środa, 20 sierpnia 2014

Eksplozja haftowanych życzeń

Spróbowałam nowego;) Nie pierwszyzna, bo ostatnio nieustannie próbuję nowych rzeczy;) Tym razem w ruch poszedł papier, gdyż potrzebowałam kartki urodzinowej, ale musiała być inna niż wszystkie, które dotychczas zrobiłam. Chciałam zaskoczyć Jubilatkę.


Zamknęłam więc sporo życzeń w jednym małym pudełku:)


Oczywiście haftowanych życzeń, bo inaczej być nie mogło:)


Utrzymałam całość w beżowej tonacji, dodałam trochę herbacianych różyczek i nieco perełek i oto powstało moje pierwsze eksplodujące pudełko.



Dziękuję Wam gorąco za ciepłe słowa pod adresem "ubłoconych" łapkami poduszek, jak i autorki całego zamieszania;))) Urosła niesamowicie:))) i chociaż "łapkowe" poduszki powędrowały w świat, nie rozpacza za nimi, bo najlepiej śpi się na swoich własnych, wyślinionych i wymlaskanych podusiach;))) (oto, dlaczego nie mogę mieć w domu ładnych poszewek...)


Pozdrawiam Was serdecznie!

P.S. Wybaczcie, jeśli ostatnio jest mnie trochę mniej na Waszych blogach, po prostu jest mnie trochę mniej w domu;))) Obiecuję poprawę;)

106 komentarzy:

  1. Jak ślicznie to wymyśliłaś i wykonałaś. Cudna pamiątka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie odczuwam, że jest cię mniej.;) Super pudełko! Jubilatka pewnie była totalnie zaskoczona! Muszę kiedyś też takie popełnić.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Inni pewnie odczuwają;)
      Dziękuję! Niestety reakcji nie widziałam.
      Spróbuj koniecznie:)

      Usuń
  3. Takie życzenia to każdy chciałby dostać - cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent, jeszcze z haftowanymi wstawkami nie widziałam. Tylko co do szpilek mam obekcje to raczej szczypta udręki chyba, że tylko będzie siedzieć i patrzeć na buty - to rzeczywiście przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że niektórzy kochają szpilki i chodzą w nich, jakby urodzili z nimi na nogach;)))
      Dziękuję!

      Usuń
  5. Świetne pudełko, jubilatka z pewnością zachwycona.
    Muszę kiedyś spróbować zrobić takie haftowane, bo dotychczas robiłam tylko papierowe.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!
      Musisz koniecznie, na pewno wyjdzie Ci pięknie!:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. to chyba nie tylko u Ciebie nowość :) pierwszy raz widzę takie wykonanie tego pudełka :) jestem zachwycona :) piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow...Ty to masz pomysły Madziu!!!!! ☺ rewelacyjne jest to pudełko! napatrzeć się nie mogę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł. Genialny. A jaki śliczny do tego, masz głowę kobito żeby wpaść na taki pomysł. Jestem oczarowana. Gratulacje wyobraźni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie CI dziękuję za przemiłe słowa!:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ja jednym słowem ,cudne pudełeczko ,hafty jak zawsze boskie.
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafty i świetnie dobrane życzenia do nich! Całość rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ty masz Magdo pomysły! Jubilatka ( młodziutka) będzie zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł i perfekcyjne wykonanie :) czego chcieć więcej ?:) Super !

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba pierwsze pudełko z haftowanymi ścianami :)
    Piękne !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbym była pionierką?;)
      Bardzo dziękuję!!!!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ja nie pamiętam w każdym razie takich haftowanych pudełek, ale może to tylko ja nie zauważyłam :)

      Usuń
  14. Hafty wymiatają - pomysł na pewno chwyci , bo jest wart tego , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne pudełeczko:)Takiego,pieknego haftowanego jeszcze nie widziałam:)Szczęściara z tej jubilatki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne! Aż nie wiem co napisać, po prostu CUDO! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudność ze znalezieniem słów to dla mnie najpiękniejszy komplement:))) Dziękuję!!!

      Usuń
  17. Świetne pudełeczko !!!
    Wspaniale dołączyłaś w nim swoiej piękne hafciki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że udało się je dołączyć:)
      Dziękuję!!!

      Usuń
  18. Cudna niespodzianka z życzeniami! Wykonanie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały pomysł i mistrzowskie wykonanie. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, napracowałaś się:) Powiedz, jaka reakcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, było troszkę pracy:)
      Z tego, co słyszałam, to zaskoczenie było duże:))

      Usuń
  21. Taki prezent t6o jest coś....Wszystko tak cudnie dopracowane....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  22. Eksplozja barw, kształtów, motywów i dobrego smaku! Najbardziej podobają mi się buciki, cyferka i różyczki herbaciane :)
    Wspaniałe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie, pięknie, pięknie Ci dziękuję!!!
      Cyferki są moimi ulubionymi:)

      Usuń
  23. Super pomysł na prezent oj obdarowana zapewne szczęśliwa :), kto by nie był :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja - jubilatka będzie bardzo zadowolona! A możesz zdradzić z czego są te herbaciane różyczki? Wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różyczki są z torebek po herbacie:)
      Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  25. Świetne pudełko, takiego w wersji haftowanej jeszcze nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały pomysł i wyjątkowy prezent. Świetnie wygląda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne i jakie pracochłonne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie życzenia....i tyle w jednym!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie !!! Połączenie haftów i pudełeczka - strzał w dziesiątkę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe życzenia :) Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Och , nie mogę się napatrzeć, taki box to i ja chciałabym otrzymać. Oryginalny i piękny. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne:)i jeszcze z Twoimi hafcikami:))super:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne pudełko stworzyłaś, delikatne, subtelne i bardzo oryginalne. Widać, że w stworzenie prezentu włożyłaś całe serce.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgryzłaś mnie;))) Starałam się, jak mogłam;)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  34. Dziewczyno! Toż Ty z jakimś robótkowym tornadem się zbratałaś! :)
    Zwał jak zwał- efekty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio trochę zaszalałam, prawda:))) Wena mnie poniosła:)
      Pięknie dziękuję!

      Usuń
  35. Pierwszy raz widzę exploding box z haftowanymi wstawkami, pomysł genialny! :) Hafty swoją drogą, ale wykonanie samego pudełka to na pewno sporo pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczę Cię - pudełko to pryszcz;)))) Hafty zabrały mi najwięcej czasu.

      Usuń
  36. fajny pomysł no i bombowe życzenia! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. cudny pomysl jubilatka zapewne bedzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  38. Pracochłonny ten pomysł, ale za to jaki wspaniały efekt.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu pochłonął, ale warto było spróbować;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  39. Doskonale wiesz, że jestem oczarowana Twoimi pracami, więc och i ach mogę wygłaszać wciąż...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie to wymyśliłaś. A jeszcze wykorzystane hafty... dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  41. wykonanie i efekt twojego autorstwa tak cudownej kartko pudełeczka nie będę komentować - bo jest to zbędne używanie słow ach ech - kwitując powiem mistrzostwo zarówno w haftach jak i wpapierze - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii, masz zupełną rację;))) Serdecznie Ci dziękuję!!!

      Usuń
  42. Cudne pudełko, a w dodatku z hafcikami! widzę że rozwijasz się i bardzo dobrze, bo będziesz nas inspirować swoimi pracami! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeceniaj mnie, Basiu:))) Dziękuję Ci za przemiłe słowa!

      Usuń
  43. Wspaniały pudełkowy debiut!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale świetnie podeszłaś do tematu, ślicznie wyhaftowane i pięknie wykonane! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz niezwykłe pomysły i talent do ich realizowania, gratuluję.
    Szczęka mi opadła, jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję!!! Bardzo mi miło:) (choć nie z powodu obrażeń szczęki;)))))

      Usuń
  46. no takiego boxa jeszcze nie było!!! Mistrzostwo świata Madziu !!;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie rozpieściłaś, Basiu!:) Dziękuję Ci gorąco!!!

      Usuń
  47. Świetny pomysł i wspaniały efekt!

    OdpowiedzUsuń
  48. Pieknie połączyłaś haft z papierkami sliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna, osobiście lubię tego typu kartki a w połączeniu z Twoimi haftami jest po prostu urzekająca

    OdpowiedzUsuń
  50. Kartka piękna i oryginalna. Chyba pierwszy raz się z taką spotykam. Różyczki, to już w ogóle ujęły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...