poniedziałek, 8 stycznia 2018

W pokoiku, na stoliku




Pamiętacie  przedsięwzięcie z okazji rocznic ślubu? Pokazywałam Wam kartkę z okazji pierwszej rocznicy, potem piątej, a potem nastąpiła długa cisza.... Otóż kartka z okazji dziesiątej rocznicy powstała, a jakże, tylko zdjęcia, które ją upamiętniały gdzieś się zawieruszyły... Natomiast prawdziwe schody rozpoczęły się wraz z kartką na piętnastą rocznicę ślubu.  Nie miałam na nią żadnego pomysłu, czas płynął , miesiąc zastępował miesiąc, a ja nie potrafiłam wymyślić nic oryginalnego. Zupełnie nieoczekiwanie z pomocą przyszedł  mi Scrapek ze swoimi nowiutkimi domkami w formacie 3D. Zobaczyłam je i mnie olśniło! Wśród wielu elementów charakterystycznych dla tej rocznicy, jakie podała mi zamawiająca, był właśnie dom, jako miejsce, w którym mieszka do dziś i które zakończyło czas licznych przeprowadzek. Postanowiła się uczepić tej myśli i z okazji piętnastej rocznicy wykonać pamiątkę w formie domku.




Kolor ścian  nie jest przypadkowy - ma imitować kolor tych prawdziwych, wnętrze to już moja interpretacja. Życzeniem było, żeby pojawił się element związany z Wisłą, a także odniesienia do nazwy rocznicy - kryształowa. Zatem powstał górski obraz, żyrandol zyskał kryształowe ozdoby, a kryształki dodatkowo mienią się na ściankach domku.





Dolna szuflada domku jest ruchoma, można zatem umieścić w niej wspomnieniowe drobiazgi, czy karty z zapisanymi nań refleksjami.


Prace nad całością rozłożyłam sobie na kilka dni, ale nic nie zajęło mi tak wiele czasu jak sklejanie żyrandola... To było prawdziwe wyzwanie, wierzcie mi ;) Jeśli jeszcze kiedyś powrócę do tworzenia domku, na pewno żyrandola w nim nie będzie ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!


64 komentarze:

  1. No, wiesz! To się nazywa kreatywność! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Świetne szczegóły, te kostki np., super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny domek wybudowałaś Madziu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mateńko, jakie cudo! Podziwiam za pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ło matko ale cudeńko :), no że też prawie ten najmniejszy element sprawił tyle kłopotów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalenko:)na wstępie-bardzo mi się podoba nowa strona Twojego bloga:)))Twoja własna:)))
    Kartka na rocznicę-pomysł oraz wykonanie mega,mega fajne:)))cudnie to wymyśliłaś i wykonałaś:)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę nieustającej weny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bożenko, za przemiłe słowa!
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Zbieram szczękę z podłogi... CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna misternie wykonana praca. Chylę czoła w podziwie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko ale maluteńkie to wszystko! Jesteś mistrzynią Madziu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, rozmiar "krasnoludkowy" ;)
      Pięknie Ci dziękuję, Aniu!

      Usuń
  9. To jest mega kartka, nigdzie takiej nie widziałam. powaliła mnie. Jest suuuuuuuuuuuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite! Jakie to cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za misterna robota, szczerze podziwiam :) Kojarzy mi się ze starym góralskim domkiem, który wisiał u mojej babci na ścianie - z wełenkowym kotem, ławą, krzesłem i stolikiem, a do tego widokiem za oknem. Mam sentyment do takich dopracowanych drobiazgów z duszą :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło, że przywołałam takie wspomnienia!
      Dziękuję za przemiłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  12. wow... doslownie zabraklo mi slow! przepiekna pamiatka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No zatkało mnie z wrażenia.....

    Naprawdę nie wiem co napisać bo pomysł jak i wykonanie- mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała praca. Podziwiam pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, nie miałam pojęcia, że takie rzeczy istnieją. Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko jaki ogrom pracy...Ale efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu kartka Majstersztk, pełna symboliki, każdy szczególik przemyślany i dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo! Misterne wykonanie! Rewelacyjnie prezentuje się domek.. a te szczególiki..podziwiam! Wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie powiem, robi wrażenie :) Mistrzostwo świata Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej! To był mój ulubiony wierszyk z dzieciństwa! Do dziś go pamiętam! W pokoiku, na stoliku, stało mleczko i jajeczko. Przyszedł kotek, wypił mleczko, a ogonkiem stłukł jajeczko ;) Ale... ruszyłaś ciepłe struny w moim sercu! Domek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. No szczęka mi opadła jak go zobaczyłam! Domek jest rewelacyjny, dopieszczony w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Madzia obłedny domek :) a hafcik mega.

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś fantastycznego! Mozolna, misterna robota, ale efekt powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Głowę bym oddała, że dodawąłam komentarz pod tym wpisem, Mistrzostwo świata cudeńko Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem przekonana, że tu był, Violu. Coś go zżarło...
      Dziękuję Ci pięknie!

      Usuń
  26. Z fantastycznym pomysłem i wielką precyzją wykonana praca. Pięknie!!
    Ciekawa jestem wymiarów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, domek jest wysoki na 21 cm, szeroki na 18.
      Serdecznie dziękuję!

      Usuń
  27. Wow! Misterna praca, wspaniały pomysł - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...