wtorek, 9 marca 2021

Wszystkie kawałki bawełny ;)

 Udało się ;) Ośmielona Waszymi komentarzami kontynuowałam wyszywanie bawełny, by wreszcie po wielu dniach dobrnąć do końca ;) Cóż, chwil kradzionych zimowym wieczorom nie było zbyt wiele, więc wyszywanie rozciągnęło się w czasie. 



Czy efekt końcowy mnie zadowolił? Owszem ;) Choć cienie i podcienie nadal są ledwo co widoczne ;), to postanowiłam zupełnie nie zwracać na to uwagi. Nie muszą krzyczeć donioślej niż sama gałązka bawełny, która gra tutaj pierwsze skrzypce. A skoro o grze mowa to bawełniane brązy zgrały się świetnie z lnianym tłem. I kropka. 






Nie pytajcie o przeznaczenie haftu - dla mnie samej nadal pozostaje ono zagadką ;) Może kiedyś mnie natchnie ;) Tymczasem na tamborku zdążył rozgościć się nowy haft, którym mam nadzieję niebawem się Wam pochwalić. Będzie nieco bardziej kolorowo - wszak wiosna niebawem ;)


Pozdrawiam serdecznie !

18 komentarzy:

  1. Piękna bawełna :-) Zachwyca puchatą delikatnością :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft uroczy, przyciąga wzrok...
    Mnie bardzo często zdarza się, że wybierając haft nie myślę o jego przeznaczeniu... :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna gałązka! A co do przeznaczenia: rozumiem doskonale ten dylemat.,:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo realistycznie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Len i haft współgrają ze sobą idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatność i subtelność.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny haft, można go wykorzystać na wiele sposobów.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna gałązka! może nie widać na pierwszy rzut oka poszczególnych odcieni, ale pięknie nadają efekt trójwymiarowości.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!piękny haft:)podziwiam za haft na lnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponująca gałązka! Wyszło cudnie.
    A moje obawy niestety się sprawdziły. Brakło podarowanych mi resztek nici i nie mogę dokończyć pracy :-( Próbowałam z zamiennikami, ale bez powodzenia, bo różnice zbyt duże w odcieniach... Żałuję, bo gałązka bawełny miała zawisnąć w duecie z miechunkami.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Ja haftuje dla samej przyjemności haftowania, nigdy nie mam planów, co do wyhaftowanego obrazka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie dostać taka słodką niespodziankę tak fajnie zapakowaną. Jest doskonała alternatywa
    ភ្នាល់បាល់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny haft :). Bawełna wyszła jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka razy powiększałam zdjęcia, by dojrzeć, czy to haft. Jestem pod wrażeniem precyzji i efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...