wtorek, 5 marca 2013

Podaj dalej

Zapisałam się na zabawę, którą na swoim blogu ogłosiła lejdi.ana i z niecierpliwością oczekiwałam na paczuszkę od Niej, bo wiedziałam, że znajdę tam same piękności. Przesyłka przyszła wczoraj:)



Kryła w sobie gustownie zapakowane zawieszki w wyjątkowym, klimatycznym stylu, tak typowym dla lejdi.any. Po cichutku o takich marzyłam:)
Wszystkie piękne, nasycone bogactwem urokliwych detali, dopracowane w każdym calu.



Aniu! Gorąco Ci dziękuję za piękne i wyjątkowe prezenty!

Czas teraz bym ogłosiła tę samą zabawę u siebie:) Oto zasady:

- dwie pierwsze osoby, które umieszczą komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie upominek,
- po otrzymaniu prezentu osoby te zobowiązane są ogłosić taką samą zabawę u siebie,
- pomóżcie mi podarować Wam to, co podoba Wam się najbardziej - napiszcie o kolorach, motywach, pisząc na adres dobrezyczenia@gmail.com
i podajcie adres pocztowy, na który ma zostać wysłany upominek.


Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Czyżbym się załapała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko na to wskazuje:) Czyżbyś była zadowolona?;)

      Usuń
    2. W sumie tak. No pewnie że tak :))). Tylko muszę się zastanowić co ja takiego bym chciała :)

      Usuń
    3. No:), Twoje szczęście;))) Pomyśl i napisz, co wymyśliłaś:)

      Usuń
  2. Stylowe te prezenty, nic dziwnego, że po cichu o nich marzyłaś ;)
    Czy jeśli napiszę, że jestem zainteresowana zabawą, to jestem drugą, która się zgłasza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:) Pomyśl, co byś chciała i pisz. Czekam na wieści:) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wyjątkowe, śliczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, bo prezenty niezwykle stylowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tyle miłych słów - aż się zaczerwieniłam:-)
    bardzo się cieszę, że prezenciki przypadły Ci do gustu:)
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jestem nimi zachwycona - niebieskości, motyle, koronki i masa szczególików - cudeńka! Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Milusińsko otrzymać, ale nie mniej miło zrobić upominek drugiej osobie- wyjątkowe upominki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa, Dusiu:)
      Dziękuję Ci i pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękności kochana, serdeczności posyłam i Tobie i Ani :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, piękności! Jestem przeszczęśliwa:)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...