sobota, 18 maja 2019

A zwycięzcą jest...

Tym razem wygrała natura. Byłam za nią ciągle krok z tyłu, ale zachowała się niezwykle fair play, bo zaczekała aż ledwo dysząc postawię ostatni krzyżyk na hafcie. Domyślam się, że niemała w tym zasługa chłodu, który rozgościł się ostatnimi czasy wśród majowych dni i zaczął już przeobrażać się w uciążliwego wizytatora. Miejmy nadzieję, że ostatecznie spakował swoje manatki i prędko go nie zobaczymy.



Skończyłam wyszywać zielnikową glicynię na początku mijającego tygodnia, ale zapłakana pogoda stanęła na przeszkodzie do uwiecznienia haftu na zdjęciach. Z lekkim niepokojem obserwowałam kwiaty tonące w deszczu i drżałam, czy dadzą radę  wystąpić w sesji fotograficznej jako modelki. Dlatego dzisiejszy słoneczny dzień powitałam z ogromnym uśmiechem, któremu towarzyszyło tąpnięcie kamienia spadającego mi z serca ;) I oto jest, w pełnej krasie - glicynia i jej krzyżykowe odzwierciedlenie.










Dam sobie rękę uciąć, że wyszywając tę dorodną kiść nie doszyłam co najmniej kilku krzyżyków, ale zabijcie mnie: nie mam pojęcia, gdzie jest ich miejsce... Ale nic to, grunt, że nic nie widać ;)


Poza tym wyszywało się cudnie, jak to zawsze z zielnikowymi haftami bywa :) A tymczasem na tamborek wskoczył nowy haft zupełnie niekwiatowy ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!


52 komentarze:

  1. Pięknie się wtopiła haftowana glicynia w żywą. Obie ślicznie wyglądają 😀. Gratuluję 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia haftu - piękny jest i wspaniale wkomponował się w naturalne kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny haft! Tak pięknie odzwierciedla urodę żywych kwiatów :-) Sesja zdjęciowa idealna :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak to, na pierwszy rzut oka widać brakujące krzyżyki!! . Haft jak zwykle u Ciebie perfekcyjny, poza tym zdjęcia wyszły rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiedziałam, że zauważysz! ;))))))
      Dziękuję Ci pięknie!

      Usuń
  5. Nádherná vistéria, krásna výšivka, veľmi sa mi páči :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji ukończenia projektu! Obie pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczny haft i magiczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem co piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie ją wyhaftowałaś i zaprezentowałaś :-) Wisteria mnie zachwyca bujnością, deszczem kwiatów. To jedna z moich ulubionych roślin ozdobnych. Gdybym tylko miała własny dom lub ogród, nie obyłoby się bez niej :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nieustannie zachwyca, dlatego nie posiadam się ze szczęścia, że wreszcie zdecydowała się kwitnąć :0
      Dziękuję Ci pięknie!

      Usuń
  10. Zwycięzcą jest nasza Mistrzyni haftu! Haft wyszedł przepięknie@
    Ja nadal czekam na pojawienie się kwiatów na mojej glicynii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbrój się w cierpliwość Aniu....
      Gorąco Ci dziękuję!!!

      Usuń
  11. Obie glicynie piękne:) Na prawdziwą niestety nie mam miejsca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zatem postawić na wyszywaną :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  12. Śliczne ujęta natura na tamborku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ zjawiskowa ta glicynia, jak żywa! Cudowny haft! ♥ Pozdrawiam słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny haft. Glicynia jak żywa. Ja też w tym roku doczekałam się tych pięknych kwiatów i jej cudnego zapachu. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to z pewnością podzielasz mój zachwyt :)
      Dziękuję Ci!

      Usuń
  15. cudna jedna piękniejsza z kartek zielnika:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna aranżacja zdjęcia :) Glicynie są piękne te wyszyte i te prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne piękne zielnikowe cudo - nie tracę nadziei, że zobaczę je kiedyś na żywo.;) Super, że glicynia na ciebie zaczekała, bo zdjęcie wyszły fantastyczne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie tracę, że zobaczysz:)
      Zdążyłam dosłownie rzutem na taśmę ;)

      Usuń
  18. Cudo!!! I przepiękna sesja! nie mogło być inaczej Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny kwiat wyszyłaś i wygląda jak prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Udało ci się pięknie wyhaftować i zrobić śliczną sesję w ogrodzie z tymi cudownymi kwiatami glicynii. Brawo Ty!!!Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za przemiłe słowa Elu!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  21. Cudo! A ujęcia jak z bajki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny haft:)))i jak ślicznie zaprezentowany:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Stworzyłaś kolejne cudeńko- jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny haft, pięknie ozdobie jakieś miejsce. Glicynia to jedna z moich ulubionych roślin, cały post jakoś tak dodał mi radości. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem ogromnie!
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  25. Cudne, cudne XXX! Pełen podziw!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...