niedziela, 15 lipca 2018

Z królikiem w objęciach

Która to już w tym roku? ;) Powoli tracę rachubę :) Metryczek ostatnio u mnie pod dostatkiem. Ale są takie osoby, którym po prostu się nie odmawia, nie i już. Kiedy więc wybrzmiała prośba, ruszyłam do pracy. No... Może nie tak od razu, wszak kocyk czekał na dokończenie... A ściślej mówiąc dużo różnych rzeczy czekało, by się nimi zająć, więc jak rozumiecie za haft chwyciłam stosunkowo późno. Termin ukończenia metryczki ciągle kołatał mi się z tyłu głowy, zacisnęłam więc zęby i powiedziałam, że zdążę choćby nie wiem co. I tak przy dźwiękach mundialowej wrzawy, kiedy kolejne drużyny piłkarskie ścigały się z czasem na boisku, ja ścigałam się z ilością krzyżyków na kanwie ;) A co najważniejsze - w moim przypadku obyło się bez dogrywki ;))) Zmieściłam się w wyznaczonym czasie gry ;)



Bardzo lubię wyszywać wzory w sepii, a już wyjątkowo w jej ciepłych odcieniach, nie inaczej było w przypadku tego wzoru. Cieszę się, że miałam okazję się z nim zmierzyć :) Mam też nadzieję, że trafi w gust obdarowanych.




Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję miłe słowa pod adresem wafelka ;)

40 komentarzy:

  1. piękna ta metryczka, tez lubię haftować w sepii, ale trudno kupić, jak możesz to napisz mi na priv gdzie kupujesz schematy

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, jakie cudeńko! Wyszyte, wiadomo, perfekcyjnie, ale i wzór znalazłaś przecudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Miałam go od dawna, czekał na okazję ;)

      Usuń
  3. Cudna metryczka! Ja też uwielbiam ciepłe odcienie sepii ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna metryczka! Nie widziałam jeszcze tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten cudowny króliczek to dla mojego Wnusia Kubusia. Magduś dziękuję Ci stokrotnie, wszyscy Goście byli zachwyceni. Wszystkie moje Wnuki mają przepiękne metryczki od Ciebie. Jeśli wszystko dobrze się ułoży,we wrześniu przyjdzie na świat mój czwarty wnuk- chłopczyk. Magduś kochana, dziękuję, dziękuję, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, trzymam kciuki!
      Dziękuję Ci gorąco za ciepłe słowa!:) To była czysta przyjemność!

      Usuń
  6. Piękna metryczka! Śliczny wzór znalazłaś Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylowa a jednocześnie słodka, taka jak powinna być dla malucha.
    Oczy królika urzekające i autentyczne czyli szklane kulki.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknista praca! Sepiowe wymiatają jak zawsze :)
    I kolejne metryczka w drodze, z tego co czytam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki wzorek, teraz tylko ładnie oprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja praca jest wybitna! Przepięknie zrobiona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta metryczka nie wypatrzyłam jeszcze tego wzoru nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna metryczka.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękną metryczkę stworzyłaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy hafcik!!! Cudowna metryczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft! Jestem pod wielkim wrażeniem *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna metryczka. Oj nie odpoczniesz od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Widocznie ten rok jest rokiem metryczek ;)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...