wtorek, 23 lipca 2019

Idziemy na zakupy!

Idziemy, bo w tak pakownej torbie zmieści się całe mnóstwo drobiazgów.



Uległam urokowi tej wdzięcznej torby, która jest chyba niekwestionowaną królową tego lata. Najpierw oglądałam zdjęcia i wzdychałam po cichu, ale kiedy trafiłam na genialny filmik, który udowodnił, że zrobienie jej jest prostsze niż bułka z masłem, natychmiast kupiłam włóczkę i zabrałam się do pracy. A szydełkowanie tej torby uzależnia, dziergasz, dziergasz, by skończyć jak najszybciej.





Zatem po rychłym skończeniu zostało już tylko założenie uchwytów z ekoskóry. Satysfakcja z pracy ogromna, torba pokaźnych rozmiarów i do tego najmodniejsza ;) - jak widzicie same plusy :) 
Jeśli tylko możecie, sięgajcie po szydełko - warto :)

Pozdrawiam serdecznie!

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajna torba, a z jakiej włóczki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz szydełkowe torby modne

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torba! ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba sięgnę, chyba sięgnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy z taką cudną torbą będą czystą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. no nic, skoro to takie proste i ekspresowe trzeba sobie taką wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo zachęcający post, bo ja to chciałabym nauczyć się szydełkowania. Torba nie tylko praktyczna, ale również bardzo piękna. :0 Pozdrawiam, pięknego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba chwytać za szydełko :) Nie ma się co zastanawiać :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Świetna ta torba, nie dość, że własnoręcznie zrobiona to i w jakim super, letnim kolorze. Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna torba, dla Ciebie wszystkie wyzwania to bułka z masłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chciałabym, żeby tak było, Aniu ;)
      Dziękuję Ci za piękne słowa!

      Usuń
  10. Sięgnę na pewno! Gdy tylko uporam się z metryczkami... ufff...
    Zachęcająco, bo wspaniale wygląda. Myślę o sznurku bawełnianym, ale zobaczymy...
    Dzięki wielkie za link do filmiku!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznurek będzie tu najlepszy, wtedy torba ładnie trzyma kształt :)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  11. Super torba! Aż człowiek a ochotę nauczyć się szydełkować ;) Ale czasu brakuje na te wszystkie rękodzielnicze hobby... Szkoda, że nam za nie nie płacą, można byłoby rękodzielniczyć bez wyrzutów sumienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to, to - byłoby cudnie:))) A czasem ciągle jest kłopot, zawsze go za mało.
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  12. Świetna , i na pewno bardzo pojemna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...