wtorek, 3 czerwca 2014

Upominki

Trochę się spóźniłam, bo pewnie już oglądałyście segregator u Ani i adresownik u Promyka, ale trudno - i tak muszę się pochwalić:)

Niespodzianka od Ani zaskoczyła mnie totalnie! Od zawsze wzdychałam do jej segregatorów, więc kiedy po otwarciu gustownie i misternie zapakowanej przesyłki znalazłam to cudeńko, oszalałam z radości!


Nic dodać, nic ująć zdjęcia mówią same za siebie, tym bardziej, jeśli zna się mistrzostwo Ani.
Dziękowałam Jej już wielokrotnie, ale z wielką przyjemnością powtórzę raz jeszcze - ogromnie Ci dziękuję, Aniu!!!


Kilka dni później otrzymałam prezent od Promyka. Była to nagroda za pozostawienie setnego komentarza - dla mnie dodatkowo cenna, gdyż z natury jestem małomówna:)) Zdałam się na pomysłowość Justyny i poprosiłam o prezent-niespodziankę. Otrzymałam popisowa rzecz Justyny, czyli uroczy adresownik z inicjałem, oczywiście w niebieskich kolorach:))


Justyna osiągnęła mistrzostwo w kreowaniu adresowników, dlatego cieszę się niezmiernie, że jestem posiadaczką jednego z nich! Jeszcze raz gorąco dziękuję, Promyczku!!!

Jeśli myślicie, że przesyłki zawierały jedynie wspomniane prezenty, jesteście w wielkim błędzie. Otóż uginały się pod ciężarem wszystkiego, co zaspokaja pragnienie, apetyt na słodkości i głód tworzenia:)

Dziękuję Wam za miłe słowa pod adresem poduszek! Chyba znów muszę stworzyć coś energetycznego, bo aktualna pogoda pozostawia wiele do życzenia... Tymczasem w kolejce czeka coś, czego już dawno u mnie nie było... :)

Pozdrawiam Was serdecznie!

45 komentarzy:

  1. O, coś haftnęłaś? Jeśli prezenty się podobają, to jakby podwójna radość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, gratuluję! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, prezenty godne pozazdroszczenia :) Piękne wszystko i tak starannie przygotowane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś - zazdroszczę obu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama przyjemność otrzymywać takie prezenty!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Pytanie czy rękodzieło przyjemniej rozdawać czy otrzymywać? ;) Dlatego "wymianki" to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ci Madziu za miłe słowa - ale daleko mi do mistrza... Niemniej bardzo się cieszę, że prezent ci się spodobał, bo to jest najważniejsze.:)) Segregator jest piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, dobra, ja tam swoje wiem:)
      Prezent jest przeuroczy - dziękuję!

      Usuń
  10. Woww!!! to ten cudny segregator poleciał do Ciebie????
    Ohh zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prezenty :)uwielbiam naturalny len , a w takiej odsłonie to po prostu rewelacja . Zazdroszczę ...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, taka odsłona wyjątkowo do mnie przemawia:)

      Usuń
  12. Śliczne prezenty do Ciebie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałości otrzymałaś! Zazdroszczę trochę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie to miłe, kiedy Ktoś pamięta o Nas...i takie przesyła piękne upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję serdecznie wspaniałych prezentów !!!
    U nas dziś wreszcie się trochę przejaśniło, oby słonko zaczęło grzać.
    Pozdrawiam słonecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Musi w końcu się wypogodzić!:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Madziu! najważniejsze, że niespodzianka się udała:) cała przyjemność po mojej stronie☺
    Miłego dnia♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana prezenty są śliczne gratuluję!:) dopracowane w każdym calu:) pozdrawiam i życzę dalszych prezencików:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie życzenia z chęcią przyjmuję;)))

      Usuń
  19. A to ja myślałam,że jestem "gadułą":))a Ty też setkę osiągnęłaś:))))))
    my gaduły wiemy jak użyć mowy ciała:)))buziaczki:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się sama sobie dziwię;)))
      Tak jest:))))))
      Uściski przesyłam!

      Usuń
  20. Wspaniale prezenty, miło jest mieć w swoim otoczeniu takie cudeńka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostałaś śliczne prezenty, ale Ty też piękne zawsze wysyłasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę prezentów ale i oprawę piękną dla nich stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Madziu jaki masz piękny bukiecik jeden z moich ulubionych, do tego jeszcze kłos zboża - coś wspaniałego :)). Gratuluję świetnych prezentów, dziewczyny rozpieszczają na całego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Kwintesencja lata, prawda?:)
      Oj, porozpieszczały;))))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...