niedziela, 22 października 2017

Piąteczka

Stało się. Nitkom stuknęło pięć latek! Nie będzie żadnych podsumowań, ani tym bardziej planów i obietnic, bo z tymi ostatnio bywa kiepsko. Nitki chwilowo zapętliły się w czasie i jakoś trudno im się wyswobodzić z tego kołtuna... Ale będzie dobrze, powolutku rozplączemy i wrócimy na dawne tory, z Waszą pomocą będzie to o wiele łatwiejsze :) A że na Was można liczyć, wiem doskonale i niezmiennie za to Wam dziękuję! Do podziękowań dokładam solidny kawałek urodzinowego tortu - częstujcie się!



 Skoro jest tort, muszą być również prezenty. Niezwykle trudno je sfotografować, bo pogoda najwyraźniej nie jest dziś w dobrym nastroju, więc wybaczcie, proszę, jakość zdjęć. Dodatkową trudność sprawiał  sam obiekt, bo w żadnym ujęciu nie wygląda wystarczająco dobrze. Nie przedłużając, przedstawiam Wam nagrodę w moim urodzinowym candy:


Fartuszek kuchenny :) Nie jest idealny, ba! ma mnóstwo niedoskonałości, ale starałam się, by był wyjątkowy.



Wiem, wiem, zaraz powiecie, że szkoda go używać, bo się pobrudzi. Owszem, ale zawsze można go wykorzystać jako ozdobę w kuchni albo zakładać jedynie od święta ;)
A zakładać będzie go mogła jedna spośród trzydziestu osób, które wyraziły chęć przygarnięcia w ciemno mojego prezentu - dziękuję Wam za duże pokłady zaufania, jakim mnie darzycie; dziękuję także za piękne słowa uznania, życzenia i pochwały!
Zatem fartuszek będzie mogła zakładać właścicielka bloga:


Serdecznie gratuluję! Czekam na informację z adresem kontaktowym :)

To co? Jeszcze po kawałku tortu? ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i urodzinowo!

66 komentarzy:

  1. gratulacje:)
    poczęstuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny fartuszek - gratuluję wylosowanej :)
    Tortem się poczęstowałam - pyszności :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuleję, szczęściara z Magos, cudny fartuszek. A torcikiem z przyjemnościa sie poczęstuje, bedę jeść z rozkoszą podobno wtedy w biodra nie idzie. Buziaki Madziu

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję PIĄTKI !!!! Niech trwa kolejne pięć do potęgi piątej! Bardzo ładny prezent, gratulacje dla zwyciężczyni. Ja jestem tu, by podziwiać prace, piękne prace, Jestem nimi zachwycona. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ cudne słowa! Pięknie Ci za nie dziękuję i zapraszam jak najczęściej :)

      Usuń
  5. Fartuszek cudowny! Gratuluję Magos! :)
    Torcik wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i piec lat jak z bicza strzelił! wiecej czasu, zadowolenia z siebie i odnalezienia :) ściska mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie gustowny fartuszek z przesłodkim hafcikiem. Życzenia kolejnych pięknych piątek w blogowaniu.
    Torcik pychota.
    Gratulacje dla zwyciężczyni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny fartuszek:) Gratulacje da zwyciężczyni, a Tobie Magdo życzę kolejnych takich wspaniałych urodzinek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwyciężczyni gratuluję, a Tobie piąteczki i króluj nam Magduś ze swoimi cudnymi haftami przez kolejne lata:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O WOW! Cudny jest! Z takim fartuszkiem gotowanie to sama przyjemność :)
    Gratulacje dla Madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :-) a fartuszek przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny fartuszek!
    Gratulacje dla Magos i dla Ciebie. Tworzysz bardzo ciekawy blog.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  13. AAAAAAAAAAAAAAA, nie wierzę w to, co widzę!
    Czytając posta zachwycałam się tym pięknym fartuszkiem, a tutaj on ma być dla mnie? Cudna wiadomość!
    Jeszcze raz gratuluję urodzin i śpieszę pisać adres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę i serdecznie gratuluję!
      Niech Ci dobrze służy :)

      Usuń
  14. Cudowny fartuszek :), gratuluję i zazdroszczę zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny fartuszek, gratuluję nagrodzonej! Torcik również apetyczny... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje z okazji 5 lat blogowania! Cudowny fartuszek, rewelacyjny prezent! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję piąteczki :)
    A fartuszek piękny i ja tam żadnych niedoskonałości nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      No jak Ty nie widzisz, to znaczy, że jest nieźle ;)

      Usuń
  18. Gratulacje:))a fartuszek piękny:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepszego Madziu! Oby niteczki się rozpętliły i żebyś miała więcej czasu na przyjemności :) Cudo przygotowałaś! Gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ zazdroszczę... Ale też z poczucia przyzwoitości gratuluję zwyciężczyni.;) Dzięki, Madziu, za możliwość wzięcia udziału w zabawie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje z okazji 5 latek blogowania :-)
    Gratuluję wylosowanej! Cudny prezent przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje z okazji 5 rocznicy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. O matulu, jaki piękny prezent przygotowałaś!!!
    Co prawda bloguję od niedawna, ale blogi śledzę od kilku lat. I powiem Ci, że to jest chyba najpiękniejszy "candowy" prezent, jaki do tej pory widziałam. Serdecznie gratuluję Magos. Ja sierotka nawet nie nie zapisałam na candy :(( Madziu życzę Ci szybkiego rozplątania nitek i kolejnych wielu owocnych lat blogowania. Ja z przyjemnością poczęstuję się tortem, nawet dwoma kawałkami. Mi pójdzie w przysłowiowe cycki, nie w biodra. I tego będę się trzymać :)) Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      No to mnie teraz "połechtałaś" ;))) - dziękuję!
      Dziękuję gorąco za wszystkie życzenia i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  24. Torcikiem się poczęstowałam, a Madzi serdecznie gratuluję tak pięknego prezentu :) Fartuszek godny Ciebie :) Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Madzia, sto lat Ci życzę kolejnych :)
    A co do prezentu- szacun, biję czołem p podłodze, bo na tak rewelacyjny pomysł mogłaś wpaść tylko Ty. Jest piękny :)
    I zdjęcie tego fartuszka, to powinnaś zrobić....na sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, wielkie dzięki! Aż się rozanieliłam ;)
      A co do zdjęcia - wiesz, nawet przemknął mi taki szalony pomysł przez głowę ;) Tylko nie było obok żadnego zacnego fotografa ;)

      Usuń
  26. Wielu kolejnych pięknych, blogowych lat, wspaniałych prac, kochanych gości i przede wszystkim mnóstwo czasu na przyjemności.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny fartuszek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudo przegapilam. Tak sie konczy brak czasu na wszystko :( gratki 5latek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko!
      No niestety, za czasem ostatnio trudno nadążyć..

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...