję się z przyjemnością :) Gratuluję roku!

    OdpowiedzUsuń
  70. dużo tych co lubią romantyczno-wiosenne klimaty..., ja też staję w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem , zebrała się spora grupka;) Ale każdy się tu jeszcze zmieści:)

      Usuń
  71. Wielu chętnych ale wcale się nie dziwię bo cukiereczki bardzo słodkie. Ja też staję w ogonku i na pewno nie będę ostatnia bo prezenciki super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję za miłe słowa:)
      Życzę powodzenia w losowaniu i pozdrawiam:)

      Usuń
  72. Przepiękne poduchy!!! I jaka tu kolejka ;))) Przytargam sobie fotel i siądę z boczku na końcu "ogonka", a nuż mi się poszczęści... :)) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozsiądź się wygodnie:) serdecznie zapraszam:) Kto wie, może się uda?:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  73. Obserwatorką zostałam z przyjemności a nie z obowiązku :-D i ustawiam się w kolejce z nadzieją na że te cudne poduchy przywędrują do mnie i zagoszczą w nowym mieszkanku kiedyś. Jasiulowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, miło:) Dziękuję Ci i życzę powodzenia!

      Usuń
  74. Chętnie spróbuję szczęścia w Twojej zabawie :) Poduchy są przepiękne!
    Banerek wisi o tu -> http://craftykittysnook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję blogowej rocznicy ;) I oczywiście ustawiam się w kolejce po takie smakołyki ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem strasznym maniakiem poduszkowym, po prostu je uwielbiam. A te podusie są prześliczne, mam nadzieję że szczęście się do mnie uśmiechnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Urocze poduchy. Chętnie bym je przygarnęła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Tak piękne są te poduszki, że aż grzech jest przejść obok niej obojętnie... W sam raz na jesienne wieczory...

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobały;)
      Życzę powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  79. Bardzo, ale to bardzo chętnie wezmę udział w Twoim CANDY! Strasznie się ciesze, że natknęłam się na Twojego bloga teraz i jeszcze zdążyłam się załapać na takie cudeńka! Mam ogromny sentyment do haftu dzięku mojej mamie.
    Serdecznie pozdrawiam
    Edith Stuff

    banerek na: edithstuff.blogspot.com
    edith.stuff@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco dziękuję za tak miłe odwiedziny! Cieszę się, że postanowiłaś zostać u mnie na dłużej;) Dziękuję!
      Życzę powodzenia w losowaniu i pozdrawiam!

      Usuń
  80. Prawie w ostatniej chwili, ale dopisze się do tego długaśnego ogonka po tak piękne poduchy :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Przede wszystkim życzę Ci dalszej wytrwałości w tworzeniu i prowadzeniu bloga oraz głowy pełnej pomysłów i serca otwartego na artystyczną duszę!

    Podusie zachwycają, sprawiają, niezwykle cieszą oko i serducho...pewno szanse mam niewielkie, ale z ogromną przyjemnością ustawię się po nie w kolejce. ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przepiękne życzenia!
      Bardzo się cieszę z Twoich odwiedzin i udział€ w zabawie:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  82. Takie piękne poduchy... zgłaszam się do zabawy :) ....przecież nie można przejść tak obojętnie .Może los się do mnie uśmiechnie.(???)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))
      Kto wie, może się uśmiechnie;)

      Usuń
  83. Moje wielkie Gratulacje kochana z okazji
    Twojej blogowej rocznicy oby takich więcej ;)))

    hihi i wierszyczek jeszcze dam ;)))

    Dwie poduchy do wygrania a ja prawie bym
    przespała a to niemożliwa rzecz więc
    wskakuję do tej długiej kolejki ... bęc !!!
    A gdy już wygram poduchy dwie to już
    napewno zawsze cudownie wyśpię się
    i może jeszcze w śpiącą królewnę zmienię się ???
    Oh poduchy cudne dwie ...... <3
    Co będzie to będzie jasna to sprawa przecież to
    tylko taka fajna zabawa . Oki kończę już tego
    wierszyka i trzymam kciukasy 21 pażdziernika !!!
    Serdeczne uściski przesyłam i buziaki dwa papa ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powaliłaś mnie na kolana tym wierszykiem!:)))
      Gorąco Ci dziękuję!

      Usuń
  84. Gratuluje wytrwałości w blogowaniu i życzę wielu sukcesów, ja dopiero zaczynam swoja przygodę z blogowaniem i mam nadzieje,że wytrwam. Banerek umieszczony u mnie na blogu, więc zapraszam z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogowanie to fascynująca przygoda:) Ani się obejrzysz, a wsiąkniesz na dobre:)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  85. Gratuluje rocznicy. Chyba jeszcze zdążyłam na zapisy na te cudowności?
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pewnie, że tak, do północy czasu sporo:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  86. I ja chętnie dołączę do świętujących:) Gratuluję roczku i życzę wielu cudnych pomysłów na te wspaniałości, które tworzysz:) Prześliczne są te podusie i jak najbardziej odpowiadają mojej romantycznej duszyczce:) Trzymam mocno kciuki za szczęście podczas losowania i pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. beautiful pillows ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne poduszki może jeszcze zdążę ustawić się po nie w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  89. Wiem wiem , że już po czasie, ale komentarz pełen podziwu zamieszczam! CUDOWNOŚCI PRZYGOTOWAŁAŚ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że po czasie, ale gorąco dziękuję za piękne słowa!

      Usuń
  90. Poduszeczki są śliczne! Szkoda ,że tak późno natknęłam się na Twojego bloga :( Może to mi by się tu poszczęściło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...