wtorek, 30 września 2014

Jesienne ślubowanie

Dzisiaj będzie bez krzyżyków, bo kolejka niezbędnych haftów nieustannie się powiększa i tupie ze zniecierpliwienia krzyżykami... Dlatego zgodziłam się na zrobienie ślubnej kartki, ale z wykorzystaniem tekturki, nie haftu. Dałam sobie sporo czasu, aby pomysł dojrzał w mojej głowie i zaowocował czymś konkretnym, zwłaszcza że nie miałam żadnych wytycznych. Postawiałam na bogatszą wersję z przeszyciami, perełkami, koronkami, no i oczywiście elementami przestrzennymi;). Całość umieściłam w sprawdzonej już wcześniej kopertówce:) Zdecydowałam się na stonowane "jesienno-ślubne" kolory, które ożywiłam mocno zarysowanymi serduszkami. Mam nadzieję, że kartka się spodoba...












Dziękuję Wam za docenienie kota!:)
Witam gorąco nowe Obserwatorki - Asię Stefańską i Teresę Macek! Rozgośćcie się, proszę:)
Wam wszystkim dziękuję za ciepłe słowa i liczne odwiedziny!

Pozdrawiam jesiennie!

45 komentarzy:

  1. Piękna kartka i opakowanie!!! świetnie połączyłaś te wszystkie detale !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, ozdobiona na bogato. Nie może się nie spodobać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem prostotę schowałam do kieszeni i zaszalałam z dodatkami:)

      Usuń
  3. Piękna kartka:)))zdolniacha z Ciebie:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jak pięknie wykonany album :)
    Niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za kolejne nowe pomysły. Połączenie miłości z jesienią bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, cudne detale i świetnie dobrane kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka !!!
    Ja już bardzo dawno odeszłam od haftowanych kartek - czas szaleje; już za chwilę październik....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem w stanie ich porzucić na dłużej:)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Jesień to również czas ślubów [ moje dwie przyjaciółki tez ślubowały jesienią] pięknie wykonałaś i pomysłowo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to piękny, bardzo kolorowy czas:)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Piękny komplecik !!!
    Podoba mi się taki styl karteczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplecik i jak zawsze u Ciebie dopracowany w każdym szczególe.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, fajnie wszystko dopasowane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I będzie oryginalny prezent, zwłaszcza, że kolorystyka, przynajmniej mi, nie kojarzy się ze ślubną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, może jesienne światło trochę je przekłamuje;)

      Usuń
  13. Piękna karteczka i opakowanie!:) super połączyłaś ze sobą te wszystkie dodatki.
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale polaczenie, cudowna kartka,pa

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka, delikatna i elegancka. Motyle ożywiają ją tworząc ciekawy efekt. Krótko pisząc... wyszła rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny komplecik, elegancko wykonany, super pamiątka !

    OdpowiedzUsuń
  17. card very beautiful crafty work. very colorful so pretty .... your gallery is just a super nice .graphics are very nice. your website it just very pretty. best of luck. to come visit me at WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET. (Thank you.very much to look around the website you find some small thing That can help you out or help some one you know with something ... love a beautiful thing. To send your friends.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka jest śliczna, dopracowana w najmniejszych szczegółach. Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie !!!! Młodzi z pewnością będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna karteczka. Brak w niej haftu, wcale nie pozbawił jej uroku. Motylki zrobiły swoje. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  21. A jak to się stało, że ja jeszcze nie skomentowałam tych przecudnych motylków?! Bardzo mi się spodobała karteczka, bardzo.:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały karteczka, a koperta z moimi ulubionymi motylami. Piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł niebanalny, dlatego tak ciekawy...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...