poniedziałek, 1 lipca 2019

Połowa za mną

Podzieliłam sobie pewien sukces na ćwiartki, pamiętacie? Wcale się nie zdziwię, jeśli Wam to umknęło, wszak ów podział odbył się w lutym... Szmat czasu! A miało być sprawnie i szybko... Wracając do matematyki - do istniejącej ćwiartki dorzuciłam wreszcie drugą ćwiartkę, choć tak naprawdę to dołożyłam połowę... Skomplikowane? Cóż, matematyka nigdy nie była moją mocną stroną ;) Bezpieczniej będzie zatem porzucić ułamki i przejść do sedna sprawy.


Otóż dorobiłam drugą część szydełkowego kwadratu, który pokazywałam zimą


Wspólnie stały się poszewką na poduszkę.






Jednak to nie koniec wyzwania, bo jeszcze połowa pracy przede mną, więc prośba o trzymanie kciuków jest nadal aktualna.





Wymiary poszewki: 40cmx40cm
Materiał: kordonek DMC Babylo 20, kolor B5200


Pozdrawiam Was wakacyjnie!

27 komentarzy:

  1. Ta poszewka jest magiczna, cudowna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie! Jak dopracowana w każdym calu! No, ale przecież to oczywiste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Dzięki serdeczne! Aż się człowiek uśmiecha po takich słowach!

      Usuń
  3. Na to co widziałam i widzę, to cudeńko!!
    I te małe oczka tym małym szydełkiem - matulu!!
    Całość kompletu będzie mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna podusia! Wybrałaś super wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną poduszkę wydziergałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Magduś, cudowna praca, a najcudowniejsze, że znów jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Dziękuję Ci najpiękniej! Jestem, cały czas, tylko mniej intensywnie ;)

      Usuń
  7. Ale cudo! Obłędny wzór.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Promyczku!
      Niemal hipnotyzujacy, prawda?

      Usuń
  8. Trzymam kciuki, a poszewki wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszeweczka ekstra! Oooj już nie pamiętam, kiedy szydełko miałam w ręce... Trzymam oczywiście kciuki za realizację całego przedsięwzięcia... choć wiem, że spokojnie mogłabym kciuk swój uwolnić, bo na bank wszystko wyjdzie jak trzeba... i nadto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, chylę czoła w podzięce za cudowne słowa! Dziękuję raz jeszcze!

      Usuń
  10. Cudna poszewka, kciuki oczywiście trzymam :) Gdzie ty kochanie znalazłaś takie kolorowe chabry? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, dziękuję Ci pięknie!
      Chabry są z ogrodu :) Posiałam je wiosną :)
      Buziaki!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...