piątek, 29 lipca 2016

Tańcowała igła z nitką

Dacie się zaprosić na spacer? Po odwiedzinach w wiejskim ogródku - za które gorąco Wam dziękuję - zabieram Was dziś do pracowni krawieckiej. Są chętni?


Pomysł na tę kartkę podpowiedział mi sam haft :) Chciałam znaleźć wzór z naparstkiem, bo wiedziałam, że Solenizantka ma sporą kolekcję naparstków. Gdy trafiłam na słodkie dziewczę dzierżące w dłoniach pokaźnych rozmiarów naparstek, wiedziałam, że już niczego innego nie muszę szukać. Natychmiast wiedziałam, który papier zgra się idealnie z haftem, a że widniały na nim przeszycia i guziki, to poszłam po prostu tym tropem i niechcący powstała mi bardzo krawiecka kartka :)




Wykombinowałam sobie, że skoro przeszycie kartki urywa się tak nagle, to może warto byłoby zakończyć je jakoś oryginalnie... Sięgnęłam więc po igłę :) A co! W ten sposób kartka zyskała niesztampową ozdobę, ale zdecydowanie wpisującą się w krawiecki klimat :)







Guziki wprosiły się same, bo skoro były nadrukowane na papierze, to tylko je uwypukliłam naklejając prawdziwe. No i dodałam jeszcze kilka od siebie ;).



Kartka sprawiła radość, a o to przecież chodziło :)
Chwilowo przestaję Was bombardować kartkami :) Odpocznijcie sobie od nich :)

Pozdrawiam Was serdecznie!

84 komentarze:

  1. Madziu Ty to masz genialne pomysły...tylko pozazdrościć :) Cudeńko powstało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to mówi! ;)
      Dziękuję Ci serdecznie!

      Usuń
  2. Pięknie pokazujesz swoje świetne kartki.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle się tego uczę ;)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Alez Ty masz pomysly! Taka niepozorna delikatna Kobietka, a taaaaka skarbnica pomyslow!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem, pomysłowość górą! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  5. pięknie Ci ten taniec wyszedł ja taką kartkę to bym w ramkę oprawiła:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała jest ta karteczka Madziu!! Myślał by kto, że Twoje prace karteczkowe po takiej ilości wykonanych już nie zaskoczą - nic bardziej mylnego! Cudowna i zaskakująca a każdym calu ! zakochałam się ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu - niezmiernie się cieszę!
      Oby ciągle udało mi się Was zaskakiwać :)

      Usuń
  7. Madziu pomysł rewelacyjny!!!! Sama jestem zbieraczką naparstków i już sobie wyobrażam radość obdarowanej.Mam pytanie-gdzie znalazłaś taki wzór?? A może zechciałabyś się ze mną nim podzielić??Byłabym bardzo wdzięczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny hafick i cudownie to wszystko poskladalas w kartke. SUPER!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, bardzo się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka, świetny mialas na nią pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała, pomysłowa i inspirująca !
    Jestem zachwycona ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kartka!! Ogromnie mi się podoba, gratuluję pomysłu:-)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja igła z nitką fajnie tańcuje i tyle pięknych obrazków tworzy Twoimi rączkami. Podziwiam i p[ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudna jest ta karteczka, nie mogę oderwać oczu☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kartka :) pomysł z igłą - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny pomysł na cudną kartkę! Pozdrawiam sobotnio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz dziękuję za to cudo! Pomysł z igiełką jest bardzo oryginalny i świetnie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Aniu! To była czysta przyjemność :)
      Cieszę się, że pomysł Ci się spodobał :)

      Usuń
  18. Wspaniała to mało powiedziane! Ty Madziu jesteś geniuszem kartek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, właśnie spuszczam z zawstydzeniem wzrok ;) Dziękuję Ci serdecznie!!!

      Usuń
  19. Nie ma co szczędzić komplementów - piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna karteczka! super pomysł z tą igłą ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Madziu, karteczka niezwykła- musiała uradować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczarowała mnie ta karteczka, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pięknie to wygląda :)
    Niezwykłe rozwiązania i pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczną karteczkę zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękności :) jest po prostu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysł świetny, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczarowana..... Pieścisz moje oczy takimi widokami !!! Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to ogromnie! Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  28. Madziu jesteś genialna, kartka jest bardzo oryginalna i jedyna w swoim rodzaju w dodatku idealnie wpasowana w klimat Wojcieszka :). Pomysł z igłą - ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna karteczka... nic dodać nic ując!;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna kartka! Wspaniale wszystko skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł! Bardzo podoba mi się wzorek. Na pewno się spodobała taka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Spodobała się ;)

      Usuń
  32. Piękna!!! Pomysłowo wykorzystane detale krawieckie. Cudo :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...