piątek, 5 czerwca 2015

Miało być inaczej

Plan był inny, miałam pochwalić się wyjątkowym i niepowtarzalnym prezentem od Basi w zupełnie odmiennych okolicznościach. Planowałam w myślach ten wpis od dłuższego czasu. Plany... Znacie to powiedzenie, że jeśli chcesz rozśmieszyć Pana Boga, powiedz Mu o swoich planach? Dzięki mnie Stwórca od dłuższego czasu musi być w dobrym nastroju... Już nie planuję. Niczego.


Basia postanowiła obdarować mnie własnoręcznie namalowanym obrazem, przepięknym wizerunkiem Matki Boskiej w błękitach.


Miał to być prezent-drogowskaz na inną od dotychczasowej drogę. Drogę, w czasie której nie dźwiga się bagażu samodzielnie, zachwyty i radości dzieli się przez dwa, trudy i znoje są łatwiejsze do zniesienia.


Stało się jednak inaczej. Upragnione równanie uparcie nie daje się rozwiązać, w wyniku ciągle zamiast parzystej dwójki tkwi bezczelna jedynka. 
Prezent jednak zostaje u mnie, bo jest mi niesamowicie potrzebny, jego moc jest mi niezbędna.

Podobnie jak moc Waszych myśli i niespodziewanych prezentów, jak choćby tego od Ani:



 Pięknej karteczki pełnej błękitnych niezapominajek wykonanych haftem wstążeczkowym, który nieustanni mnie zachwyca, i niezrównanie głębokich w swej treści  życzeń wewnątrz. Aniu, jeszcze raz ogromnie Ci dziękuję!


Pozdrawiam Was słonecznie!

59 komentarzy:

  1. piekne prezenty , 3mam kciuki zeby się ułozyło

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze duzo sily na zmagania z tymi planami. Wszystko sie jakos ulozy... Sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, głowa do góry ☺
    Prezenty przepiękne dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy mnie Stwórca też musi mieć niezły ubaw. Życzę Ci spełnienia wszystkich planów

    OdpowiedzUsuń
  5. Głowa do góry, mocno ściskam kciuki, żeby wszystko dobrze się ułożyło.
    A prezenty śliczne dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent piękny, na pewno pomoże Ci uporać się ze wszystkimi problemami i nierozwiązanymi równaniami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja trzymam kciuki, aby wszystko ułożyło się według planu...

    OdpowiedzUsuń
  8. dobre duszyczki dostają piękne prezenty od dobrych aniołów ziemskich a Ania i Basią są tego właśnie pzrykładem - cudne prezenty dostałaś - niezapominajki znam ale matke boską nie widziałąm u Basi - chyba ze w roztargnieniu zapomniałam - życzę ci wspaniałego weekendu i ogromne buziaki śle - marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda z tymi aniołami:) Dziękuję, Marii:)

      Usuń
  9. Prezenty piękne... A w kwestii powiedzeń... W trudnych chwilach przypominam sobie takie, że Pan Bóg pisze prosto na krzywych liniach życia..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci Kochana tak, Pan Bóg to już się śmiać nie może, bo jak jeszcze usłyszał o moich planach, to Go boki od śmiechu bolą :)
    A obraz piękny i oby przyniósł Ci szczęście i pociechę w trudnych chwilach.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewna, że Matka Boska w końcu przyniesie ukojenie i realizację planów...najwyraźniej to jeszcze nie był TEN moment...Głowa do góru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym się zaraziła Twoją pewnością, Aniu:)
      Dziękuję Ci.

      Usuń
  12. Przede wszystkim dużo siły Ci życzę i aby wszystko się naprostowało, wskoczyło na właściwe tory.
    Obraz śliczny i niech Matka Boska będzie z Tobą w tych trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie zostałaś obdarowana. :) Życzę ci, żeby jedynka przeksxtałciła się w dwójkę jak najszybciej się da.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też ciężko, ciągle po tyłku dostaję. Myśl pozytywnie i na pewno będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Magduś Kochana, ty wszystko wiesz...
    A Matka Boża wie znacznie więcej...
    Karteczka przepiękna. Przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech wszystko w końcu ułoży się jak trzeba. Niech upragniona dwójka zatriumfuje nad jedynką!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem przekonana, że wszystko się ułoży. Wiara czyni cuda!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu przytulam Cię mocno, nie smuć się wszystko ma swój sens,w pierwszej chwili możemy go nie rozumieć, ale zapewniam Cię że ma.
    Jesteś błękitem :), magią, masz w sobie siłę, wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chciałaś, żebym się rozkleiła, to Ci się udało...
      DZIĘKUJĘ :*

      Usuń
  19. Madzialenka trzymam kciuki że wszytko się ułoży. Gosia doskonale to ujęła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z całego serca życzę, by wszystko się poukładało po Twojej myśli. Aniołki niech czuwają i dopomagają w tych ważnych dla Ciebie chwilach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze wszystko się ułoży i będziesz wspominać te trudności z uśmiechem. Trzymam mocno kciuki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo bym tego chciała.
      Dziękuję.

      Usuń
  22. Piękne prezenty, śliczny blog. Wiem, że łatwo mówić, ale: głowa do góry...wszystko dzieje się po coś... dzięki temu uczymy się doceniać te lepsze chwile w naszym zwariowanym i pokręconym świecie ;)
    Będę tu częstym gościem, naprawdę piękne prace tworzysz :)
    Ściskam mocno
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Cieszę się z Twych odwiedzin i zapraszam jak najczęściej:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Piękne, a najfajniejsze, te niezapowiedziane ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Madzia, to nie tak z tym rozśmieszaniem :) Ja zawsze sobie powtarzam w takich kiepskich sytuacjach - jutro jest nowy dzień i na pewno coś będzie miłego - tego Ci życzę. Obraz jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z utęsknieniem czekam na każdy nowy dzień i skrzętnie zbieram miłe drobiazgi, ale wciąż daleko do równowagi...
      Dziękuję Ci gorąco!

      Usuń
  25. Taka dobra z Ciebie duszyczka, aż niemożliwe, że nie do końca szczęśliwa... to musi się zmienić! :) Życzę Ci tego z całego serducha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, Szarlotko, jak bardzo bym tego chciała.
      Ogromnie Ci dziękuję!!!

      Usuń
  26. Jestem w 99 % pewna, że pisałam ....... teraz zajrzałam, żeby sprawdzić Twoją odpowiedź i nie widzę komentarza. Widocznie nie opublikowałam z jakiegoś powodu....
    Utulam bardzo mocno, prezenty podziwiam i życzę Ci z całego serca spełnienia planów. Ja o moich głośno wolę nie mówić, bo życie zwykle pisze inny scenariusz.
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złośliwość rzeczy martwych, Tereniu.
      Dziękuję Ci bardzo gorąco i chętnie daję się utulić... Pewnie, że lepiej milczeć, tylko czasem, gdy szczęście Cię przepełnia, to chcesz się podzielić nim z całym światem i nie zastanawiasz się, że coś może pójść nie tak...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Piękny prezet - mam nadzieję,że przyniesie Ci szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  28. Madzia rany czemu znowu sie przestawia wsio? jak ja Ci wspolczuje kochana 3maj sie dzielnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Madziu, ściskam mocno! Mądrości dość tutaj cudnych dostałaś, ale ja z własnego doświadczenia Ci napiszę ...lepiej teraz niż później, i....naprawdę warto czekać! :) Wierzę, że będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję! Powinnam Ci przyznać rację, bo to jest rozsądne, ale... teraz jeszcze nie umiem... Na razie głupie serce podpowiada zupełnie coś innego...
      Dziękuję Ci gorąco!

      Usuń
  30. Czasem trzeba sięgnąć dna zeby potem wznieść sie na wyżyny. Będzie dobrze kochana.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już dawno przestałam planować..bo akurat wtedy mi nie wychodzi..piękny ten obraz:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...