piątek, 20 kwietnia 2018

Biedroneczki są w kropeczki

Ale czasem zdarzy się jakiś wyjątkowy okaz, któremu zamiast kropek zakwitną kwiaty ;) I co zrobić z takim nietuzinkowym egzemplarzem?


Z niemałą obawą umieściłam tego oryginalnego owada na kartce urodzinowej. Ale wierzcie mi - idealnie mi tam pasował. Bo to wszak jest czerwone, wdzięczne, przywołujące skojarzenia z błogim dzieciństwem, kiedy to śmiertelnie poważnie szeptało się  do tegoż  maleńkiego stworzenia słowa wierszyka: "Biedroneczko, leć do nieba..." A jakby tego było mało, to rzeczona biedronka jest cała ukwiecona, więc na urodziny pasuje jak ulał. Tak tłumacząc się sama przed sobą kartkę skleiłam i z bijącym sercem wysłałam w świat. Dotarła i chyba się spodobała ;)





Jak na złość na sesji zdjęciowej nie pojawił się żaden żywy okaz, nad czym mocno boleję...

Tymczasem zostawiam Was z owym ukwieconym owadem i pędzę do metryczki.
Pozdrawiam!

44 komentarze:

  1. Piękna, nietypowa oraz w cudnym kolorze )

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedroneczka w wersji z kwiatkami zamiast kropek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarująca! Nie widziałam tak pięknej wersji biedroneczki. Pozdrawiam Magduś.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ukwiecona biedrona chyba nie mogła się wiosny doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza biedroneczka!!!Piękna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna biedronka i fajnie wpasowała się na karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam biedronki! A zwłaszcza takie w kwiatki, przepięknie skomponowane z kartką i jeszcze wyszyte specjalnie dla mnie. Prawdziwe cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla takich słów warto robić kartki ;) Cieszę się niezmiernie!

      Usuń
  8. no nie wiem dlaczego miałaś obawy:))cudna kartka:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestaw! Biedroneczka z kwiatami wkomponowana w resztę po mistrzowsku! cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, a hafcik zachwyca, widziałam juz u Justynki. Chciałabym tak haftować. Na razie czynię początki.. Pozdrawiam i zycze pieknej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Trzymam kciuki!
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam!

      Usuń
  11. Zachwycający haft przykuwający uwagę na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszła ta biedronka!! Całość prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, oryginalna kartka... z tą biedronką naprawdę świetny pomysł :-) To rzadko spotykany motyw :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft na świetnej kartce. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...