sobota, 22 kwietnia 2017

Poświątecznie

Święta wielkanocne przeszły już do historii, ale muszę jeszcze na momencik do nich wrócić, by podziękować za przepiękne kartki, które od Was otrzymałam.

Słowa podziękowania kieruję kolejno do Justyny Promyk, do Basi Wójcik, do Agaty z Haftowanych Pasji, do Agaty z Haftów Agaty.




Dziękuję również Ani Wojcieszek, Violi, Basi S oraz Elizie Art




Ostatnio moje prace opanował papier i on pochłania cały mój czas, który i tak skurczył się  do minimalnych rozmiarów. Papierowymi wytworami zanudzać Was nie będę, jeśli macie ochotę im się przyjrzeć zapraszam Was TUTAJ.
Nie porzuciłam jednak krzyżyków, co to to nie ;) Powstają mozolnie i ślimaczo rozkwitają ;) Uchylam Wam rąbka tajemnicy :)





Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo ciepła, bo to ostatnio towar deficytowy!

57 komentarzy:

  1. Przykro mi, że nie wysłałam w tym roku kartek, ale u nas Święta były pod znakiem żałoby.
    Piękne kwiatki rozkwitają na tamborku.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, przytulam mocno! Nie rób sobie wyrzutów.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Piękne karteczki dostałaś.
    A Twoje 🌷🌷🌷 cudnie rozkwitają :-)
    Czekam na więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję!
      Bardzo bym chciała, by szybko było ich więcej :)

      Usuń
  3. Śliczne kartki! Obyś miała więcej czasu na xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki do Ciebie przywędrowały!
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam cieplutko Magduś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki.U mnie podobnie jak u Tereni... Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie rozkwitają u Ciebie Madziu tulipanki również te na tamborku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie kwitną w tle tulipany:)
    a moja nie doszła...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki. Rzeczywiście widać, że papier u Ciebie króluje. Ale po uchyleniu rąbka już wiemy, że jednak nie porzuciłaś haftu.
    Pozdraiwam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to krolowanie pewnie prędko się nie skończy.
      Ślicznie dziękuję!

      Usuń
  10. Dostałaś cudne karteczki :) a tulipanki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę tajemnicę ukrytą za ogródkowymi tulipanami :) Czekam na efekty Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Preciosas tarjetas, que bonitos tulipanes!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tulipanki cudne, ale uwielbiam też Twoje karteczki :) Te, które przyfrunęły do Ciebie również są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj pieknie się zapowiada. jak wiosna to tulipany a ja je uwielbiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknej urody karteczki dostałaś. Ja jestem kompletnie „niekartkowa”. Strasznie zazdroszczę Ci i innym dziewczynom umiejętności tworzenia takich małych papierowych cudów.
    „Te” kwiatki u mnie już zakwitły, ale poszły do szuflady. Czekają samotnie na towarzystwo do kompletu. Tylko trudno się zdecydować co następne. Czekam na postępy w krzyżykach. Będzie pięknie.Małgosia

    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś coś pokleić? Może akurat :)
      Dziękuję Ci ogromnie!
      Mówisz, że trudno? Fakt, możliwości jest sporo :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  16. Karteczki wspaniałe otrzymałaś, życzenia na pewno miłe sercu.. wiosna pata nam figla, niestety, odczuwam to na własnej skórze, bo mnie angina dopadła.. ale miejmy nadzieję, że wkrótce się poprawi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że samopoczucie już lepsze. Tegoroczna wiosna jest wyjątkowo kapryśna, więc musiałam sobie stworzyć jej namiastkę na kanwie ;)

      Usuń
  17. Czekam na tulipanki :) i znowu mnie "ciągnie" kurde do zielnika!! tylko jak to wszystko ogarnąć, co???
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto jest pytanie: jak?
      Nie opieraj się temu uczuciu :)))) Daj się pociągnąć ;)
      Ściskam!

      Usuń
  18. Śliczne kartki :)
    A tulipanów się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak miło, że dostałaś tyle rękodzielniczych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki do Ciebie przyleciały :)
    A na tamborku zapachniało latem , powolutku do przodu !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe dostałaś kartki!!!Cudowne tulipanki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne karteczki, a tulipanki piękne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. tulipany to moje ulubione kwiaty wiec z przyjemnoscia bde podgladac postepy w pracy :) a karteczki sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, będzie mi miło :) Niech no tylko powstanie więcej krzyżyków ;)

      Usuń
  24. Wspaniale i kwieciście u Ciebie, jak zawsze :)
    Uściski ślę...
    K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Data tego postu to trzecia najpiękniejsza z kolei w moim życiu ;) Urodziny Tomcia ;)
    Ale wracając do postu- piękne kartki dostałaś- i ilość bogata :)
    Ale najbardziej podoba mi się to, co masz na tamborku :) Znam i ja :D Kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki dostałaś:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...