sobota, 17 stycznia 2015

100% kobiecości

Inaczej być nie może - wszak okazja ku temu jak najbardziej sposobna - urodziny młodych kobietek. Zrezygnowałam tym z razem z kwiatowych wzorów i postawiałam na kobiecość - koronki, kapelusze, szale, perełki, a wszystko w kostiumie retro. Jakieś dwieście wpisów temu;) rozpisywałam się tęsknie na temat kapeluszy, pereł i szpilek (KLIK), więc wygląda na to, że nawet głęboko schowana tęsknota prędzej czy później da o sobie znać;)
Wracając do kartek - wybrane wzory w stylu art deco nadały prym całej kompozycji, która poddała im się zupełnie -  kolorystycznie, jak pod względem użytych materiałów.



Powstała zatem wersja różowa, ale w dojrzałym odcieniu, przydymiona nieco grafitem i czernią, lekko drapieżna, zmysłowa:






A także czerwona, z takimiż przeszyciami - również wewnątrz kartki. Pomimo mocnego koloru, spokojna i mocno romantyczna:






W obydwu wersjach tło stanowią róże - bo któż piękniej podkreśli kobiecą urodę?:)
Jestem ciekawa, do której wersji jest Wam bliżej:)

Witam w moich progach Agnieszkę - miło mi, że postanowiłaś przysiąść tu na dłużej!:)

Pozdrawiam Was serdecznie! 

81 komentarzy:

  1. absolutnie zwariowałam na punkcie różowej wersji... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Dla mnie takie inne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi zależało na tej ich "inności":) Dziękuję!

      Usuń
  3. Obie wersje piękne. Wybór trudny.
    Muszę się przyznać, że właśnie haftuję podobną damę i też na kartkę urodzinową :) Niebawem pokażę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wcale się nie dziwię, damy są wręcz idealne na urodziny i same proszą się o wyszycie:)

      Usuń
  4. przeurocze obie kartki :)chyba jestem bardziej za ta gdzie wystepuje cala postac :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kartki - podziwiam obie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to zrobiłaś, gratuluje pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstały rewelacyjne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Art deco ma klasę w każdej odsłonie, a Twój pomysł karteczkowy jest doskonały, dla prawdziwych kobiet z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  9. No po prostu oniemiałam:) Fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! Wersja różowa skradła całkowicie moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te wzory! Zresztą wiesz.;) Jak zwykle przepiękne wykonanie, zachwyciłam się. Gdybyś kiedyś chciała powtórzyć tę drugą kartkę... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem:) Zresztą sięgnęłam po nie, zainspirowana Tobą:) Dziękuję!
      Masz załatwione!:))

      Usuń
  12. Niesamowite prace, piękna kompozycja, wszystko do siebie pasuje idealnie. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje kartki są zawsze wyjątkowe i niepowtarzalne. Male obrazy. Cudne. Kobiece wersje strasznie mi pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czysta elegancja i kobiecy szyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie bardzo kobiece karteczki. Bliżej by mi było do wersji w kapeluszu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie przesadziłam w tytule;)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Usuń
  16. Czerwona jest śliczna, ale obie są oczywiście fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudne te kartki:) masz rację, że są kobiece...dorosłe i pięknie wykonane:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki są bardzo ładne. Wykonanie jak zawsze rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki. Dla mnie ta czerwona jest the best.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki dopracowane w każdym szczególe. Jeżeli miałam bym się dopasować, to chyba ta czerwona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzenie , pięknie wykonane, i ta różana otoczka rewelacja , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ileż gracji mają w sobie te damulki, pokazałaś je w pięknym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Decyzja trudna bo obie przepiekne:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie! Art deco w haftach! :) Kartka czerwona jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. absolutnie piękne kartki:)))załapuję doła jak tu wchodzę,bo mnie jakoś wena opuściła:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie wierzę, na pewno coś tam się szyje albo szydełkuje;) A na pewno pysznie gotuje!:)
      Uściski!

      Usuń
  26. Pierwsza to mój osobisty faworyt, choć druga też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne kartki!!!!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne i ten klimat!!!! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachwycony jestem pięknem Twoich karteczek !!!
    Jak zawsze piękne !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco dziękuję za przemiłe słowa!!!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  30. Cudne karteczki, różowa skradła moje serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie są super, masz świetne pomysły na oprawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, takie słowa od Mistrzyni - dziękuję po stokroć!:)

      Usuń
  32. Kartki obie są przepiękne, mnie osobiście druga się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatie rozkładają się równo;)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  33. Piękne damy i piękne kartki.
    Tą drugą damę też już kiedyś haftowałam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczne kartki...obie mają "to coś" w sobie...choć mnie bliżej chyba do czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobry wieczór!
    Jestem oczarowana Pani haftem. Te kobiety są cudne, bardziej podoba mi się "różowa wersja".
    Od godziny siedzę i oglądam Pani prace, są super. Skąd czerpie Pani takie świetne pomysły i bierze Pani takie oryginalne wzory?
    Będę tu częściej zaglądać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...