piątek, 22 lutego 2013

Sypnęło... kartkami

Przemilczę fakt, że od dłuższego czasu sypie śnieg i jest już go hmmmm... sporo... Nie będę narzekać, bo przecież mamy zimę, luty, więc śnieg nie jest niczym egzotycznym. Nawet przemilczę to, iż podczas Bożego Narodzenia było przedwiośnie, w czasie ferii dzieci nie miały co ze sobą zrobić, bo nastała odwilż... Nie wspomnę nawet, że już przyglądałam się śnieżyczkom i krokusom wystającym zawadiacko spod ziemi, dopóki nie zostały przysypane hałdą białego puchu...
Powiedziałam sobie, że się nie dam, zniosę to cierpliwie, nie będę (w miarę możliwości) patrzeć przez okno i będę zaklinać wiosnę w zaciszu własnych czterech kątów. Efektem moich poczynań są wielkanocne kartki:



Podobnie jak poprzednio postawiłam na pastele i soczyste wiosenne odcienie.

Kaczka w błękitach i z żółtymi elementami:




Gąska w słodkim różu i soczystej zieleni:



Zając w zgaszonym pomarańczu i wiosennych kwiatkach:



Pisanka wśród motyli na liliowym tle:



Wiosenny korowód kartkowy zamyka ON. Gdy go wyszyłam, natychmiast poszedł w kąt, bo mi się nie podobał. Dzisiaj spojrzałam na niego łaskawszym okiem i stwierdziłam, że zasługuje, by dać mu szansę. To, co nie podobało mi się w nim najbardziej, postanowiłam zamienić w jego atut. Tak oto powstała soczysta, energetyczna wiosenna kartka kipiąca zielenią (która - powiem Wam na ucho - podoba mi się najbardziej:))



W kolejce czekają inne hafciki, gotowe do przerobienia na kartki, ale że wena jest ulotnym medium;), muszą na razie odsiedzieć swoje w pudełku:) Słońca, słońca mi potrzeba.... Eh...


Pozdrawiam!

P.S. Inga podarowała mi fantastyczne wyróżnienie - serdecznie dziękuję!!!

36 komentarzy:

  1. Ładniusie karteczki i takie różnorodne, a te kolory urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kombinuję, jak mogę, by każda była inna;)

      Usuń
  2. Karteczki prześliczne,wszystkie jak jeden mąż!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki,Wielkanoc coraz bliżej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki a podziwiam je w dwójnasób, bo sama jeszcze do nich nie dojrzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ się napracowałaś , kartki piękne wyszły ! gąska super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie praca, to czysta przyjemność:)

      Usuń
  6. Piękne karteczki zrobiłaś, a zając mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem sama z uwielbieniem dla zająca:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że dołączyłaś do obserwatorów:)

      Usuń
  8. ale sypnęłaś tymi kartkami, tak jak ten śnieg za oknem, piękne wyszły te karteczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jeszcze nie koniec:) Mojego sypania, bo to a oknem mogłoby się już skończyć...

      Usuń
  9. Wszystkie karteczki wyjątkowe i piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że swoimi cudnymi kartkami, przegonisz tą paskudę - zimę. Najgorzej, że z niej jest twarda sztuka, nie obejdzie się bez dodatkowej serii wiosennych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw, nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa w tej kwestii;) Poradzimy sobie z zimą:)

      Usuń
  11. śliczne karteczki!
    mam nadzieję, że wiosna szybciutko przyjdzie bo też już mam serdecznie dość tej zimy i co z nią związane nieustannych przeziębień...właśnie siedzę z chusteczką w ręku a z nosa tylko kap...kap...:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu!
      Zdrówka życzę i cierpliwości do walki z katarem. Trzymaj się ciepło!

      Usuń
  12. Wszystkie są śliczne ale ostatnia urzekła mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te Twoje karteczki. Siedź i rób dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takich słowach zachęty nie mam innego wyjścia;)
      Dziękuję, że dołączyłaś do obserwatorów:)

      Usuń
  14. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki i jak ich dużo!! Moja ulubiona, to ta z kaczuszką, też wyszywałam te wzorki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy szusują na nartach, a inni kleją mozolnie kartki;))))))
      Dziękuję! Cieszę się, że masz swoją ulubioną:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Only IdentityForce gives you the most comprehensive ID protection.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...