poniedziałek, 22 września 2014

200 + 2 = zabawa!

Pewnie zastanawiacie się, cóż za skomplikowane zadanie matematyczne pojawiło się w tytule?:) Już spieszę z wyjaśnieniami:)
200 - ponieważ wpis, który właśnie czytacie jest dwusetnym, jaki umieściłam na swoim blogu,
2     - ponieważ dokładnie za miesiąc - 22 października miną dwa lata od założenia tego bloga,
zabawa -  Nitki Ariadny świętują drugą rocznicę urodzin!!!

Teraz chyba wszystko jasne:) Skoro urodziny, muszą być prezenty:) Są, jak najbardziej, ale tajemnicze...
Jeśli jesteście gotowi mi zaufać i przygarnąć kota w worku, zapraszam Was do zabawy:



Co należy zrobić?

Umieśćcie  powyższy banerek na Waszych blogach, a w komentarzu wyraźcie chęć udziału w zabawie, napiszcie również, co według Was, będzie tajemniczą niespodzianką:) Możliwe, że to zgadywanie bardzo Wam się  przyda podczas losowania, ale nic więcej nie powiem;))))


Jeśli zechcecie zostać ze mną na dłużej, będzie mi bardzo miło, ale nie jest to konieczne.

Zapisy trwają do 21 października, dzień później, w rocznicę założenia bloga, ogłoszę wyniki.

Wszystko jasne? Zatem jest ktoś chętny? Zapraszam!

73 komentarze:

  1. Pytanie zasadniczne gdzie upolowałaś tego kota do worka :D. Eh...czas mija. W zabawia udziału nie biorę, ale życzę innym powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja ustawiam się jako pierwsza w kolejce i tego kota w worku poproszę :))
    A na poważnie: gratuluję Madziu 200-setnego posta i drugich urodzinek bloga. Myślę, że nagrodą będzie woreczek grzybowy.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie coś haftowanego :), może jakieś przydasie :), ale na 100% będzie urocze.
    Gratuluje 200-go postu i drugich urodzinek. Oby tak dalej.
    Staję w kolejce na tego "kotka"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chetna i gotowa z wielka przyjemnoscia przygarnac tego kota w worku, bo bardzo mi sie podobaja Twoje hafty, a wg. mnie to bedzie hafcik Ariadny :) Albo nitki Ariadny :) POzdrawiam i zycze kolejnych lat blogowania. Te 2 udane :) Bo bardzo mi sie podobaja Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce. Uwielbiam niespodzianki :) Składam serdeczne urodzinkowe życzenia i myślę, że wspomniany "kotek" to piękny haftowany krzyżykami obrazek (najlepiej w jesiennych kolorach-haha). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się do zabawy :) Gratulacje będą w odpowiednim czasie :D

    Madziu, obstawiam, że niespodzianką będzie zrobiona przez Ciebie poszewka na poduszkę, koniecznie z haftem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chętnie się zapiszę, bo jak wszyscy uwielbiam niespodzianki, których tak niewiele w moim życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie nie może zabraknąć! Ponieważ wiesz, że uwielbiam koty, to wezmę każdego z ochotą, nawet w worku.;) Też stawiam na woreczek z prawdziwkiem, a tobie życzę, by te 2 lata rozrosły się przynajmniej do 20! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy, wspaniałego bloga, tylu życzliwych ludzi i pięknych prac!
    Z wielką przyjemnością ogląda się stworzone przez Ciebie rzeczy:)
    Nie mam pojęcia co to za kot w worku, ale gdybym wygrała to nawet ucieszyłabym się gdyby okazało się, ze to prawdziwy kot!:)
    Z radością przygarniemy każdego kota od Ciebie:)))
    udanej zabawy dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu serdecznie gratuluję 200 setnego posta i 2 latek. Zazdroszczę Ci Twojego zapału i wciąż tej samej świeżości i pomysłowości co na początku a może i nawet bardziej zachwycasz jak na początku. Gratuluję Ci tego serdecznie :)). Co do kota w worku z chęcią go przygarnę, ale pomysłu co to takiego, nie mam pojęcia taka jesteś tajemnicza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyciły mnie Twoje hafty zielnikowe i dzięki nim zostałam na dłużej :) Gratuluję rocznicy i dołączam do zabawy. Pozdrawiam!
    http://justmycraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co robisz, jest piękne.
    Sądzę, że to będzie prawdziwy woreczek z wyhaftowanym najprawdziwszym kociakiem,dobrze by było, gdyby w pyszczku trzymał jesienną gałąź! zamiast myszki, bo myszki mi żal:-)
    Banerek sobie wisi, a ja gratuluję Ci rocznicy ( jesteś starsza ode mnie:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie gratulacje z okazji rocznicy i ilości postów :-)
    Chętnie wezmę udział w zabawie bo bardzo lubię Twoje prace a jesli chodzi o to co będzie w worku to jak dla mnie może w nim być nawet i czarny kot, którego chętnie przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję posta nr 200:) i życzę wszystkiego najlepszego z okazji 2 urodzin bloga:)
    Chętnie też przyłączę się do zabawy:)
    Myślę, że niespodzianką będzie coś z hmmm ... woreczek z hafcikiem:) lub może notes, lub wisiorek?

    OdpowiedzUsuń
  15. Moc urodzinowych życzeń i wielkie och i ach nad ilością postów w tak krótkim czasie!. Podziwiam!
    Przyłączam się z przyjemnością do zabawy: http://magicznesploty.blogspot.com/
    A niespodzianką może jest (mam taką nadzieję) jakiś cudny Twój haftowany obrazek jakich wiele u Ciebie na blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kota zawsze jak najbardziej, może być w worku. Tylko co mój Miłek na to?
    Myślę, że to będzie coś z zaplątaną we wzór nitka?
    Pozdrówki i pogłaskanki dla kota, tego w worku i normalnego, tylko nie wiem czy go masz, albo czy on Ciebie posiada, bo tak myśli kot.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Kota to ja chętnie, bo jak mawiają mam kota na punkcie krzyżyków :) a cóz to może być hmmm może jakiś woreczek?

    OdpowiedzUsuń
  18. no to będziesz musiała wyhaftować dwa woreczki z kotem,bo ja jak Basia obstawiam haft kota na woreczku:)))))gratuluję rocznicy i baardzo się cieszę ,że jesteś,bo jesteś wyjątkowa:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu przede wszystkim najlepsze życzenia - niekończącej się satysfakcji z tworzenia i blogowania :)))
    a od Ciebie Kochana to ja każdy worek i każdego kota biorę - w ciemno!!! ;-)))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga rocznica to już nie przelewki :) Staję oczywiście w kolejce :D Co do niespodzianki to obstawiam troszkę przydasi, może jakoś wyhaftowany kocio lub grzybek ;) Niespodzianki są niespodziankami i to w nich jest najfajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Staję i ja w kolejeczce :) Gratuluję 200-setnego posta i drugiej rocznicy bloga :* A co do kota w worku to może jakaś cudna kartka zrobiona przez Ciebie i z racji że mamy jeseiń to obstawiam grzybowy woreczek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 2 urodzin bloga i 200 postów! I bardzo chętnie przyłączam się do zabawy, bo wszystko co tworzysz jest przepiękne :) Co do niespodzianki, to również stawiam na woreczek z haftem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wytrwałego blogowania!
    Z chęcią wezmę udział w zabawie. W zgadywaniu nie jestem zbyt dobra, ale ten przysłowiowy kot w worku musi być haftowany.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy i świetnych wyników w blogowaniu, zapisuję się do zabawy bo lubię niespodzianki :) obstawiam haftowany przepiśnik lub poszewkę :) banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Z miłą chęcią się zapisze. Lubię niespodzianki. Gratulacje 2 latek w blogowym świecie i życzę kolejnych owocnych w robótki lat:)

    OdpowiedzUsuń
  26. będzie to jakiś jeden z Twoich haftów - na pewno! ;) hehe... i ja się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje gratulacje z okazji rocznicy i życzę kolejnych tak udanych lat blogowania:) W zgadywanki nie jestem najlepsza zresztą piękne prace robisz i zamierzam zostać na dłużej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ten czas leci....To już dwa lata....Oczywiście gratulacje....Ja też dołączam do zabawy....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja, i ja :)
    Czyżbyś częstowała jedną ze swoich pięknych poduch ? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie gratuluję rocznicy! a nagrodą niech będzie ten kot, bo wszystko co robisz jest piękne! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Madziu, gratuluję rocznicy i dwusetnego posta. Jako że uwielbiam koty i te w workach i bez worków, to ustawiam się w kolejce. A co to za niespodzianka? Może właśnie woreczek z wyhaftowanym kotkiem na pachnące mydełka...
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  32. Po pierwsze: STO LAT! Oby Twoich postów było dużo dużo
    Po drugie: Staję grzecznie w kolejce w zabawie
    A po trzecie: To co będzie niespodzianką na pewno będzie miało krzyżyki i na pewno będzie w pięknej oprawie tak jak Ty tylko potrafisz :)
    Po cichu liczę że jakiś przepiśnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje tak pięknej rocznicy. Oby było ich jeszcze więcej. Do zabawy się oczywiście zgłaszam, i mam nadzieję, że prezentem będzie twoja praca haftowana. Pozdrawiam cieplutko, bo w Łodzi dzisiaj raniutko było -1st. i szron na dachu

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością staję w kolejce :) Podejrzewam, że tą niespodzianką jest piękny haft :) Składam najlepsze życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy blogowania!
    Ustawiam się z przyjemnością i po worek i po kota :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Tym kotem w worku będzie z pewnością jakiś uroczy hafcik, który
    wszyscy chcieli by mieć :) Ja oczywiście też, więc się zapisuję i na szczęścia dużo liczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje kolejnej rocznicy! Swoja drogą mam wrażenie że czytam i podziwiam Toje prace od zawsze;) Oczywiście ustawiam się w kolejce i obstawiam haftowaną poduchę;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Pewno jakiś piękny haft - z przyjemnością go przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania :) Oczywiście dołączam do zabawy :) Tworzysz prześliczne hafty, więc może jakiś hafcik znajduje się w worku?

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Może niespodzianką będzie Twoja praca pięknie wyhaftowana?
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się :)
    zaobserwowałam tez :)
    baner http://kanwuje.blogspot.com/
    ja stawiam na mulinę w kolorach jesieni i jakiś ładny jesienny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochan ja z miłą chęcią ustawię się w tym wagoniku :-) A co będzie niespodzianką- pewnie jakaś karteczka, może obrazek lub torba ??
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  43. To będzie haftowany kot w worku :) cokolwiek to będzie to będę bardzo się cieszyć jeśli oczywiście szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja uwielbiam kotki pod każdą postacią a zworka z chęcią go wypuszczę :)
    Czy to będzie obrazek krzyżykowy w jesiennych kolorACH lub z motywem dyni ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Niespodzianki sa miłe , czemu nie , zapisuje sie z wielka przyjemnością , może jakaś kartka w twoim wykonaniu ,,,

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę Ci kolejnych takich dni. Z chęcią dopisuję się do zabawy. W worku może znajdzie się pięknie wyhaftowana przez Ciebie kartka z zielnikowym motywem :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje dwóch lat blogowania i z wielka przyjemnością staję w kolejce po tego kota w worku :) a myślę, że niespodzianką będzie haftowany woreczek :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Juz spieszę z banerkiem, zaobserwuję też , a ja bardzo lubię niespodzianki, i nawet nie chcę się domyślać

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapisuję się i stawiam na haftowany woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy... oczywiście zgłaszam chęć udziału w zabawie :)
    A prezent... z pewnością "coś kociego" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję rocznicy! Co będzie prezentem, nawet nie próbuję zgadnąć, bo masz tak wiele pomysłów, że i tak nie trafię:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Madziu, wszystkiego najlepszego z okazji 2 latek!!!:) Życzę kolejnych twórczych i pełnych inspiracji lat w blogowaniu, niech wena twórcza nie opuszcza Cie nigdy!:)
    Z przyjemnością zapisuję się na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję drugiej rocznicy i dwusetnego posta i życzę żebyś jak najdłużej raczyła nas swoimi pomysłami:) Obstawiam, że przysłowiowym kotem w worku będzie poszewka lub woreczek, obojętnie co będzie chętnie przygarnę, bo i tak będzie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Moje gratulacje :)
    A u Ciebie po kota w worku z zamkniętymi oczami pójdę :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję podwójnej rocznicy.
    Z przyjemnością ustawiam się po kota :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzięki temu banerkowi odkryłam tego bloga ze wspaniałymi pracami. Na dodatek autorka mieszka w sąsiedztwie mojego rodzinnego miasta (Prudnik). Oj szkoda,że odkryłam to dopiero po powrocie z Polski :( Gratuluję drugiej rocznicy blogowania i staję do kolejki. Bardzo lubię niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się do rozdania :-)
    Banerek na blogu http://4ever-souril.blogspot.com/
    Obserwuję :D
    Myślę, że niespodzianką będą słodycze lub kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam i zgłaszam sie z wielką radością:)
    A co bedzie niespodzianką? Coś uroczego i niezwykle eleganckiego? Jak wszystkie Twoje hafty:)

    Dwa lata blogowania, to mi sie marzy, tak wielu czytelników i tak wiele pomysłów do postów:) Mój blog skończył dopiero 3 miesiące:) mam nadzieję, że za dwa lata będe mogła sie chwalić dorobkiem tak pieknym jak Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Serdecznie gratuluję 2 rocznicy urodzin Twojego wspaniałego bloga, życzę mnóstwo inspiracji, czasu na ich wykonanie i pokazanie nam, tak licznie odwiedzających to miejsce.
    Niespodzianka to niespodzianka, nie będę zgadywała :):):)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ogromne gratulacje, życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga..
    Mi to by się marzyły mulinki jakieś na przykład.. Albo coś do wyszywania, cokolwiek.. :))
    Pozdrawiam serdecznie.
    Baner: http://marteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję i powodzenia w twórczości dalej zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Moje gratulacje! Życzę kolejnych twórczych działań na blogu. Kota w worku przygarnę - mam trzy, to i dla czwartego znajdzie się miejsce. Może jakieś zawieszki świąteczne?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Trafiłam przez przypadek i postanawiam zostać. Tak tu pięknie u Ciebie kolorowo :) A na dodatek lada dzień świętujesz dwa latka na blogu. Poważny wiek :) Gratuluję już teraz i z miłą chęcią "zapoznam się" z Twoim dorobkiem :) Przy okazji skorzystam z okazji i również stanę w długaśnej już kolejce :) Niespodzianka na pewno będzie miła, bez względu na to co nią będzie.
    Swój banerek znajdziesz na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie - Ania

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się i zostaję u Ciebie na dłuuuuuużej. Banerek już wisi u mnie zapraszam Cię
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też się chętnie zapiszę, ale niestety nie wiem co w tym worku oprócz kota może być ;) Gratuluję pięknej rocznicy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. z wielka chęcią się zapisuję:) banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...
    ja uważam że jak kot w worku, to to będzie na pewno jakiś obrazek z kotkiem :)

    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie....a co może być niespodzianką zgaduj zgadula :) może poszewka, pewnie coś przez Ciebie wykonanego, na pewno będzie śliczne :) może jakieś przydasie i coś słodkiego :) pozdrawiam Małgosia http://swiatkrzyzykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Oczywiście biorę udział w zabawie, myślę , zew worku będzie jakiś zestawik do haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  69. Z przyjemnością i ja sprobuje szczęścia :) I chętnie podzielę się nim z Małym Wojownikiem :) Może jakiś obrazek? Cokolwiek by to nie było wiem że nędzie piękne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Oj, długa ta kolejka, ale się ustawiam, z nadzieją...
    Tak sobie myślę, że może jednak to nie będzie koci worek, tylko grzybkowy woreczek i może jakieś przydasie... W każdym razie i tak będą śliczne, jak wszystkie Twoje prace :)
    Życzę Ci następnych wspaniałych lat blogowania !!!!
    Zapraszam też do siebie na candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Choć kolejka długa, to i ja się ustawię, by wziąć udział w tej zabawie :-) A co będzie niespodzianką? Małe co nieco? (albo raczej Conieco jak w Kubusiu Puchatku ;-) ) Coś z nutką czekolady w jesiennych kolorach?

    OdpowiedzUsuń
  72. Na sam koniec zgłaszam się także ja,.
    Co podejrzewam, że jest kotem w worku lub przynajmniej mu towarzyszy? Jakaś karteczka

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję!Satysfakcji z blogowania życzę!Chętnie dołączę już chyba jako ostatnia,ale co tam,jak zabawa,to zabawa :) Lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...