środa, 18 marca 2020

W króliczym towarzystwie

Pewnie gdyby nie nadzwyczajne okoliczności nadal wyszywałabym ten hafcik. Tymczasem przypominałam sobie jak to jest, gdy człowiek może o dowolnej porze dnia zasiąść z igłą w ręku. I wiecie co? Niekoniecznie jestem zadowolona z tej możliwości...
Efekt jednak jest taki, że metryczka dla maluszka jest gotowa. Długo poszukiwałam wzoru, który mnie zadowoli (czyżbym robiła się wybredna?... hmmm), oj długo. Wreszcie wyszperałam na Etsy tego małego gentelmena i stwierdziłam, że to jest właśnie to, czego mi potrzeba. 




Teraz trzeba w miarę bezpiecznie przekazać haft w ręce szczęśliwej mamy i mieć nadzieję, że niespodzianka ją ucieszy.

Trzymajcie się zdrowo!


18 komentarzy:

  1. Bardzo realistyczny haft, jakby przerobiony ze zdjęcia. Cudna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny haft, cudownie wykonany. Niech ucieszy, na bank ucieszy. :) Pozdrawiam i z całego serce życzę byś Ty i Twoi bliscy pozostali w zdrowiu. :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna metryczna:-) Na pewno ucieszy obdarowaną mamę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna metryczka. Coś wiem o byciu wybredną przy wybieraniu wzorów, bo też mam z tym problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudna dzidzia :-) haft prześliczny i pamiątką będzie wyjątkową :-) Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowa, piękna metryczka!
    Pozdrawiam. Dbaj o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wyjątkową okoliczność... i w wyjątkowych okolicznościach powstała...
    Trzymajmy się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała metryczka, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno wzór jak i haft są przepiękne! Bardzo realistyczny i artystyczny jednocześnie. Kolorowe kropki połączone z sepią - efekt genialny.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ten haft...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny. Szkoda tylko, że takie okoliczności przyśpieszają to nasze rękodzieło.
    Zdrowe pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna metryczka, jeszcze nie widziałam takiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny, wyjątkowy haft i obrazek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...