środa, 6 stycznia 2016

Koronki i róże

Nowy rok rozpoczynam bardzo delikatnym i  maleńkim hafcikiem, ale za to niezwykle urokliwym.


Dla mnie jest to połączenie idealne, kwintesencja romantyzmu ;)





Niby małe to to i niepozorne, ale nieźle dało popalić w trakcie powstawania... Potrzebowałam maleńkich krzyżyków, dlatego haftowałam na Luganie, ale tym samym zamknęłam sobie możliwość robienia krzyżyków w połowie kratki - niewykonalne! Daleko odeszłam od pierwowzoru również w innych kwestiach - gałązki i białe pączki powstawały gdzie popadnie, koronka łącząca wianuszek z białej stała się beżową, ale to nawet lepiej w kontekście przyszłego przeznaczenia tego hafciku ;) 


Całość jest niezwykle urokliwa, ale gdyby ktoś zaproponował mi ponowne wyszycie tego wianuszka, uciekłabym z krzykiem! ;) No, przynajmniej na razie... :)


Pewnie zauważyliście, że otoczenie Nitek zrobiło się nieco chłodniejsze, ale wreszcie niebieskie ;)! Wszak zmiany są wskazane;) 




Pozdrawiam Was serdecznie!

84 komentarze:

  1. Śliczny hafcik. Połączenie romantyzmu z delikatnością. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spisałaś się na 6 Madziu! Już nie mogę doczekać się momentu gdy pokażesz jak wykorzystałaś ten haft :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję, Aniu! 6 to jest coś!:) Już niebawem;)

      Usuń
  3. Bardzo romantycznie i tajemniczo :) Chętnie zobaczę, co z tego wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemniczo, fakt:) Niebawem wszystko będzie jasne;)

      Usuń
  4. delikatny styczeń :) Wianuszek jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny hafcik bardzo subtelny:)kocham róże pod wszelką postacią,pięknie otoczyłaś niebieskimi niteczkami bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jakże nie kochać róż?;) Pięknie dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Cudowny i taki delikatny jestem pod wielkim wrazeniem. No i jestem bardzo ciekawa jego przeznaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że jego przeznaczenie Cię nie rozczaruje:)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Zachwycający haft! Koronka wydaje się jakby była prawdziwa, a nie wyszywana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile było przy niej zachodu... Grunt, że wygląda;)

      Usuń
  8. W Nowym 2016 Roku życzę ci kochana – dużo zdrówka, pomyślnosci oraz nieustającej weny twórczej – buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczny, ciekawa jestem efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny haft. Piękne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny hafcik...a zdjęcia z takim artystycznym zacięciem, podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny haft !!! Wiem, jakie męczące takie wzory, ale kiedyś je wyhaftuję - bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są urzekające, ale moja sympatia do nich kurczyła się w trakcie haftowania;) Teraz jest lepiej:)

      Usuń
  14. To zdaje się Acufactum, tak? Wzorek jest mi znany i od dawna podziwiany :) Piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, szczerze? Nie wiem... ;) Ale rzeczywiście, nie można mu odmówić uroku:)

      Usuń
    2. Sprawdziłąm w swoim folderze i - tak, to niemiecki wzorek jednej z moich ulubionych projektantek Ulrike Blotzheim http://www.ub-stickdesign.de/19289.html
      Pozdrówko :)

      Usuń
  15. Piękne otoczenie i jedynie słusznym kolorze dla Niteczek:))))a hafcik uroczy:)dawno,dawno temu zapisałam sobie ten wzór z postanowieniem wyszycia go...i tak sobie leży,już parę lat,ale może kiedyś:))
    Magdziu ja Ci powiem szczerze,że naprawdę nie widzę potrzeby wyszywania pół czy ćwierć krzyżyków:)dla mnie to jakaś zbędna fanaberia,ale może się mylę:))jeśli ktoś potrafi mnie przekonać jestem otwarta:))))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i jeszcze taka mała dygresja:))hortensja teraz powinna być ..niebieska:)ładnie by konweniowała z niezapominajkami:))co Ty na to?????

      Usuń
    2. Oj, ja mam całą stertę takich do wyszycia kiedyś;) Wiesz, są takie wzorki amorków i kamei, gdzie półkrzyżyki tworzą zarys twarzy - tam naprawdę trudno z nich zrezygnować, ale w większości przypadków to rzeczywiście zbędna robota. Co do hortensji - myślałam o tym;)))

      Usuń
  16. Bardzo romantyczny i delikatny hafcik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, romantyczny hafik ♥
    kocham róże, delikatność, romantyzm więc hafcik jak najbardziej skradł moje serduszko, również mam ten wzorek zapisany gdzieś w komputerze...może kiedyś go wyszyję:)
    Pozdrawiam romantycznie:)
    ps. tło na bloga super, nawet bardziej podoba mi się to niż poprzednie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Aniu, wiem, że to haft bardzo w Twoich klimatach:)
      Dziękuję Ci za słowa pod adresem zmian na blogu:)

      Usuń
  18. Śliczny hafcik. Czyżbyś chciała nim udekorować komodke na mulinki????

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafcik cudowny, delikatny i romantyczny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest prześliczny, taki romantyczny i efektowny. Bardzo mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj warto było się pomęczyć- typowy i piekny romantyczny motyw!

    OdpowiedzUsuń
  22. To mnie trochę wystraszyłaś - bo wiesz, że też chciałam ten haft kiedyś popełnić.;) Ale tak na oko to wyszedł rewelacyjnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten wzorek ale widać ile pracy w to włożyłaś, efekt niesamowity. Bardzo podoba mi się nowa szata graficzna Twojego bloga. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne maleństwo! Mnóstwo pracy wymagało, to widać, ale za to jaki efekt!
    Piękna szata dla bloga, też kocham niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. No,no ślicznie i delikatnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny, delikatny hafcik, a że utrudniłaś sobie robotę, to tylko różyczki na tym zyskały i to coś, do czego zostanie wykorzystany. Brawo Madziu.)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny Romantyzm bez dwóch zdań ;)
    Szczęśliwego Nowego 2016 Roku - pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne!Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny ten hafcik, wlozylas duzo pracy i cierpliwosci, ale bylo warto. Sama wiem jak takie malenstwa potrafia dac w kosc:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny hafcik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Delikatność aż bije z tego haftu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny, delikatny, zalotny hafcik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. OCH i ACH !! więcej nie jestem w stanie powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały haft. Szczególnie podoba mi się ten lekko szary, daje niesamowity efekt. Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  35. romantycznie, romantycznie, romantycznie .....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...