sobota, 22 marca 2014

Kalina? Tarnina? Głóg?

Wiem, dopiero co wszystko wokół budzi się do życia, a ja wyskakuję z typowo jesiennymi klimatami. Musiałam jednak sprostać prośbie, która dotyczyła zawieszek z wyszytymi nań owocującymi gałązkami. Owoce miały być czerwone i przywodzić na myśl jarzębinowe grona. Dodatkowo musiały być niewielkie, by zmieściły się na filigranowych zawieszkach.


Powstało pięć zawieszek w różnych kształtach.


Każda otoczona innym wzorem szydełkowej koronki.
Teraz pozostaje mi tylko trzymać kciuki, aby przypadły do gustu osobie zamawiającej. Potrzymacie ze mną?:)

Dziękuję Wam za ciepłe słowa pod adresem kartek i moich wiosennych refleksji!;)
Witam w gronie Obserwatorów Justynę - bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się zostać ze mną na dłużej!:)

Pozdrawiam Was serdecznie!

63 komentarze:

  1. Nie musimy trzymać kciuków - na pewno Twoje przepiękne zawieszki się spodobają.
    Ja na prawdę nie wiem, ile godzin ma Twoja doba :):):)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może tak profilaktycznie?;) Kto wie:)
      Zaś poważnie - bardzo Ci dziękuję!
      Podobno ma 24, ale i tak ciągle mi za mało;)))
      Pozdrawiam wiosennie!

      Usuń
  2. śliczne te zawieszki :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Terenią, kciuków nie ma potrzeby trzymać :)) Wszystko piękne i haft i wykończenie zawieszki!
    Czerwone owoce przypominają owoce głogu, natomiast liście to chyba z innej roślinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę Wam na słowo, ale jakby co.... :)))
      Dziękuję gorąco!
      Tak, liście są zupełnie "niegłogowe", stąd pytanie w tytule, bo nie wiem, co autor wzoru miał na myśli;)

      Usuń
  4. Jakoś jestem dziwnie spokojna, że się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twój spokój jest zaraźliwy:))

      Usuń
  5. Na pewno przypadną do gustu ;-) są piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te maleństwa:0Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zawieszki! na pewno się spodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No moja droga:)jakże takie cudności mogą się nie podobać:))))pięknie wykonałaś zadanie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uspokoiłaś mnie, Bożenko:))) Dziękuję Ci serdecznie!

      Usuń
  9. Wiem na pewno, że się bardzo spodobają- są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu:) Twoja pewność jest zaraźliwa:)

      Usuń
  10. One dadzą sobie radę i bez naszych kciuków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają urok i delikatność - bez kciuków ujmą swoim wdziękiem..Odnośnie jesiennych akcentów w zawieszkach ,,, nie ma co czekać z czymś co piękne do jesieni ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest - nie warto:)
      Dziękuję serdecznie za przemiłe słowa!:)

      Usuń
  12. Jakie cudne zawieszki.... Nie potrzebuja kciukow! Sa urocze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Się nie znam na tym, co to jest... ale też mi się podobają takie głogowe owoce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawieszki napewno się spodobają.
    Są takie wspaniałe.
    Miłej niedzielki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Miejmy nadzieję, że tak będzie:)
      Dobrego tygodnia!

      Usuń
  15. Śliczne zawieszki i z własnoręcznie wykonaną koronką, to dodatkowy atut, bez obaw, pięknie się prezentują! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Zawieszki cudne! Mi te owoce przypominają dziką różę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nad dziką różą też się zastanawiałam;)

      Usuń
  17. Zadanie wykonane w 100%, pięknie w każdym szczególe!
    Pozdrowionka i zapraszam na moje Candy:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję!
      Już skorzystałam z zaproszenia - dziękuję!

      Usuń
  18. Super wyglądają, serduszko podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To już koniec kartek?:) Bardzo ładne zawieszki, choć ja nie jestem ich amatorką. Ale hafcik jak zwykle uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ skąd! Po prostu dałam Wam chwilę oddechu:)))
      Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  20. Wspaniale wyglądają te owocowo dzikie zawieszki. Lubię takie motywy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i cieszę się, że się podobają:)

      Usuń
  21. Jestem pewna, że przypadną do gustu:) Kciuków nie trzeba trzymać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zawieszki! Na pewno się spodobają osobie zamawiającej! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że tak będzie:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Bardzo ciekawe... i każda inna! Masz duży talent i poczucie piękna.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki delikatny ten haft, a jak zwraca uwagę :) bardzo subtelna praca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to właśnie miało wyglądać:)
      Dziękuję, Szarlotko!:)

      Usuń
  25. oj podnosisz poprzeczkę coraz wyżej Madziu - sobie i innym! nie nadążam za Tobą :)))
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty!:) Gdzie tam:) Nie wspomnę, kto ostatnio próbuje ciągle nowych rzeczy i jeszcze świetnie mu to wychodzi;)))

      Usuń
  26. Karteczki w Twoim wykonaniu są bardzo ładne, ale te zawieszki są niezmiernie urodziwe, będą wspaniałą ozdobą wnętrza, w którym będą wisiały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze jest w czym wybierać;)))
      Serdecznie dziękuję za miłe słowa!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Przecudne zawieszki!!! Piękne hafciki, wspaniale się prezentują!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco dziękuję!:) Takie słowa chłonę jak gąbka;)))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  28. Przepiękne prace :)
    Byłabym bardzo zadowolona , to na pewno nie będzie innej reakcji - wszystkie jesteśmy zgodne - cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)))
      Przemiłe słowa! Mogę je czytać bez końca:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  29. Urocze drobiazgi. Nie mam wątpliwości, że się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tych serduszkach :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Haft skromny ale z sercem zrobiony
    - zawieszki wyszły przepięknie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zawieszki:) Pomysłowo zrobiłaś, że każda jest w innym kształcie! Pozdrawiam........

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...