sobota, 12 stycznia 2013

Rosarium

Oj marzy mi się, marzy... Wyobrażacie sobie ogród pełen róż? Oszałamiający mieszanką cudownych zapachów, zniewalający wielością kolorów i kształtów. Róże pnące się po ścianach i płożące po ziemi, drobne, pojedyncze, to znów dumne, wyniosłe z pełnymi, ciężkimi wręcz od nadmiaru płatków kwiatami. A wśród nich fruwające motyle i owady. Eh... Rajski obrazek, prawda?:) To tak na przekór zimie. Wprawdzie jakoś specjalnie nie daje popalić (broniąc się przed Waszym sprzeciwem - mnie nie daje popalić, południowy zachód kraju zwykle nie cierpi z nadmiaru śniegu), to jednak monotonia barw za oknem jest już nużąca.
Stąd na przekór szarości skleiłam ostatnio kilka różanych kartek, wykorzystując do tego hafciki wyszyte dawno temu.


Postawiłam na róż. Wsparłam go koronką, perełkami, tasiemkami, guzikami i motylami i... niechcący wpadłam znów w romantyczny klimat. Ale, co tam. Niech będzie:)





Odnośnie słoika: wieszczycie mi ubijanie nitek, co?;) No, wiem - albo słoik za mały, albo za dużo szyję... Może przestanę wreszcie cierpieć na nadmiar wolnego czasu, kto wie. Wtedy z pewnością liczba nitek ulegnie ograniczeniu:) No nic, zobaczymy:)

Dziękuję za dołączenie do grupy Obserwatorów bozenas4!

Wam wszystkim dziękuję za przemiłe komentarze i pozdrawiam serdecznie!

19 komentarzy:

  1. Motyw różyczek bardzo piękny, też je kiedyś wyszywałam :))
    Ślicznie skomponowałaś kartkę.
    Pozdrawiam, u mnie śniegu pod dostatkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      A u mnie śniegu jak cukru na pączkach:)

      Usuń
  2. Różyczki są piękne, uroku dodaje im prosty wzór:) Karteczki bardzo ładnie się prezentują. Miło taką dostać, aż humor poprawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są cudowne, mi też marzy się co najmniej wiosna.
    Tak sobie myślę, ale nie wiem czy to nie za dużo :?. Czy zrobiłabyś mi taka karteczkę jak ta pierwsza tylko w kolorze pomarańczowym, żółtym, zielonym - takie wiosenne tulipaniki :), w zamian za moje pisanki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko hafcik z tulipanami, czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
    2. Gosiu, wcale nie za dużo, coś Ty:) Pewnie, że Ci zrobię:) Za Twoje pisanki - nie ma sprawy! Napiszę do Ciebie maila i ustalimy na szczegóły:)

      Usuń
  4. uwielbiam wszelkiego rodzaju różane motywy, za każdym razem praca wygląda niezwykle elegancko i delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki! Róże są cudne, ale tulipanki będą jeszcze piękniejsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:)))śliczne kartki:))i mnie zawsze marzył się różany ogród,ale róże to kapryśnice i trzeba im wiele serca i czasu poświęcić:))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję! Wiem, wiem, mam ich kilka w ogrodzie i ciężko im dogodzić... Pozdrawiam!

      Usuń
  7. a u Ciebie jak zawsze niezawodnie klimatycznie :) ja też lubię róże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, piękne różane motywy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikaty i bardzo uroczy hafcik i przepięknie prezentuje się na karteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, ciepłe , a jednak wytworne w odbiorze karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię róże. Pięknie wykorzystałaś hafty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...