niedziela, 25 lutego 2018

Dogonić bociana

Mam ostatnio wrażenie, że ściągam się z bocianem ;) Co rusz zostawia gdzieś maleńkie rozkoszne pakuneczki, oczekiwane z utęsknieniem przez rodziny, a ja w te pędy porzucam  swe dotychczasowe prace i sklejam pudełka, wyszywam karteczki i metryczki. Dostaję już powoli zadyszki ;) 
Dziś przychodzę do Was z kartką gratulacyjną z okazji narodzin chłopca. Nie powinna Was zatem zdziwić dominacja błękitu.







Wzór już niegdyś wykorzystywałam, ale w wersji dziewczęcej, więc było różowo ;) Dziś natomiast dominuje stonowany błękit w towarzystwie kropeczek. Nie przesadzałam z ozdobami, wykorzystałam subtelną koronkę, kilka guziczków i sznurkowe kokardki, które dzielnie imitują zwieńczenie rozciągniętego sznura z praniem ;), jeszcze napis i kilka kropelek.




Dziękuję Wam za przemiłe komentarze pod ostatnią kartką! 

Trzymajcie się ciepło wśród siarczystych mrozów! 

56 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja :) Ja miałam taki maraton w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Już dawno nie wyszywałam typowo dziecięcych wzorów. Dobrze, że mogę je pooglądać na blogach u koleżanek hafciarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna dopracowana karteczka jeden złądniejszych wzorków na metryczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu! Trochę zmieniłam kolorki, ale myślę, że jest w porządku.

      Usuń
  4. piękniście na przywitanie Maluszka :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka i piękna karteczka! Wzór jest rozkoszny. Uważaj, żeby bocian opacznie nie zrozumiał twojej gonitwy za nim...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja Ci zazdroszczę tych bocianów:))u nas niestety notoryczny jego brak:))też bym chętnie pohaftowała takie cudeńka,ale nie ma dla kogo:))))piękna kartka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, gdy następnym razem będę robiła coś "bocianiego", haft zostawiam Tobie ;) Może być? ;)

      Usuń
  7. Hafcik sprawił,że Twoja kartka jest wyjątkowa i niepowtarzalna !
    Zachwyt pełen :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze hafciki!!! Piękna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka!
    Wspaniała pamiątka narodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu cudowna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała! I haft i oprawa kunsztowne i z gustem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała karteczka :) Ja też już dawno nic metryczkowego nie haftowałam, a chciałoby się bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowną karteczkę stworzyłaś! Urocza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Subtelnie a zarazem tak dziecięco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Subtelnie a zarazem tak dziecięco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Que bonito , me encanta!! preciosa composición del bordado, besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna karteczka. Bardzo piękny hafcik. Oj przydałaby się taka na przywitanie maluszka w rodzinie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjatkowakartka na wyjątkową okazję. Twoje wykonanie bezcenne. Ślę serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle wspaniała kartka Madziu! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozkoszna karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka naprawdę robi wrażenie - nieprzeładowana, wpadająca w oko, idealny prezent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...