wtorek, 18 lutego 2014

Chabrowe poletko

"Brakuje mi koloru" - padło w słuchawce telefonu. Chwilę potem usłyszałam gotowy przepis na to, co mam uczynić, aby te braki wyrównać:).
Poduszki, bez haftu, z głębokim i żywym kolorem chabrów. Uhmmm. I absolutnie bez szarego tła. Uhmmm. Najlepiej z lnu, ale z powodu jego braku do gry wkroczyła juta... Jakoś nie kojarzyła mi się dotychczas z wdzięcznym materiałem na poduszki, ale cóż. Jest zatem juta, jest chabrowo i... moim skromnym zdaniem jest uroczo:) (ale wiem, nie jestem obiektywna, bo za niebieski w każdym odcieniu dam się pokroić).




Pierwsze skrzypce miały tu grać małe szydełkowe serwetki. Kiedy jednak przyłożyłam je do jutowego tła, pomimo swego nasyconego koloru, gdzieś mi się bidulki gubiły. Siermiężność i nieokrzesanie jutowego materiału domagało się dodatkowego złagodzenia. Z pomocą przyszła ozdobna taśma w odcieniu niemal identycznym jak serwetki.


Trzeba było także nieco zmodyfikować tył poszewki. Tym razem zwykłe założenie materiału okazało się niewystarczające. Dlatego z pomocą przyszły guziczki. Oczywiście chabrowe, zapinane na chabrowe szydełkowe pętelki.



W sesji zdjęciowej wzięły udział śnieżyczki, które jedynie z sobie wiadomych względów postanowiły zakwitnąć w tym roku tak wcześnie;)


Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa:)
Pozdrawiam serdecznie!

68 komentarzy:

  1. Ależ cudnie wygląda to połączenie juty z chabrowym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Nawet się nie spodziewałam, że uzyskam taki efekt:)

      Usuń
  2. Cudne kolorki! Poszewki obiektywnie przepiekne :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasny titeK!!! jak to mówi mój młodszy - cudne 00 i jeszcze te kwiatki = wpw!!!
    Madziu śliczne - dobrego popołudnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))) Basiu:) Piszesz slangiem?:))))
      Serdecznie Ci dziękuję!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Luty, a tu chabrowo :)) Pięknie i ze smakiem!
    Ja też już widziałam kwitnące przebiśniegi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda szaleje, więc się do niej dostosowałam;)))
      Dziękuję:)

      Usuń
  5. Ja nie dam się pokroić za niebieski - ale za takie poduch jak najbardziej. Świetne - skorzystam z pomysłu, bo jestem na etapie przygotowań do kolejnych lnianych poduch. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ bardzo proszę:) Będzie mi miło:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękne poduchy, wiosennie już u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Guziczki mnie urzekły :) i brawa za piękną sesję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduchy piękne !!!
    Ładne szydełkowe serwetki.
    Guziczki ładne dobrałaś.
    No i gdyby nie ta piękna aranżacja zdjęć to by tak wspaniale nie wyszło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wysyp komplementów!:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Doskonałe zestawienie, cieszę oczy i podziwiam:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie już najprawdziwsza wiosna - cudne kwiatki.
    Poduszki świetne !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. No i faktycznie jest chabrowo i uroczo :) Zawsze mówiłam, że podstawa, to osoby uzdolnione w naszym otoczeniu; telefon z zapotrzebowaniem - wiadomo do kogo :)
    Cieplutko pozdrawiam i może już wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) Gorąco dziękuję!:)
      Pozdrawiam jak najbardziej wiosennie!

      Usuń
  12. Przepiękne wyszły te chabrowe poduszki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wykończone. I ten kolorek ... :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna zawitała do Ciebie,a poduszki wyszły pięknie, gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, super poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z niebieskim kolorem i dodatkami poduchy zyskały niezwykły charakter.Efekt świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja...i ten niebieski na 100% na miejscu...surowość tego tworu, czyli poduszek tworzy rustykalny klimat...BRAWO:)
    przebiśniegi przepiękne, u mnie jeszcze nie zakwitły...nadal czekam
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za przemiłe słowa!
      Jeszcze troszkę i zakwitną!:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  18. Uwielbiam jutę....Super połączyłaś...Ach jaką masz już piękna wiosną....Pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć;)
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Usuń
  19. O, jaka odmiana, nie ma krzyżyków.;) Ale udana odmiana, poduszki bardzo ładne. Dobrze, że dodałaś tę taśmę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Tym razem nie ma;)
      Bardzo dziękuję!

      Usuń
  20. Nie tylko te piękne poduszki,ale wszystko co TWORZYSZ I PISZESZ wprowadza mnie w stany nieopisywalnego zachwytu i podziwu.Dziękuję Bogu,że pozwolił mi zbliżyć się do Ciebie i być może nadrobić stracony czas...E.K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cóż mam powiedzieć?:) Jest mi niezmiernie miło:)))
      Najważniejsze, żeby dobrze wykorzystać ten, który jest:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  21. NIE MYŚLAŁAM,ŻE Z JUTY MOZNA STWORZYĆ TAK PIEKNE PODUCHY...GDZIEŚ MAM JUTĘ.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci sekret, Jolu - też nie wiedziałam;)
      Szukaj:)

      Usuń
  22. Oj zapachniało wiosną :) poduchy są śliczne i tek kolor niebieski :) cud mód :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej pachnie;)))
      Pięknie dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  23. fantastyczne połączenie - chabrowy kolorek wydobywa z juty to co najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow...wow...wow...rewelacyjne poduchy Madziu!!!!! jestem pod wrażeniem...wyspecjalizowałaś się już w tych poduszkach:) cudnie Ci one wychodzą♥
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże się cieszę, Aniu! Chyba się wkręciłam i wyszło mi to zupełnie przypadkiem;)) Pomysłów jest coraz więcej:)
      Dziękuję i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  25. Super, a przebiśniegi oczarowały mnie swoją urodą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe poduchy!!! Rewelacyjne połączenie juty z chabrowym kolorkiem!!!
    Jestem pod wrażeniem...i przebiśniegi pięknie kwitną:))
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się niezwykle!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  27. Kiedyś uwielbiałam niebieski, teraz jest to dla mnie kolor dobry jak każdy inny, ale widząc poduchy jestem gotowa powrócić do zachwytu :)
    Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę, i jam to sprawiła?;)))
      Cieszę się ogromnie!
      Dziękuję!

      Usuń
  28. Rewelacyjne poduchy! To połączenie kolorów jest genialne! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Guziczki na prawą stronę! Nic więcej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najpierw pochwale przebisniegi bo sa cudne ,tez uwielbiam niebieski ,.
    Poduszki sliczne i ta tasma ,ja tez taka chce ,,,

    OdpowiedzUsuń
  31. Niebiesko, jak niezapominajki w ogrodzie - pięknie pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  32. Niebieski pięknie się komponuje z tym materiałem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Get all your favorite spirits and wines on Duty Free Depot!

    All the popular brand name beverages for unbelievable discounted price tags.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...