środa, 13 grudnia 2017

Świąteczna czwóreczka

Są cztery i wyjątkowo nie będę marudzić, że ta ilość jest skromna. Przy obecnym natłoku obowiązków ta czwóreczka to jak cud ;) Oczywiście tych "bezhaftowych" było znacznie więcej, więc nie myślcie sobie, że obijałam się w tym roku kartkowo, co to, to nie ;)
W tym roku naszło mnie na błyszczące kartki, więc co rusz z którejś sypie się brokat albo skrzy się na niej sztuczny śnieg. Ot, takie małe szaleństwo ;) A same kartki prezentują się tak:
















Dziś wyruszyły w świat, a ja mam nadzieję, że żadna z nich nie zboczy z trasy i dotrze do adresatów na czas. Na wszelki wypadek będę jednak trzymać kciuki ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!



61 komentarzy:

  1. Przepiękne, wysmakowane karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki przygotowałaś, nie liczy się ilość :) Jak zawsze podziwiam ich oprawę i Twoją dbałość o szczegóły, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne jak zawsze! mistrzostwo świata!! najbardziej zauroczyła mnie ta dwójka urwisow z saneczkami! cudenka😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała czwóreczka wykonana po mistrzowsku. Adresatów na pewno wprawią w zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jakie piękne! Dwie mnie oczarowały szczególnie (pewnie nietrudno zgadnąć, które;)), ale cała czwóreczka jest mistrzowska.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu Twoje karteczki są zjawiskowe, wszędzie je rozpoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki! Haftowane mają w sobie niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu małe, dopracowane cuda! Ależ odbiorcy będą mieli radość...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jakie cudne kartki. Nie mogę oderwać oczy. Cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Och!!! Czarodziejka z Ciebie!! Mowę mi odjęło na widok tych cudowności!!! Nie potrafiłabym chyba wybrać.....
    u mnie w tym roku marniutko z powodu tej ikony... jestem mocno spóźniona... przed chwilą wyprasowałam trzy hafciki na kartki... mam zamiar za chwilę się przymierzyć do oprawienia, a jeśli nie dam rady już dziś, to jutro :-)
    Serdeczności grudniowe, Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mnie cieszą Twoje słowa, Aniu! Dziękuję gorąco! Nic na siłę :) Jakość się liczy, nie ilość :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Prekrásne vianočné pohľadnice!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne Madziu, jak zwykle zresztą :) Tylko pozazdrościć adresatom ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności Madziu! Jak zawsze u Ciebie mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jedna to piękniejsza:))))cudności wyszły spod Twoich zdolnych rączek:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Och i ach tylko 4 ale za to jakie! Każda w innej kolorystyce, każda idealnie skomponowana, każda z haftem na który sama się czaiłam ale brakło czasu i sił na wykonanie. Naprawdę cudniaste karteczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje świąteczne hafty są tak piękne, że naklejam je na drewienka i wieszam na czas świąt w moim pokoju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Nawet nie wiesz, jak mnie cieszą twoje słowa! Dziękuję!!!

      Usuń
  18. Wszystkie piękne i co tu dużo pisać, słów brak.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudne niepowtarzalne wzory! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! Każda w innym klimacie i każda przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Madziu, życzę Ci zdrowych i pięknych Świąt, takich które na długo pozostają w pamięci :) Świąteczne uściski przesyłam :)
    A kartki wprost magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ one piękne! :) i te kolory magiczne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Madziu, jesteś Mistrzynią!!! Po prostu mowę mi odjęło, jak zobaczyłam te Twoje karteczki. Są przepiękne!! Idealnie wkomponowałaś cudowne hafciki. Nie da się wybrać tej najpiękniejszej!!
    Wielu twórczych chwil życzę w Nowym Roku. Niech Ci się spełnią wszystkie plany, marzenia. I dużo zdrowia życzę. Pozdrawiam serdecznie Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...