piątek, 3 listopada 2017

Schowane pod kluczem



Zbierałem zardzewiałe, stare klucze... Bajka
Szeptała mi, że klucz jest dziwnym darem darów,
Że otworzy mi zamki skryte w tajny parów,
Gdzie wejdę - blady książę z obrazu Van Dycka.

                                    L. Staff, Dzieciństwo


Znam pewnego współczesnego Gerwazego, który wprawdzie nie nosi wielkiego pęku  "kluczów za pasem", ale ma ich na tyle dużo, że należało sprawić im solidne miejsce do przechowywania. Wybór był oczywisty - skrzyneczka. 


Dawno, dawno temu ;) robiłam już podobną, jednak tamta miała bardziej romantyczny charakter - lawendowe serduszko i kokardka dopełniały dzieła. Jako że obecna miała być męskim prezentem, zmuszona byłam "odrzeć" ją z romantyzmu ;) A przy okazji odarłam też nieco farby na brzegach ;), czyniąc  tym samym skrzyneczkę nieco wiekową ;) Postawiłam zatem na surową prostotę - zarówno przy wyborze haftu, jak i ozdobie całości, a raczej jej braku ;) Samotny, ale niezwykle urokliwy klucz rozgościł się w centrum skrzyneczki, informując jednoznacznie o jej zawartości. 







Mam tylko jedną wątpliwość - bez obaw, tym razem nie dotyczy ona haftu ;) - czy aby na pewno wystarczyło wewnątrz miejsca dla wszystkich kluczy... 

Pozdrawiam Was serdecznie! 

39 komentarzy:

  1. Proste acz urokliwe :-) Kluczom na pewno będzie się tam dobrze mieszkać.

    OdpowiedzUsuń
  2. eee tam! jakie początki?!? Jak ykle pięknie i z klasą Madziu!!! buuuziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kluczyk super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna skrzyneczka! Klucz jest świetny. Prezent na pewno zrobi ogromne wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała skrzyneczka!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczka z duszą będzie :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki przecierce dodałaś jej nie tylko lat ale i uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent, wszystko pięknie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wg mojej oceny i nic dodać nic ująć - po prostu ślicznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty,a jaki piękny ten haft na skrzyneczce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna męska skrzyneczka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. często piękno tkwi w prostocie, śliczna skrzyneczka na klucze Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzyskałaś świetny klimacik mimo prostoty motywu :-) Piękne z pożytecznym!

    OdpowiedzUsuń
  14. Iście męski prezent! Surowy, "odarty", idealny :) Pięknie wykonane. Jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wykorzystałąś ten niezwykle uroczy hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego mi właśnie brakuje! Muszę sobie taką sprawić koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka szafeczka na klucze to perełka :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...