piątek, 24 stycznia 2014

Urodziny w dwóch odsłonach

I to w dwóch zupełnie różnych odsłonach. Jedna jest "dorosła", szalona, z lekkim pazurem, druga - dziecięca, spokojna i z groszkami;) (a jakże!:)) Dotarły już do właścicielki, więc mogę Wam je pokazać.

Na pierwszy ogień odrobina szaleństwa. Nasycone, mocne kolory, przedarcia, koronka i niestandardowy haft - tak pokrótce można scharakteryzować pierwszą z kartek.



Druga kartka obfituje w niebieskości, bo jest prezentem dla małego mężczyzny. Spotykają się tu więc groszki z samochodzikami, a całości towarzyszy uroczy haft.


Do kartki dołączyłam pudełko, którego ozdoba nie pozostawia żadnych wątpliwości co do rocznicy obchodzonej przez małego Jubilata, a dodatkowo pysznie wygląda:)


Tym razem również użyłam mikrokulek do "ożywienia" tekturek, które dodatkowo sprawiły, że tort wygląda bardziej smakowicie:)

Dziękuję Wam za liczne i przychylne komentarze pod adresem skrzyneczki! Na pewno na tej jednej nie skończę swojej przygody z postarzaniem;)

Pozdrawiam Was cieplutko!

76 komentarzy:

  1. Uroczo Madziu jak zawsze - piękne karteczki:)
    pozdrawiam ciepło i dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym wolała niebieską... czyli co? jestem małym mężczyzną? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, co ja już z Tobą mam;))))
      Ja uwielbiam niebieski, ale mężczyzną nie jestem, tym bardziej małym;)
      Chodziło mi o niepisany podział na dziewczęcy róż i chłopięcy błękit:)

      Usuń
  3. Twoje karteczki przyprawiają mnie zawsze o zawrót głowy - jesteś niesamowita a tera karteczki które prezentujesz są cudowne buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten zawrót to nic niebezpiecznego;)
      Dziękuję Ci serdecznie i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Karteczki są świetne !!!
    Ta dla bobasa będzie piękną pamiątką.
    Jak zawsze podziwiam ładne hafty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki - obie bardzo mi się podobają. O haftach nie wspomnę, bo jak zawsze śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło przeczytać:)))
      Ciesze się bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Haftowane karteczki..piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne karteczki :-) Widac, ze wlozylas w nie wiele pracy i serca :-)

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję!
      Chciałam, żeby ta z okazji roczku była wyjątkową pamiątką:)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  8. Obie super, ale druga to już mnie rozczuliła totalnie: ten hafcik jest mega!:)) No i piękne pudełeczko...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wzorek jest uroczy. Leżał wśród sterty innych i wreszcie doczekał się na swoje pięć minut:)
      Dziękuję gorąco!

      Usuń
  9. Droga Madziu, uwielbiam oglądać Twoje prace, są przepiękne, staranne, pomysłowe. Takie karteczki to skarb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Nawet nie wiesz, jak wielką radość sprawiasz mi swoimi słowami! Gorąco Ci dziękuję!

      Usuń
  10. Co tu wchodzę to nie mogę wyjść z podziwu jakie potrafisz robić przepiękne karteczki,,niech moje och i ach dziś podsumuje Twoje prace.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za każde "ach" i "och" :)))) To dla mnie najlepsza nagroda!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Super groszki dla malucha, ale ta pierwsza faktycznie z "pazurem". Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne!!! Kartka dla "roczniaka" jest po prostu słodka, wszystko dopracowane do ostatniej kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w karteczce dla Maleństwa! I ten hafcik! :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać nieskromnie, że jestem z niej zadowolona, więc Twoje uczucie mnie nie dziwi;)))
      Dziękuję!

      Usuń
  14. śliczna kartka na roczek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kartki, a czy ja dobrze widzę, że w filiżance hiacynt zakwita? Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze widzisz:) W ten sposób chyba uratowałam go przed nikczemnym zamarznięciem i zmarznięciem na grządce:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Obie odsłony piękne. Ach Ci mali mężczyźni - mój w lutym również kończy roczek :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te kartki, zwłaszcza pierwsza do mnie przemawia, Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu bardzo dziękuję za te cudne karteczki:)Przepraszam za opóźnienie w chwaleniu się,ale jubilatka mnie odwiedza,a chcę by miała niespodziankę:)Jeszcze troszkę z publikacja muszę poczekać:)ale cudne są obie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę!:)
      No coś Ty! Przecież wiem, że na razie nie możesz jej pokazać, więc nie masz za co przepraszać:)
      Najważniejsze, że jesteś zadowolona:)
      Buziaki!

      Usuń
    2. Nie jestem zadowolona,jestem ZACHWYCONA:)Dobrze,że jedna w moich zbiorach zostaje:)

      Usuń
    3. Tym bardziej się cieszę:)
      Pamiętaj - jakby co, to wiesz:)))

      Usuń
  19. Śliczne kartki. Ta na roczek przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne sa twoje karteczki i super dobierasz do nich wzorki ,,,

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowite połączenie materiałów jak i technik...imponująco wszystkie wyglądają!!!! Jestem pod wielkim wrażeniem twoich prac!! Gratulję pomysłu a tym bardziej wykonania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! swoimi słowami wylewasz mi miód na serce:)))

      Usuń
  22. Jeszcze u Ciebie takiej karteczki nie widziałam. Mowa o tej wersji z pazurem. Taka "nie Twoja" ;) A hafcik rzeczywiście intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze wspaniałe, perfekcyjnie wykonane karteczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bajeczne kartki, zwłaszcza z okazji pierwszego roczku i ten lukrowy torcik to jak wisienka na wspomnianym torcie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało mi, żeby właśnie tak kartka prezentowała się wyjątkowo:)

      Usuń
  25. Witaj, pozwoliłam sobie na rewizytę i jakie cudne prace ujrzałam...Twój haft jest przepiękny...:)
    Zostaję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesympatyczna ta rewizyta - gorąco dziękuję!
      Bardzo mi miło:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Twoje karteczki mają to coś , ale wiadomo ile ludzi tyle pomysłów, urocze i ciekawe pudełeczko ja też jestem za tym ,że piękna praca musi mieć piękną oprawę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję za miłe słowa!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Są wspaniałe i tyle, nie będę się rozpisywać, bo są śliczne i to wystarczy :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta dziecięca jest taka urocza :))) a do tego jeszcze pudełeczko... aż ciśnie mi się na usta "cud, miód " :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczne te Twoje karteczki! Ciągle zaskakujesz czymś nowym, BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się:) Cieszę się, że to dostrzegasz!:)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  30. Ta pierwsza rzeczywiście nieco szalona, bardzo energetyczna :)
    A druga jak to dzieciowa - bardzo sympatyczna i słodka.
    Bardzo fajnie komponujesz haft z innymi dodatkami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jako szczęśliwa posiadaczka 'karteczki z pazurem' czym prędzej pragnę podziękować za to cudo!
    podziwiam staranność wykonania! haft technicznie nie ma sobie nic do zarzucenia, a stylistyka art deco idealnie wpisuje się w to, co lubię!
    w rzeczywistości karteczka wygląda jeszcze wspanialej niż na zdjęciu, a jej jakość i dopieszczenie każdego szczególiku powalają na kolana!!
    dziękuję za jej wykonanie oraz dołączam podziękowania dla Mali za sprezentowanie mi jej :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo się cieszę! Niezwykle mi miło, że kartka przypadła Ci do gustu i mogła uświetnić ważny dla Ciebie dzień:)
    Gorąco dziękuję za przemiłe słowa!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...