czwartek, 12 grudnia 2013

Anielski czas

Kiedy, jeśli nie w grudniu, anioły są najbliżej nas, tuż na wyciągnięcie ręki? Postanowiłam skorzystać z okazji i przygarnąć jednego. Wszystko za sprawą Oliwii, której spodobały się moje kartki świąteczne i napisała do mnie z propozycją wymianki. Kiedy zobaczyłam, co ta dziewczyna wyprawia z masą solną, wsiąkłam na dobre:) Trudno mi było zdecydować się na jakąś konkretną rzecz, bo najchętniej przygarnęłabym każdą:) Trwało to do chwili, gdy ujrzałam tego anioła i wiedziałam już: ten albo żaden:)


Słodka twarzyczka od razu chwyciła mnie za serce, ale anielska sukienka to już majstersztyk (oczywiście jej kolor był niezwykle ważny;))):


Cudo w czystej postaci!
Na aniele się nie skończyło, wybrałam jeszcze kwiatowy wianek, a Oliwka podarowała jeszcze świątecznego aniołka:)


Oliwko, jeszcze raz gorąco dziękuję za przepiękne prezenty!

Pozdrawiam Was cieplutko!

41 komentarzy:

  1. ta suknia to nawet w innym kolorze wyglądałaby dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z pewnością:) Ale jak ktoś jest zaprogramowany na niebiesko... :)

      Usuń
  2. :)..niech przyniesie Ci same dobre emocje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana a ty dasz mi dziś odpocząć bo ja już tak anielsko chciałam iść spać atu figa z makiem aniołowo dalej ech - wszystko piękne i śliczne a anielica ma piękne włosy zupełnie jak moje tylko jak wicher mi w głowę nawieje to wyglądam n ie tak pięknie jak twoja buziole ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, Mario:)
      Dziękuję Ci pięknie i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Madziu- cudeńka! Życzę Tobie, by jak najczęściej zaglądały do Ciebie Anioły, i nie tylko w grudniu, ale przez cały rok ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przepiękne życzenia!:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Zaniemówiłam z wrażenia! A jak ci zazdroszczę...;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, co czujesz, też tak miałam, gdy pierwszy raz odwiedziłam bloga Oliwki;)

      Usuń
  6. Nie takie znowu prezenty :) Ale cieszę się bardzo ,że Ci się podobają- to najważniejsze :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W połowie na pewno:)
      Nie mogą się nie podobać:) Jeszcze raz dziękuję!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. JAkie sliczności dostałas , śliczną ma buzie aniołek

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie, wszystkie prezenty śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Mina zniewalająca i iście anielska :))
    Niech Cię otaczają swoją opieką!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jeszcze piękniejszy ten wianek:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow....Jaki on jest ślicznyyyy ;))) Wianuszek i świąteczny aniołek cudeńka...ale ten.... suknia ...minka.. Śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, aniołek na prawdę wspaniały. Zdolna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie przyznaję Ci rację, mowę odejmuje z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wymianka:) Anioł jest śliczny, ale ten mały też:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wogóle się nie dziwię, że ten aniołek Ci się spodobał.
    Bo jest boski.
    Wspaniałe rzeczy trafiły w Twoje posiadanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołek jest śliczny, wygląda jakby był przypruszony śniegiem!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. oj cudne Madziu - ok już odkładam sę solną :-)) takie cuda u mnie nigdy nie wyjdą... hi...hi..
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Anioł przeuroczy, ale wianek - też!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale Ci się nie dziwię, bo aniołek jest niebiański :) Sama z wielką chęcią bym go przygarnęła.
    Wianek i mały aniołeczek też są śliczne. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuda z masy solnej Oliwii podziwiam.
    Piękne prace wybrałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny Anioł a i wianuszek i wszystko w Twoim ulubionym kolorku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...