czwartek, 2 stycznia 2020

Słodko na początek

Czas tu trochę przewietrzyć, odświeżyć, posprzątać - wszak od listopada nieco się zakurzyło ;)

A przede wszystkim witajcie w nowym roku!  Oby przyniósł Wam wszystko to, o czym marzycie, hojnie rozdawał szczęśliwe chwile, nie skąpił uśmiechów, a jeśli przemyci jakąś łzę,  niech to będzie jedynie łza wzruszenia!




Tradycyjnie już witam się z Wami nowym kalendarzem, i to kalendarzem z haftem, o! Wiem, wiem, dawno tego u mnie nie było ;) Co mi wpadło pod igłę? Jedna z lodowych panienek, która doskonale wkomponowała mi się w beżowo-niebieski klimat - pewne rzeczy są niezmienne ;), to połączenie kolorów nieustannie mnie zachwyca.
To moje drugie spotkanie z tym haftem - jedna z panienek posłużyła mi niegdyś jako ozdoba pewnej wyjątkowej kartki urodzinowej, zresztą możecie ją oglądać na górnym pasku bloga. Wyszywa się je niezwykle przyjemnie.




Dlaczego akurat ten haft? Bo chcę, żeby w 2020 roku było słodko :) I to moje jedyne postanowienie ;) Wiecie, że nie lubię ich robić, zatem nawet nie podejmuję się tego zadania. Nie obiecuję Wam, że będę w tym roku dziarsko władać igłą - czas pokaże. Nie wiem też, co zwycięży - haft czy szydełko, nie mniej będzie mi niezwykle miło nadal gościć Was w nitkowych progach.
Chwilowo czekają szydełkowe zobowiązania, choć w głowie kłębią się różne pomysły.

Z łezką w oku pożegnałam 2019 roku - był dobry, choć nieźle przemeblował mi życie, teraz czekam, co jego następca zrobi z tym nowym ustawieniem.

Pozdrawiam Was serdecznie!


16 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego i wszelkiej pomyślności na nadchodzące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co dobre i piękne życzę Ci Magduś. Mnie niwy rok powitał jakimś paskudnym wirusem żołądkowo jelitowym i jestem ledwie żywa 🤭

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kalendarz przygotowałaś na ten rok. Oby 2020 rok był lepszy od poprzedniego i przyniósł Ci radość, zdrowie, szczęście i miłość :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No to życzę, żeby te mebelki okazały się funkcjonalne, a ustawienie optymalne :-))
    Lodowa panienka jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tak ozdobionym kalendarzu wszystkie dni na pewno będą przepiękne, przepełnione słodyczą i radością! Spełnienia marzeń!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kalendarz, niech wszystkie dni w nowym roku będą tak piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja Cię kręcę:) Ale cuuuudo:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    A kalendarz pięknie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez piękny sobie ten kalendarz zrobiło. Oby Ci sie to założenie spełniło i cało rok było slodko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny...
    oby karty dni zapisywały się po twojej myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, słodka panienka :-)
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kalendarz Madziu, te panienki są rewelacyjne, też mam przynajmniej jedną z nich w planach :) Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To Ci życzę żeby był słodki:))))piekny ten hafcik:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:)Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka panienka, słodkiej siostruni :)
    Kolejny piekny kalendarz Madziu, aż mi się zachciało zmienić coś w swoim - może uda mi się wykorzystać do tego jedną haftowana panienkę? hmmm...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...