czwartek, 22 września 2016

Stuka mi czwóreczka

Nie wiecie kiedy to zleciało? Lotem błyskawicy! Dokładnie za miesiąc Nitki Ariadny będą zdmuchiwać cztery świeczki na urodzinowym torcie. Skoro o torcie mowa, muszą być również prezenty - dla Was ma się rozumieć :) Ogłaszam zatem urodzinowe candy w Nitkach Ariadny!




Co należy zrobić, aby wziąć udział w zabawie? No cóż, lekko nie będzie ;))), ale mam nadzieję, że Was nie zniechęcę ;)
Po pierwsze - częstujcie się banerkiem, umieśćcie go na swoich blogach i podlinkujcie do tego posta.
Po drugie - trzeba będzie trochę pogrzebać w Nitkach ;) Odszukajcie wszystkie posty na blogu od początku jego istnienia, które zostały napisane czwartego dnia miesiąca (uspokajam - nie ma ich wiele ;)). W każdym z nich zostało wyróżnione jedno słowo, które związane jest z nagrodą w moim candy. Podumajcie trochę nad nimi, a potem puśćcie wodze fantazji i napiszcie mi w komentarzu wyrażającym chęć udziału w zabawie, co według Was będzie nagrodą w zabawie. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wyłoniona jedna osoba albo i więcej... ;)

Zapisy trwają do 21. października do północy, zwycięzca zostanie ogłoszony następnego dnia.

Znajdą się chętni? ;) Zapraszam serdecznie!

Dziękuję Wam gorąco za wszystkie cenne rady dotyczące dziewczyny, postaram się do nich zastosować, gdy tylko znajdę chwilę, by zająć się tym haftem... Tak jakoś się nie składa na razie... ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!

76 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia Madziu z okazji Urodzin. Pewnie się skuszę na Twoje Candy, tylko musze poszperać i poszukać tych postów, o których piszesz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!!
    Czas śmiga nieubłaganie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat w robótkach Madziu ;) Sto lat w tym co sprawia Ci radość :) Banerek umieściłam, a resztę później :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za nietuzinkowe życzenia!
      Trzymam Cię za słowo ;)

      Usuń
  4. Oczywiście że się bawię...w wolnej chwili poszperam w Nitkach i zobaczę co wymyśliłaś ;)
    Życzenia złożę za miesiąc :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekopałam się :P Moim zdaniem nagrodą będą: pięknej urody karteczka wykonana Twoimi zdolnymi rączkami przyodziana w lekkie koronki, będące dopieszczeniem urodziwego haftu. Być może stworzysz hafcik, może to będą ptaszki w gniazdku. Nie omieszkasz dołączyć mulinek i słodkości :)

      Usuń
    2. Cieszę się, Aniu :)
      Ciekawa wizja :) Zobaczymy, na ile będzie prawdziwa ;)

      Usuń
  5. To już cztery lata? Jak ten czas szybko leci! Co tu dużo pisać... życzę kolejnych lat blogowania i wielu fantastycznych projektów oraz wyzwań, bo wtedy zawsze się uczymy czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest - cztery... Kawał czasu ;)
      Ślicznie dziękuję!:)

      Usuń
  6. Kochana wszystkiego najlepszego i pamiętaj: Życie zaczyna się po 40-tce! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      No, do tej życiowej jeszcze trochę mi brakuje ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. A teraz idę poszukać rozwiązania Twojej zagadki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiscie;) Wszystkiego dobrego;0 U Ciebie zawsze jest super zabawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszperałam i ja:) Według mnie nagrodą będzie jakiś piękny hafcik, lekki i zwiewny jak wszystkie Twoje prace, apetyczne słodkości- czasoumilacz każdej hafciarki oraz krzyżkowa karteczka ze slicznym ornamentem:) Jeszcze raz gratuluję rocznicy:) I dziękuję Ci za takie zadanie:) Mogłam poogladać prace, których jeszcze nie widziałam:) Cuuuda:) Chyba nie zmieściłabyś wszystkich w jednym pokoju:)

      Usuń
  9. Ja wysciskam Cię osobiście ... zagadkę rozwiąże niebawem... już szperalam 😊 buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak przekornie:

      "Lekkim powiewem,
      szumem krzyżyków,
      z apetycznych wzorów
      w kartę mieczyków

      Z puchatą bawełną,
      piękne ornamenty
      I młode ptaszę
      w słodkości odmęty"

      :) Biorę w ciemno :)

      Usuń
    2. Ech :) Następnym razem ogłoszę literackie candy ;)))
      Przepięknie dziękuję!
      Za uściski tym bardziej!
      Buziaki!

      Usuń
  10. To i ja stanę do konkursu:))))na pewno coś apetycznie słodkiego,przepięknie przez Ciebie wyhaftowaną kartkę z słodką zamotaną ptaszyną:))))
    A ja mam też do Ciebie pytanie-czy wiesz ile kartek zrobiłaś w czasie prowadzenia bloga?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie nie wyobrażam, że mogłoby Cie tu zabraknąć :)
      Tylko mi nie mów, że policzyłaś ;))) Nie mam pojęcia, ile tego wyszło.... Pewnie dużo... ;)

      Usuń
  11. No to widzę, że chyba pierwsza się przeklikałam! Przez CAŁY blog :D 346 postów :) Nie wiem, czy mam teraz podać te wyrazy? Znalazłam 8 :) Na pewno będzie to coś krzyżykowego. Spodziewam się wyhaftowanej krzyżykami kartki rozćwierkanej, z roślinnymi ornamentami i może bawełnianej podusi, lekkiej, puszystej...? No i oczywiście apetycznych słodkości :)
    Kochana, składam Ci najgorętsze życzenia z okazji tych wszystkich latek, które mamy przyjemność spędzać z Tobą! Znalazłam u Ciebie moc inspiracji i wiem, że nigdy, przenigdy nie dorównam Ci w haftowanych karteczkach. Prędzej pęknę z wysiłku i zlasuję mózg :))) A teraz pędzę wrzucić banerek na blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak chyba nie pierwsza, ale... jedna z pierwszych :D

      Usuń
    2. Najważniejsze, że znalazłaś chęci na to przekopywanie, za co składam gorące podziękowania!!!
      Interpretacja ciekawa i bardzo obrazowa :)
      Dziękuję za przemiłe życzenia i przesympatyczne słowa! Gościć Cię w Nitkach to prawdziwa przyjemność!

      Usuń
  12. Najlepsze hafciarskie życzenia z okazji 4. rocznicy bloga :)
    Z przyjemnością zapisuję się na candy, w którym nagrodą z pewnością będzie coś lekkiego i krzyżykowego, karteczka z ptaszkiem lub ornamentami, coś bawełnianego (może niteczki?) oraz coś słodkiego i apetycznego :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - za odwiedziny, życzenia, chęci do zabawy! Życzę powodzenia w losowaniu :)

      Usuń
  13. Piękna rocznica :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zbliżającej się rocznicy! Do zabawy oczywiście dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadanie wykonałam, znalazłam 8 słów, obejrzałam setki pięknych haftów, wspominałam moją pierwszą wygraną- właśnie u Ciebie i tak się rozmarzyłam i podziwiam Cię i przeżyłam dziś z Tobą chwile radości i smutku, jak to w życiu bywa. Teraz już mogę stanąć w kolejce gzie na LEKKIEJ, BAWEŁNIANEJ KARCIE w świecie KRZYŻYKÓW odnajdę wśród ORNAMENTÓW PTASZĘ co będzie pochłaniało APETYCZNE SŁODKOŚCI stworzone przez matkę naturę:-) tyle moja wyobraźnia.

      Usuń
    2. Basiu - gorąco Ci dziękuję! Za współprzeżywanie, za docenianie i piękne słowa!
      Zobaczymy, na ile Twoja wyobraźnia miała rację ;)

      Usuń
    3. Magduś wybacz mi moje rozkojarzenie, musiałam usunąć pierwszy wpis, bo widzę, że ze mną źle:-))))skąd miałam takie skojarzenia????

      Usuń
  16. Madziu! Gratulacje! życzę kolejnych co najmniej 64 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, ze zdążę sie odezwać zanim stuknie ci 4 :). Teraz pisze z tel i cieżko mi przeszukać i dodać banerek. Niedługo pojawię sie juz z gotowym wpisem 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialas fantastyczny pomysł na wyszukiwanie tych słówek. Mogłam przez to "przelecieć " twojego bloga. Nie zawsze oglądam zamierzchłe posty. Cieszę się ze twoje mogłam obejrzeć i podziwiać twoje prace. Fantastyczne są te twoje hafty i ich wykorzystywanie 😀
      Co do słówek znalazłam chyba wszystkie. Kombinacji może być sporo. Jednym zdaniem :" Lekkie ornamenty na karteczce z ptaszkiem wyszytym krzyżykami na bawełnie zajadającym z apetytem słodkości " 😜 A tak na poważnie to kartka z ornamentami, apetyczne słodkości, kanwa i wzór ptaszka do wyszywania krzyżykami. Pozdrawiam serdecznie
      p.s. Znalazłam nawet post, w którym mnie witasz 😀

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę i dziękuję, że zechciałaś wziąć udział w zabawie:) Taka podróż sentymentalna, prawda? ;)
      Życzę powodzenia w losowaniu! :)

      Usuń
  18. Ciekawa zabawa :) spróbuję , może uda mi się znaleźć owe słowa.
    Gratulacje z okazji 4-tych urodzin bloga !

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu gratuluję, cztery latka - niezły rocznik :). Zabieram się do przekopywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekopuj, przekopuj, trochę tego jest ;)))
      Dziękuję!

      Usuń
  20. Moje gratulacje. Jak znajdę chwilkę dołączę do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i oczywiście dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Bardzo się cieszę!:)

      Usuń
    2. Madziu kochana,nowy adres mam,stary nie zaprowadzi Cię do mnie ;)
      Aktualny to :
      http://iventiatelier.blogspot.com/

      Usuń
  22. Z wiekiem robię się coraz bardziej leniwa, ale jednak nie umiem zlekceważyć zabawy przygotowanej przez ciebie. No, nie uchodzi.:) Przekopałam się, przy okazji przypomniałam sobie przecudowne grzybki na woreczkach i filiżanki z kawą oraz czekoladą... No, ale tego w wyróżnionych słowach nie ma. Natomiast to co jest, hmmm... Będą apetyczne słodkości, może lekka podusia z bawełny, na której krzyżykami wyszyty zostanie ptaszek, do tego kartka z ornamentami? A może to będzie exploding box z ornamentami, ozdobione bawełnianą koronką, na wierzchu krzyżykowy ptaszek, w środku słodycze... krótko mówiąc zapisuję się. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Bardzo się cieszę, że lenistwo dało za wygraną ;))) Dziękuję za Twój udział w zabawie. Widzę, że wyobraźnia pracuje na najwyższych obrotach ;))

      Usuń
  23. Zgłaszam się i ja do zabawy! Ale! Wyzwanie podchwytliwe! Przejrzałam cały blog i już nie jestem nawet pewna, czy dojrzałam wszystkie słowa-klucze. A to tylko dlatego, że oglądając Twoje bloga utonęłam w tych wszystkich cudownościach i właściwie co chwilę zapominałam, że przeglądam go, bo mam misję! Zaginęłam na Twoim blogu na ponad dwie godziny i zainspirowałam się niesamowicie! Ale! Wracam do celu tego komentarza, a więc znalazłam następujące słowa: SŁODKOŚCI, PTASIĘ, ORNAMENTY, BAWEŁNA, KARTĘ, APETYCZNYCH, KRZYŻYKÓW, LEKKIM.
    Ze słów tych wynika (oczywiście puszczając totalnie wodze fantazji), że zwycięzca tego wspaniałego przedsięwzięcia, dostanie:
    - jakąś słodkość (mam nadzieję, że będą to te wyhaftowane babeczki-zawieszki, choć czekolada też może być:));
    - na pewno też będzie ptasie (a właściwie ptasię) mleczko (choć waham się też między ptasiowymi trelami w błękicie :D);
    - ornamentową kartkę, ręcznie robioną (albo gadżety ornamentowe, albo wyhaftowane ornamenty na zawieszkach) - najtrudniejsza rzecz do zgadnięcia :)
    - bawełnianą, piękną poduszkę! :D (chociaż serduszkowo-babeczkową zawieszką też bym nie pogardziła :));
    - kartę mulin (poniosło mnie :))! A mniej fantazyjnie to kartę z jednego z Twoich pięknych przepiśników :D
    - apetyczne babeczki :)
    - no i oczywiście krzyżykowe cuda, które tworzysz (najlepiej w beżu i bieli - marzenie!);
    - a na koniec lekkie piórko, np. pawie piórko :)
    Jak widzisz wyobraźnia mnie poniosła, ale jak się napatrzyłam na te cuda Twoje i do tego doszły te słowa, wyszło jak nic, że prezent będzie ptasiowo-babeczkowy i do tego lekko i szybko dotrze do wygranej osoby :)
    No i zapomniałabym: życzę Ci wielu jeszcze lat blogowania i tworzenia tych pięknych rzeczy! Sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, cóż za niesamowicie piękny komentarz! :))) Po stokroć dziękuję Ci za tyle fantastycznych słów! Muszę przyznać, że wykonałaś zadanie na szóstkę! A co jeszcze lepsze - sprawiło Ci to mnóstwo radości! I to mnie cieszy najbardziej!:)
      Dziękuję za Twoją szczegółową interpretację i życzę powodzenia w losowaniu!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. gdy w zeszłym roku podglądałam Twojego bloga miałaś 3 urodziny /dzisiaj ja mam rocznicę a Ty 4 urodziny,zaglądam tu zawsze często i wciąż ,tyle piękności inspiracji możesz być dumna ,jesteś wzorem i przykładem do naśladowania,dziękuję ,że jesteś:)
    przygotujesz na pewno coś niesamowitego,lekkiego,słodkiego w ptasie ornamenty na karcie bawełnianej lekkimi krzyżykami ,niech komuś szczęście dopisze i zgarnie te nagrody:)buziaki i miłego bloogowania na dalsze lata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję Ci za wyjątkowo piękne słowa!
      Życzę Ci powodzenia i bardzo się cieszę, że przyłączyłaś się do zabawy!

      Usuń
  25. Madziu wszystkiego naj naj najlepszego. Piękna rocznica!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Madziu, z całego serca życzę kolejnych czteroleci, nieustającej weny i słońca nad głową, nawet w pochmurne dni :))) jak znajdę czas "między wnukami" to poszperam i się przyłączę, a banerek już porywam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Jadziu!:))) Bardzo się cieszę i zachęcam!

      Usuń
  27. Gratuluję kolejnej rocznicy. Zawsze z przyjemnością odwiedzam Twojego bloga i nie mogę oderwać oczu od Twoich pięknych kartek. Z wyróżnionych słów wynika, że nagrodą może być lekka bawełniana poducha z piękne wyhaftowanymi przez Ciebie krzyżykowymi ptaszkami oraz apetyczne słodkości... ;-)Życzę Ci kolejnego roku w blogosferze, nowych inspiracji i abyś zawsze znalazła czas na krzyżyki, pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję! Za ciepłe słowa, za odwiedziny, za chęć udziału w zabawie!
      Życzę powodzenia i pozdrawiam!

      Usuń
  28. Po przerwie w wirtualnym świecie powracam zachwycan cie Twoimi pracami i zapisuje sie do zabawy. Szperam i mysle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przejrzałam posty i tonę w zachwycie nad pracami.nie smiem marzyć co otrzyma szczęsliwy zwycięstwa z pewnością coś słodkiego i ptacsiego, jedną jedyna w swoim rodzaju kartkę które z taką starannością robisz, pióra widzą mi sie jako niebanalna zakładka do książki ahhh tonę tonę we wspaniałościach
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Po stokroć dziękuję! Pławię się w Twoich słowach ;)))))
      Dziękuję za Twoją wizję prezentu :) Życzę powodzenia w zabawie!

      Usuń
  29. Ufff...to się naszukałam. Słodkości, ptaszę , ornamenty...Słów wiele i to może będzie kartka z ptaszkiem wyhaftowana krzyżykiem na lekkiej bawełnie z ornamentem, a może coś apetycznie słodkiego :-). Pozdrawiam i zapisuję się po to cudo które przygotowałaś do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że nie zniechęciłaś się do poszukiwań! Cieszę się i trzymam za Ciebie kciuki!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  30. Ja również z wielką przyjemnością obejrzałam Twój blog, przez 4 lata pokazałaś naprawdę wiele pięknych i starannie dopracowanych cudeniek i zainspirowałaś wieloma aranżacjami! Piękne rzeczy tworzysz, idealnie je komponujesz i starannie wykańczasz! Gratuluję! I życzę wielu następnych lat inspirowania nas i pokazywania jak piękny jest haft krzyżykowy i jakie cuda można stworzyć. Ja również znalazłam 8 słów, z których z pewnością stworzysz cudny prezent. Ja wyobrażam sobie, że będzie to haftowana bawełniana zawieszka z apetycznymi słodkościami wykonanymi z krzyżyków, karta z ptaszkiem ozdobiona lekkim piórkiem i ornamentami... a może lekka bawełniana poduszeczka ozdobiona ornamentami z krzyżyków, apetyczne słodkości - może ptasie mleczko :) Sama nie wiem, ale wszystko wydaje się być bajecznym prezentem! Banerek już jest na blogu cytrulina.blogspot.com. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również z wielką przyjemnością obejrzałam Twój blog, przez 4 lata pokazałaś naprawdę wiele pięknych i starannie dopracowanych cudeniek i zainspirowałaś wieloma aranżacjami! Piękne rzeczy tworzysz, idealnie je komponujesz i starannie wykańczasz! Gratuluję! I życzę wielu następnych lat inspirowania nas i pokazywania jak piękny jest haft krzyżykowy i jakie cuda można stworzyć. Ja również znalazłam 8 słów, z których z pewnością stworzysz cudny prezent. Ja wyobrażam sobie, że będzie to haftowana bawełniana zawieszka z apetycznymi słodkościami wykonanymi z krzyżyków, karta z ptaszkiem ozdobiona lekkim piórkiem i ornamentami... a może lekka bawełniana poduszeczka ozdobiona ornamentami z krzyżyków, apetyczne słodkości - może ptasie mleczko :) Sama nie wiem, ale wszystko wydaje się być bajecznym prezentem! Banerek już jest na blogu cytrulina.blogspot.com. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodkości od Ciebie to karteczka z ptaszkiem w ornamentach, wyszywana krzyżykami bawełnianymi ;-)
    Co będzie lekkie i apetyczne ? Nie wiem !
    Ponowne oglądanie Twoich prac przy przeglądaniu bloga to była długa przyjemność.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się z chęcią obstawiając zdobioną ornamentami kartkę z ptaszkiem, a do tego coś apetycznie słodkiego, oby dla bioder lekkiego ;) i przydasiowego

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuję się z wielką ochotą, bo to będą zapewne same cudeńka. Basi nie dorównam bo ja umysł ścisły, dobrze, że to nie literackie candy bo bym przepadła z kretesem :), więc tak będzie na pewno karteczka z oranamentami i piękna koronką, ta bawełna coś mi podpowiada prześliczną i lekką podusię z ptaszkiem a na dodatek apetyczne słodkości. uff dałam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A więc jestem :D Blog piękny! Warto było przebrnąć przez te cztery lata :) Życzę wielu lat tak cudownego blogowania :)
    No i teraz ...uważam, że do zdobycia będa:
    - apetyczne słodkości;) - bawełniany ptaszek ... przytulanka ;) - papiery w lekkie ornamenty do tworzenia kartek ;) - i jakieś haftowane krzyżykami cudeńko :) No to teraz pewnie się uśmiechasz pod nosem ;) Czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...