sobota, 24 listopada 2018

Szczypta egoizmu

No i wyszła ze mnie egoistka! Ale musiałam, po prostu musiałam zrobić coś dla siebie. Dlatego potajemnie i cichaczem wykradałam godziny innym (obiecanym - o zgrozo!...) projektom, by w kąciku dziergać ją. Miała być gotowa jakiś czas temu, by współgrać z przepiękną jesienią, która tak długo cieszyła w tym roku nasze oczy. Cóż, nie wyszło. Będzie za to teraz kontrastować z szarością.


Oto chusta Kalinda w bajecznych  jesiennych kolorach od Kokonków.


Nawet nie wiecie, jak ja ze sobą walczyłam. Bo przecież tyle innych rzeczy czeka na zrobienie. Ale gdzie tam! Przy tych bajecznie kolorowych motkach rozum usypia natychmiast i po prostu musisz sięgnąć po szydełko. To już chyba choroba...



Wzór chodził za mną od dawna i wydawał mi się idealny na jesienną aurę. Oczywiście na wstępnym etapie nie obyło się bez prucia, ale determinacja robi swoje ;) No i jest, cała moja ;)


Ale żeby nie było, że egoizm mną zawładnął, już spieszę uspokoić wszystkich, którzy na coś ode mnie czekają - otóż: robi się. Proszę, oto dowód:


Tylko że, hmmm, w szafce mam jeszcze dwa motki od Kokonków, także ten, no... ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!

41 komentarzy:

  1. Madziu fantastyczna chusta, kolorki rzeczywiscie jesienne, bedzie ci cieplutko teraz. Buziaczki posylam kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to ciepełko liczę ;)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Rewelacyjne kolory! Na jesienne i zimowe chłody chusta jest najlepszym towarzyszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Oj, tak nieodłączny towarzysz zmarzlucha ;)

      Usuń
  3. Nieprawdopodobnie piękna...to prawdziwe dzieło sztuki...wzór super a kolory jak żywe - cudne😊🌺 I bardzo dobrze moja droga, że jest cała Twoja, czasem trzeba też zrobić dla siebie😊🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco dziękuję! Przemiłe słowa, zwłaszcza że nadal nie czuję się pewnie z szydełkiem.

      Usuń
  4. Ależ ona jest piękna Magduś. Masz rację, sobie też trzeba czasem sprawić radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Trzeba, tylko te wyrzuty sumienia...

      Usuń
  5. Cudowna chusta!! Dobrze zrobiłaś, że wydziergałaś coś dla siebie, tak trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się zupełnie nie dziwię temu egoizmowi, patrząc na efekt końcowy. Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam się powoli czuć usprawiedliwiona ;) Dziękuję gorąco!

      Usuń
  7. Cudna chusta powstała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, piękna chusta i trafnie zestawiłaś kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna egoistyczna chusta :))))przede wszystkim masz dopieszczać siebie,a potem innych:)i tego się trzymaj:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Będę się starała ;)
      Dziękuję gorąco, Bożenko!

      Usuń
  10. Madziu, te kolory, wzór i wykonanie to pieszczota oczu moich. Też bym jej nikomu nie dała! No... może gdyby Mama żyła... ale tak to nikomu :-)))
    Dobrze, że pomyślałaś o sobie. Reszta poczeka, bo to nie piekarnia ;-))
    Musisz wyglądać bosko w tej chuście... jesień może Tobie zazdrościć tych barw :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję Ci przepięknie za tak cudowne słowa! O tak, swojej Mamie też bym oddała... Ale niestety... Dlatego zostanie ze mną i będzie bronić mnie - zmarzlucha - przed chłodem ;)

      Usuń
  11. Przepiękna. Czy egoizm? Siebie też trzeba dopieszczać. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, tylko to "samo rozpieszczanie" to bardzo trudna sprawa ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  12. Ratunku! przepadłam! Absolutnie cudowna kolorystyka, wzór delikatny, kobiecy. Gratulacje ogromne- ja jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna chusta!!! Przepiękne kolorki!!! Przesyłam serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe kolorki :), wzór urzekający :). I "szewc" się doczekał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szewc się uparł ;) I to porządnie ;)
      Dziękuję Gosiu!

      Usuń
  15. Bajeczne kolory! Piękna chusta!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta jest zachwycająca. Co za kolory! A o sobie też czasem trzeba pomyśleć.😀

    OdpowiedzUsuń
  17. NIe miej żadnych wyrzutów, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko, ale cudo! Jesteś jak dla mnie rozgrzeszona :D Też nie mogłabym się oprzeć tym kolorowym motkom :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...