piątek, 6 marca 2020

Cudze chwalicie

A tymczasem na własnym podwórku znajduje się to, na czym człowiekowi zależy. Rzecz dotyczy ramek. Moje ostatnie zielnikowe hafty dostawały już odleżyn w ciasnym pudełku, a ja za nic nie mogłam znaleźć odpowiedniej kompozycji u dotychczasowego oprawiacza. I jak to najczęściej bywa, o ramach zadecydował przypadek. Zupełnie nieoczekiwanie natrafiłam na firmę z sąsiedniego województwa, która za niezwykle atrakcyjną cenę oferuje prawdziwe drewniane ramy. Rozmiar jednej z nich idealnie współgrał z moją interpretacją zielnika, więc postanowiłam zaryzykować i ... nie żałuję. Nic a nic. Postawiłam na prostotę, a rama w odcieniu bielonej sosny, jak dla mnie, świetnie współgra z aidą rustico, na której wyszywałam wisterię i tulipana. Zresztą oceńcie sami.









Dziękuję Wam gorąco za ciepłe słowa pod adresem szydełkowych tworów :) Na razie odpoczywam od cienkiego kordonka ;) Zasłużyłam ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!

14 komentarzy:

  1. Masz rację, współgrają wręcz genialnie! Przepięknie wyglądają oba w oprawie, a nad tulipanem już tęsknie wzdycham...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprawa wręcz idealna! Hafty świetnie się prezentują w tych ramach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie dopasowane ramy, hafty pięknie w nich wyglądają :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ramy wybrałaś! Podkreślają urodę haftów!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kolor ramek, zwykle kupuję takie w Leroy Merlin, tylko nie ma kwadratowych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Te han quedado preciosos, me encantan esos diseños!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie oprawione hafty, a same ramy jak marzenie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne...Podziwiam...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie oprawione przepiękne prace:)))ja często kupuję ramki w sklepach po 5 zł:)tak zakupiłam 8 ramek kwadratowych i nie za miliony monet:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale oprawione hafty Twoje. Ja od kilku już lat kupuję kwadratowe ramki u sprawdzonego allegrowicza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to je nádhera, prekrásne výšivky, gratulujem. A rámy sú super. Gratulujem!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafty pięknie wyglądają w oprawie, ramki bardzo pasują do materiału:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...