czwartek, 18 stycznia 2018

Jak z żurnala

Zachwyciłam się nim jakiś czas temu, wtedy też uznałam,że będzie idealnym prezentem dla kogoś, kto spędzanie czasu przy maszynie do szycia uczynił sposobem na życie.



Przez znaczną część minionego roku miałam niebywałą przyjemność podglądania owej Mistrzyni przy pracy. Uczestniczyłam w magicznym przeistaczaniu się kawałka materiału w sukienkę, od której nie można było oderwać wzroku. Co więcej, miałam czasem swój wkład w ten żmudny proces tworzenia. Dlatego natrafiając na ów wzór, wiedziałam, że będzie idealnym prezentem i w pierwszej wolnej chwili chwyciłam za igłę.





I wszystko byłoby świetnie, gdyby nie ten gwałtowny kontrast na sukience.. Jakoś nie mogę sobie z nim poradzić. Niby rozumiem, że całość jest utrzymana w brązach, że imituje stronę z gazety, ale... Nie za mocno?... Jak myślicie?
Całość wyszywało się niezwykle przyjemnie, nawet "robaczki" imitujące pismo nie zmęczyły mnie tak bardzo, jak myśl o zbyt dużym kontraście ;)




No nic, oprawimy, wręczymy i zobaczymy, co na to powie fachowiec od sukienek ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!

72 komentarze:

  1. Prezentuje się wspaniale:))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny jest:))kontrast jest w porządku:)mnie zachwyciły napisy jak z gazety:)nie mów,że wszystko jest wyhaftowane bo się załamię:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... ;) Nie mówię :)))))
      Właśnie ten efekt gazety powalił mnie za pierwszym razem, dlatego po prostu musiałam go wyszyć ;)

      Usuń
  3. Jest super, kontrast wcale mnie nie drażni. Ma być i koniec:).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja już nie marudzę ;) Skoro ma być, to i jest ;)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Też mam ten wzór w moim w folderze "może kiedyś" pięknie się prezentuje

    shibi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest idealny i piękny. Właśnie cudnie ta suknia się układa i przez ten kontrast widać wszystkie fałdy i fałdeczki. Będzie pięknym prezentem.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super, ja nie widzę problemu z kontrastem, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też bomba :). Kontrast ok, haft jest świetny - bardzo fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowy haft, piękne wyszycie. Mnie się podoba tak jak jest. Koniecznie opisz reakcję obdarowanej.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękny haft. Myślę, że przyszła właścicielka będzie zachwycona.
    U mnie w pracowni by wisiał na honorowym miejscu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kontrast jest normalny, gdybyś nie powiedziała, to bym nie zauważyła nawet:) Mnie raczej literki-robaczki urzekły! To dopiero miałaś ubaw z nimi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miałam, miałam ;) Tylko że one robią tu czarną robotę ;)
      Ha, chyba się zafiksowałam na ten kontrast ;) Nikomu nie przeszkadza, tylko ja się czepiam ;)

      Usuń
  11. Muszę przyznać, że w ogóle nie zwróciłam uwagi na kontrast. Całość mnie zachwyciła ze względu właśnie na kolorystykę :) Piękny prezent będzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty Magdusiu masz wspaniałe pomysły. A realizacja...to już mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kontrast ma być :)
    Tu moja modelka, haftowana na aidzie marmurkowej:
    https://strelicjaa.blogspot.com/2012/11/moda-na-sukces.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękna! Też się nad nią zastanawiałam, ale ostatecznie wygrała jej koleżanka ;)

      Usuń
  14. Gdybyś nie wspomniała o kontraście wcale bym go nie zauważyła:-))) Jest super i na pewno będzie to udany prezent:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft wyjątkowy, piękny! Wyhaftowanie tych "robaczków" imitujących pismo to dopiero misterna robota.
    Na pewno zachwyci obdarowaną, tak jak zachwycił mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zachwycił, Aniu :) I bardzo mnie to cieszy:)
      Dziękuję Ci!

      Usuń
  16. piękny obrazek! a wydaje mi się, że tak musi być żeby obrazek zróżnicować kolorystycznie, i żeby nie był zbyt monotonny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kontrast czasami jest bardzo potrzebny. Jest wyrazistość sukni dzięki temu. Prześliczny haft stworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kontrast czasami jest bardzo potrzebny. Jest wyrazistość sukni dzięki temu. Prześliczny haft stworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny haft! A co do kontrastu, to uważam, że on robi właśnie "robotę" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny hafcik :)
    tez mi wpadł w oko wraz z gazetką francuską :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały haft, na pewno sprawi radość obdarowanej :) Co do kontrastu na sukience, mnie akurat się podoba, bo dodaje wyrazistości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny haft, bardzo mi się te wzory podobają. Idealny prezent dla osoby szyjącej np do pracowni :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW ! szczęka mi opadła ! MASZ TALENT ja to całe życie bym to haftowała !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa i za zaproszenie. Na pewno skorzystam w wolnej chwili :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. widziałam na żywo - jak gazeta ;-)! a tak poważnie to kontrasty ekstra i nie mogło być lepszego tła :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zachwycona ....Piękny haft......Moje kolory...Super by pasował do mojej pracowni...Gorąco pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest pięknie! Kolorystyka haftu jak i cały haft.Cudowny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie to wygląda.Zachwyciłam się nim.
    Kontrast czasami niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny haft Madziu! Na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Już wręczony i w pełni zaakceptowany :)

      Usuń
  29. Piękny haft, zawsze go chciałam wyhaftować:P Faktycznie kontrast duży, ale niech się wypowie fachowiec od sukienek i daj znać:) pozdrawiam:) (ale nie, teraz jak tak patrzę to jest ok:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fachowiec był oczarowany całością ;) Nawet nie wspomniał o kontraście ;)))
      Ale skoro mówisz, że ok, to ja już się nie czepiam ;)

      Usuń
  30. Wygląda dobrze, nie przejmuj się bo nie ma czym ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nareszcie do Ciebie trafiłam, rozgościłam się i obejrzałam kilka ostatnich postów. Pieknie wszystkie prace wykonałas jak zwykle z niezwykła precyzją. Bardzo mi sie podoba dama w takiej włąśnie kantrastowej sukni. Wszystko bardzo ze soba pasuje. A te literki gazetowe to mistrzostwo świata. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że znów mogę Cię tu gościć!
      Pięknie dziękuję za przemiłe słowa i zapraszam jak najczęściej!
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  32. Śliczny haft Madziu! Na pewno się spodoba :)

    สมัคร D2BET
    register

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...