sobota, 1 czerwca 2013

Ogłaszam beżowe candy!

Jak zauważyłyście ostatnio beż jest u mnie na porządku dziennym:) Wam chyba też trochę przypadł do gustu, o czym pisałyście w komentarzach do woreczków. Dlatego postanowiłam zrobić coś specjalnie dla Was:) W podzięce za sympatię, ciepłe słowa, rozrastające się grono Obserwatorów, powiększający się licznik wyświetleń ogłaszam dziś BEŻOWE CANDY!



Przygotowałam dla Was:

- obrazek manekina wyszyty na lnianej kanwie, oprawiony w pobieloną ramkę, ozdobiony perełkami, koronką i kokardką,
- beżowy woreczek z białą baletnicą również wyszytą na lnianej kanwie, obszytą koronką
- pudełko z kameą

Całość utrzymana w tonacji biało-beżowej, wpadająca w klimat romantyczny;))) Jeśli tylko prezenty przypadły Wam do gustu, gorąco zachęcam do udziału w zabawie!

Zasady tradycyjne:

- zostawcie komentarz pod tym postem, w którym wyrazicie chęć udziału w candy,
- wklejcie podlinkowany banerek na swoim blogu,
- zapisy trwają do 30 czerwca 2013 r. do północy,
- losowanie nagrody - 1 lipca 2013r.,
- zabawa przeznaczona jest dla osób prowadzących bloga,
- nie musicie dopisywać się do listy obserwujących, ale jeśli bardzo tego chcecie, nie mogę Wam zabronić;)))












Zapraszam serdecznie!

185 komentarzy:

  1. Pierwsi mają przechlapane, ale zaryzykuję. Tyle cudowności dawno nie widziałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymam kciuki:) Może "klątwa pierwszego" okaże się mitem:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Same wspaniałości. Staję więc w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam gorąco! Bardzo się cieszę i życzę powodzenia:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Same cuda muszę sprubować bo
    po nocach nie zasnę hihi ;)
    Dzięki za wszystko za to , że jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie chciałabym być przyczyną Twej bezsenności;)
      Nie dziękuj:) Trzymam kciuki:)

      Usuń
  4. Piękne te Twoje prace.jestem zachwycona.Pozdrawiam serdecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudeńka! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i życzę powodzenia w losowaniu!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Oooooo...jakie śliczności widzą moje oczęta:)!!!!
    wszystkie prace w moim guście, takie romantyczne, CUDNE!!!!
    Z ogromną przyjemnością zapisuję się Magda na Twoje candy i moooocno trzymam kciuki za siebie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    ps. jak ja wytrzymam ten miesiąc niepewności?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam, że chyba trafiłam w Twój gust:)
      Dziękuję Ci, Aniu i trzymam kciuki za Ciebie:)
      Dasz radę, na szczęście czerwiec ma tylko 30 dni, nie 31;)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Ale wysyp candy! ;) Nie może mnie tu zabraknąć, przy takim ślicznym komplecie. Stawiam się w gotowości!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:) Życzę powodzenia i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. O rety ile pięknych rzeczy:)Musiałabym upaść na głowę z 10-tego piętra żeby się nie zapisać;)A te cudeńka będą mi się śniły po nocach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję!Miło mi, że dołączyłaś:) Rozumiem, że w czerwcu będziesz śnić na beżowo;)

      Usuń
    2. To bardzo ładne sny będą :)

      Usuń
  9. Wspaniałe prezenty - oczywiście, że bardzo bym chciała wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią nagrodziłabym Was wszystkie:) Życzę powodzenia!

      Usuń
  10. ja tez! ja też !!!!
    są po prostu cudowne te twoje prezenty - piszę się rękoma i nogami ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:))) To się nazywa zaangażowanie i determinacja;))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Za żadne skarby tego nie ominę :)). Wpisuję się na listę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Cieszę się:) Dziękuję, Gosiu i trzymam kciuki:)

      Usuń
  12. Na Twoje prześliczne gadżety z wielką radością sie zapisuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:) Życzę Ci powodzenia w losowaniu:)

      Usuń
  13. Cudne candy :-))) Dopisuję się z zachwytę i wielką chęcią posiadania :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Życzę łaskawości losu podczas losowania:)

      Usuń
  14. Witam.
    Ustawiam się w kolejce po Twoje piękne prace.
    aneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie:) Miło mi, że Cię skusiłam:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Dla mnie mistrzostwo. Pozdrawiam Twoje zdolne rączki zazdroszcząc talentu. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za piekne słowa! Witam gorąco i życzę powodzenia w zabawie.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  16. Nie mogło mnie tutaj zabraknąć :) Prezent jest śliczny, zapisuję się! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę;) - nie mogło:) Dziękuję i życzę powodzenia!
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  17. śliczne prezenty na Candy, bardzo chętnie się zapisuję (tak zupełnie na marginesie 1 lipca mam urodzinki - może się akurat do mnie szczęście odezwie?)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, będzie mi niezwykle miło sprawić Ci prezent na urodzny:) Kto wie, może się uda;) Powodzenia!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ale cudeńka :) Też spróbuję swojego szczęścia i się zapiszę.
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne przedmioty stworzyłaś, z miłą chęcią ustawiam się i będę trzymać kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi, że dołączyłaś:) Trzymam kciuki!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Wiem że nie wygram ale dołączam do zabawy, banerek oczywiście wstawiam na bloga :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, cóż za pesymizm. Trzymam kciuki, a może się uda:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Przepiękne prezenty przygotowałaś:) Z radością ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! Bardzo się cieszę i życzę powodzenia:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  22. jak ja nie lubię wklejać tych banerków:))))))))))))) wspaniałą nagrodę przygotowałaś,ja się zapisuję, ale jak zapomnę cy cuś to się nie obrażaj;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))))))))))) Z góry wybaczam i rozgrzeszam:)))))) Banerek nie jest najważniejszy.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  23. Cudnie haftujesz - oj patrzę, podziwiam i ustawiam się w kolejce :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Witam u mnie i życzę powodzenia w losowaniu:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  24. Oj muszę spróbować!!! Takie cuda, ze grzechem byłoby to ominąć :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja z chęcią stanę w kolejce po te cudeńka.:)
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie:) Miło mi bardzo:)
      Odwiedzę z pewnością:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Witaj, i ja się dołączę :) Wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam będzie mi miło:) Powodzenia!

      Usuń
  27. Witam
    Ja też się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie wśród moich nitek:) Cieszę się bardzo i trzymam kciuki:)

      Usuń
  28. Zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prezenty przygotowałaś:))trudno się oprzeć:))więc się zapisuję,a co tam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prezenty się podobają:) Masz rację, nie ma co sobie żałować przyjemności;))))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  30. Na Twój blog trafiłam przez przypadek, a tu takie miłe zaproszenie- oczywiście staję w kolejce po te wspaniałości ;) Banerek na pasku bocznym i do obserwatorów dołączam. :)
    Piękne rzeczy tworzysz- sama kiedyś haftowałam, jednak ze względu na wzrok musiałam z wielkim smutkiem zrezygnować z tego. By ręce nie pozostawały w bezczynności, przerzuciłam się na scrapbooking- zapraszam zatem do siebie po mała co nieco: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cieplutko w moich progach! Bardzo się cieszę z takich odwiedzin i z wielką przyjemnością zaraz zerknę do Ciebie.
      Życzę powodzenia w losowaniu!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  31. Same cudeńka! Nie można obok nich przejść obojętnie :) Dopisz mnie proszę do długiej listy chętnych :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Lista chętnych jest elastyczna:) Bez problemu się rozciąga;)
      Serdecznie dziękuję za odwiedziny i za dołączenie do grona obserwujących!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Chętnie ustawię się w kolejce :)
    A kto wie, może nam się trafi wymienić obrazki :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie:) Może się uda;)
      Zapraszam do kolejki i trzymam kciuki!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  33. Jestem, jestem chętnie bym zaopiekowała się tymi cudeńkami pozdrawiamy Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Właśnie mi tu Ciebie brakowało;)
      Powodzenia i pozdrawiam!

      Usuń
  34. Chętnie wezmę udział :) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam:) Trzymam kciuki i pozdrawiam!

      Usuń
  35. śliczne nagrody! Z wielka przyjemnością spróbuje szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie! Powodzenia!

      Usuń
  36. Zapisuję się :) super nagrody

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudeńka! Zakochałam się w ramce!
    Zapisuję się i ja :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Trzymam zatem kciuki i pozdrawiam!

      Usuń
  38. Ajajajaj... co by tu zrobić...taaakie cuda... cudu, cudu mi trzeba...♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dobrze będzie, potrzymamy kciuki i kto wie, jak to się skończy:)))

      Usuń
  39. Po takie cudowności z przyjemnością staję na końcu dłuuuuugiej kolejki! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) Troszkę długa, ale wszyscy się zmieszczą;)
      Trzymam kciuki i pozdrawiam!

      Usuń
  40. Kurcze ale cuda chcesz podarować,...i do tego beżowe,...uwielbiam beż i hafty takie misterne też, i len tu też jest -... nie odmówię sobie, o nie !!!
    Zapisuję się i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i cieszę się, że Cię skusiłam:) Życzę powodzenia i pozdrawiam!

      Usuń
  41. Przepiękne :)Zapisuję się: http://nitkapanipee.blogspot.com/
    pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Życzę powodzenia w losowaniu:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  42. Odpowiedzi
    1. Witam zapraszam do wystawania w kolejce;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  43. Matko jedyna....aż mi serce zabiło,jak zobaczyłam te cuda.....Już się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  44. ustawiam się i ja szybciutko w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Dziękuję za udział i życzę powodzenia!

      Usuń
  45. Chętnie wezmę udział w zabawie. Ładnie oprawiasz swoje prace. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się i zapraszam do kolejki:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  46. Śliczności, zapisuję się obiema rękami.
    Informacja na http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:) Życzę powodzenia!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  47. Bardzo mi pasuje tonacja beżowa... zapisuję się !!!
    haft-tkanina-dzianina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojej, ale kolejka szybko rośnie! Ale nie zniechęcam się i dołączam. Beże i biele to bardzo przyjemna kolorystyka, więc po prostu nie mogę przejść obojętnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Jania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, nie ma co się zniechęcać, wszyscy się zmieszczą:) Cieszę się bardzo z Twoich odwiedzin i dziękuję, że zostajesz u mnie na dłużej:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  49. Same śliczności rozdajesz. Kolejka ciut przydługa, ale ryzykuje i dopisuje się do listy chętnych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niczym nie ryzykujesz:) Bardzo się cieszę, że zaszczyciłaś kolejkę swoją osobą!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  50. Może tym razem się uda. Zgłaszam się :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki:) I dziękuję za udział w zabawie!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  51. Piękne. Przyznam że przypadkiem tu trafiłam ale napewno zostanę na dłużej. Oczywiście zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niezwykle się cieszę z takich miłych przypadkowych odwiedzin:) Życzę powodzenia w losowaniu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  52. Cudowne! Cudowne! Cudowne!
    Z chęcią wezmę udział w zabawie
    baner umieszczony na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę i zaproszenie z przyjemnością przyjmuję:)

      Usuń
  53. Prześliczny zestaw! Zgłaszam się :)
    gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. W takiejjjjj kolejce nie mam żadnych szans:-(((( ale się zabawię...pozdrawiam i zapraszam na candy do 5porroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ gdzie tam! Wszyscy mają równe szanse:) Dziękuję za odwiedziny i chęć udziału:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  55. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) I oczywiście zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i życzę powodzenia w losowaniu:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  56. Ale cudo! Zapisuję się obowiązkowo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Piękności tworzysz - podziwiam i jeszcze raz podziwiam, tym bardzie, że takowego talentu nie posiadam:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i zgłoszenie z przyjemnością przyjmuję!:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  58. jakie piękne :)) staje i ja po łut szczęścia :)
    zostaje oczywiście na dłużej by cieszyć oczy :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  59. Niezmiernie się cieszę z Twych odwiedzin i z chęci zagoszczenia tu na dłużej:)
    Życzę powodzenia w losowaniu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. ja maniak hafciarski nie moge przejsc obojetnie :) cudowny komplet- podziwiam

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja się zapisuję po takie cudeńka ;) zapraszam również na mojego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu byłam, odwiedziłam:)
      Cieszę się i życzę powodzenia w losowaniu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  62. zapisuję się po cudeńka i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie się dopiszę, cudne rzeczy wykonujesz. Uwielbiam haft, jest piękny i dostojny. Podziwiam i pozdrawiam!
    http://magicznesploty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i cieszę się niezmiernie!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  64. Nastrojowo, nostalgicznie, w kolorze sepii - zgłaszam chęć ogromną ;) Pozdrowionka ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo:))) Życzę powodzenia i dziękuję za odwiedziny:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  65. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce, śliczne prace, inspirujący blog, wspaniała atmosfera.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy, na skutek psikusa odsłona druga - też do końca czerwca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za miłe słowa! Zaraz do Ciebie biegnę;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  66. łoooooooooo, ale długa ta kolejka, ustawiam się i czekam cierpliwie

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W długiej kolejce raźniej;)))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  67. Zapisujé sié obowiázkowo :)
    Takie cuda :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się niezmiernie - zwłaszcza że rozgościłaś się na dłużej:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  68. Ojojoj, jak ja uwielbiam takie romantyczne, trochę retro klimaty! Oczywiście spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twój gust:) Szczęścia życzę i pozdrawiam!

      Usuń
  69. Piękne prezenty przygotowałas z checia się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się i życzę powodzenia:)

      Usuń
  70. Piękne :) Ramkę podarowałabym mamie: ona uwielbia i szycie i manekiny... Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki, żeby się udało;)
      Dziękuję za udział i pozdrawiam!

      Usuń
  71. Zapisałam się, dopełniłam wszystkich formalności, czekam na losowanie z nadzieją że w końcu coś wygram.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i chęć udziału:) Trzymam mocno kciuki, aby się udało:)
      Już do Ciebie biegnę w odwiedziny;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  72. Ale fajnie że tu trafiłam! Candy cudowne i w moich kolorach:)
    Zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się zaszczycona!:) Rozgość się, proszę:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  73. Rewelacyjne prezenciki! Zapisuje się w tym ogonku, a może będę miała szczęście. Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i trzymam kciuki:)))
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  74. Cudne rzeczy przygotowałaś...Ustawiam się w ogonku... fajnie że cie spotkałam...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:) Jeszcze bardziej z tego, że zaszczyciłaś swoją osobą kolejkę:)) Bardzo mi miło! Pozdrawiam!

      Usuń
  75. bardzo chętnie dołączam do zabawy u mnie:http://arcadiakobiet.blogspot.com/

    Przyznam, że przygotowałaś nagrody przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie dziwię się, że tu taka długa kolejka.
    Wspaniały prezent przygotowałaś - z przyjemnością o nim pomarzę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam serdecznie! Cieszę się, że dołączyłaś do kolejki:)
    Życzę powodzenia - kto wie, może marzenia się spełnią:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Już od dawna podobaja mi sie hafty w tych kolorach m jeszce nie spróbowałm sama , ale fajnie by było miec taką Camee i zrobiona przez kogos kto tez lubi stawiać xxx..
    Grzecznie ustawiam sie w kolejce ,

    OdpowiedzUsuń
  79. Cieszę się, że mogę Cię gościć w mojej kolejce!:) Życzę powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że się podobają:)
      Trzymam kciuki tak samo mocno za Was wszystkie;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję!

      Usuń
  81. Oczywiscie i ja musze stanac w kolejce po takie cudownosci :-D Dlugosc ogonku mnie nie zniecheca.. kto wie moze szczescie usmiechnie sie wlasnie do mnie :-D

    banerek wstawiam u mnie na http://tam-dom-twoj-gdzie-serce-twoje.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze! W długim ogonku raźniej;)))
      Dziękuję Ci za odwiedziny i ogrom ciepłych słów!
      Widziałam Twoje sówki - mistrzostwo!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  82. Jeju patrzę na te cuda i po prostu dech zapiera w piersi:)
    Chętnie wezmę udział:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oddychaj spokojnie:)))) Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do kolejki:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  83. Trafiam tu pierwszy raz ale zostaję i oczywiście zapisuję się po te wspaniałości!
    Zapraszam też pod moje włoskie słońce.

    OdpowiedzUsuń
  84. Niezwykle się cieszę z Twej decyzji o pozostaniu:) A za szczęście w losowaniu trzymam kciuki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczne! Ja niestety nie mam ręki do haftu, chociaż robi mi się gorąco z podekscytowania za każdym razem, kiedy jest Candy na hafty do wygrania, tak więc przystanę i trzymam za siebie kciuki :D
    Za innych też, bo ktokolwiek nie dostanie tego kompletu, na pewno będzie równie szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  86. :))) Jak miło:) Ja też trzymam kciuki!
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Ależ kolejka :) Oczywiście staję w niej i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne prace!! z przyjemnością się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  89. no i mnie tutaj zabraknąć nie może :) więc i ja w kolorze beżu zapisuję się na to wspaniałe candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i życzę powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  90. Dawno w tak długiej kolejce nie stałam - robię to z przyjemnością- bo cudeńka oferujesz w swoim Candy!!!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Candy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ustaw się wygodnie;)))
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zaproszenie - już skorzystałam:)

      Usuń
  91. romantyczne, subtelne, ciepłe... to mi się bardzo podoba! zapisuję się i czekam z niecierpliwością...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i trzymam kciuki za powodzenie w losowaniu:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  92. Ustawiam się w kolejkę - przepiękne prace
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. woow, ale piękne rzeczy tworzysz :) pozdrawiam i zapraszam do siebie /choć dopiero raczkuję/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! Zaraz do Ciebie zajrzę:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  94. Z przyjemnością się zgłaszam i dziękuję za udział w mojej zabawie:) Tworzysz takie pi,ęknościu, których osobiście nie potrafię wykonać, wiec tym bardziej je podziwiam:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, jest mi szalenie miło, że tak bardzo spodobało Ci się moje candy, że zapisujesz się ponownie:)))) Ale mogę Cię policzyć jedynie raz;)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Właśnie zauważyłam na moim blogu podwójny banerek:) Przepraszam za zamieszanie:) Ostatnio moje oczka coś niedomagają, no ale tak - najlepiej na coś zrzucić winę, zamiast na swoje roztargnienie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Ależ nic się nie stało:) Nie ma za co przepraszać:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  95. Chętnie wezmę udział w candy! zapraszam również na swojego bloga zapracowanyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się z przyjemnością i zostaję na dłużej :)
    Obserwuję jako madziakudla, a banerek już zawisł na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...